Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Nye mixtapen til oral B er jævlig rå. Han har faen meg en låt med devin the dude. SJukt :ohmy:

8124178[/snapback]

Hva heter denne tapen? Og er den lovlig på nettet? Hypp på og sjekke ut om han er blitt noe fetere

NP:Oral B feat Mr Pimp Lotion - Vi er gangstere (hat det du vil men denne låta er bumpin)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er eigentleg ikkje Twista fan. Men denne var fet, filmen (Coach Carter) er òg kul.

8124048[/snapback]

Den der var jo poppisen en stund. Og han har en god singel på siste plata som heter "Sunshine" eller noe. :)

8124597[/snapback]

Sunshine feat Anthony hamillton(eller åssen det skrives) er en låt som får meg i litt sommerfeeling :love: "It's a lovely day, just got payed" osv osv

Lenke til kommentar
CNN må virkelig hate hip-hop, bare se her hva slags poll de har startet:

Jeg vet det, mange folk hater så utrolig på Hip-Hop, selv om de aldri har hørt verken NaS, Rakim eller Lupe Fiasco etc :thumbdown:

8124892[/snapback]

Helt riktig! :cool:

Nå! Stem! :!:

Lenke til kommentar
Nye mixtapen til oral B er jævlig rå. Han har faen meg en låt med devin the dude. SJukt :ohmy:

8124178[/snapback]

Hva heter denne tapen? Og er den lovlig på nettet? Hypp på og sjekke ut om han er blitt noe fetere

NP:Oral B feat Mr Pimp Lotion - Vi er gangstere (hat det du vil men denne låta er bumpin)

8124595[/snapback]

Hater Oral B =/

Lenke til kommentar
Hater Oral B =/

8125475[/snapback]

Alle hater Oral Bee. :D

8125526[/snapback]

:D

Men jeg bare fjasa,

jeg blir masa på av alle!

Noen vil ha autograf,

andre vil se meg falle!

De ville kalle,

meg skjellsord,

og gi meg masse bry,

Oral B er på alles lepper som Lipsyl!

Folk vil skrike og klage,

de vil ta meg av dage,

men jeg mestrer dette faget,

spytter flammer som en drage!

Og vi velger å lage,

den musikken vi liker,

lassisene roper ,

jentene skriker!

Oral B - Alle Hater Oral B

:w00t:

Lenke til kommentar

Fyfaen i helvete. Gleda meg til konserten i 3 mnd nå. Så ringer jeg kompisen min, som skulle skaffe billettene for LENGE siden ( jeg paya han ), for å finne ut at han ikke har kjøpt dem. Så siern det med helt vanlig stemme, som om ikke en dritt har skjedd. Har lyst til å kline til han akk nå.

Dere får fortelle åssen det var gutta.

Endret av asad
Lenke til kommentar
Ush den var megakjip..! Men hvorfor har du ikke sjekket med han før nå?

8137859[/snapback]

Har det skjønner du, og han sa han har bestilt billettene og skulle hente dem.Jævel ass. Av alle konserter jeg har vært på noen gang, var det denne jeg var mest hypp på :cry:

Lenke til kommentar
Mira skal varme opp, woho. ;)

8137922[/snapback]

Ja Mira hadde vel vært i studio med Snoop og noe greier mener jeg at jeg leste et sted....

Ang Oral B, liker ikke det han gjør egentlig, men liker Vi er gangstere med Mr Pimp Lotion den er bangin...

NP:Dialated Peoples - Work The Angles(Eller Turntablelism har den på 2 navn :no: )

EDIT:Oh man asad den er så jævlig lei....

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...