Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette må ikke yeyo lese, da vil han få en ultimat ereksjon, men jeg begynner å få litt sansen for Dipset - Birdcall.

8104739[/snapback]

Har du også gått fra metal til hip-hop? =P Trodde jeg var alene om det.

Noen som vet hva sangen som spilles i slutten av denne videoen er? Hadde vært dypt takknemmelig om noen visste =)

Lenke til kommentar

Det går fint an å blande interesse for metal og hip hop. Det har jeg gjort i mange år. Man trenger ikke være helt analfiksert selv om man liker musikk.

Men jeg heller da mot de hardere, mørkere artistene, ikke fløtepus-R&B synging. Westside Connection, Ice Cube, NWA, Wu-Tang Clan..mere oldschool greier jeg hører på i hiphop-genren. Syns også det er fett med rappere som høres forskjellig ut fra resten av bunchen, f.eks. Jay-Z, Xzibit, Gravediggaz. Og uansett hvor mye jeg "prøver", så klarer jeg ikke å digge Eminem.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Onyx, jeg tar en øl til ære for deg (mest meg, etter en hard dag) allerede nå. :)

Roots-låta var bra. Jeg har det siste albumet deres, men hvilke andre er bra, noen?

8108443[/snapback]

Synes vel alt de har laget er bra, men Illadelph Halflife og The Tipping Point er de jeg liker aller best.

Her er de tre beste låtene de har laget:

What They Do

Guns Are Drawn

8109773[/snapback]

Jeg fant "Do You Want More?!??!" på platekompaniet for 109 pæeng i dag. Høres foreløpig veldig bra ut. :)

Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...