DP Rusher Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Så du tror de bruker ekte pistoler og live ammo i videoene sine? Var nemlig de jeg tenkte på. 8104285[/snapback] Er USA man snakker om ja. Ta en titt på Bowling for Columbine hvis du lurer på åssen våpenpolitikken fungerer der borte. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Her har dere også Rapper's Delight. Nyt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Dette må ikke yeyo lese, da vil han få en ultimat ereksjon, men jeg begynner å få litt sansen for Dipset - Birdcall. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Naughty By Nature - Hip Hop Hooray er den* ultimate feelgood-sangen. Aaa, den var "menylåt" til NBA Live 98/99 eller no. Gode minner. For å våkne opp: Broken Language. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Naughty By Nature - Hip Hop Hooray er den* ultimate feelgood-sangen. Aaa, den var "menylåt" til NBA Live 98/99 eller no. Gode minner. Ja, det vil jeg tro. Jeg har bursdag i dag folkens, blir vel en tur til byen i helga. NP: Naughty By Nature - Hip Hop Hooray + Kanye West Feat. Rakim, Nas and KRS-One - Classic (Produced By DJ Premier). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg har hatt bursdag, og kjenner ingen som ikke er så nerdete at de tør gå ut på "byen". Så jeg satt hjemme både bursdag og påfølgende helg. Sådetså. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Den låten er regnet som låten som startet hele hip hop-greia på starten av 80-tallet. Da handla hip hop bare om feelgood-greier. Sjekk også ut Grand Master Flash - The Message Eller hva som helst av Run DMC. Knall musikk. Neida, jeg er ikke en hip hop-hater som kommer fra metal-tråden for å spre kvalme. Jeg digger mye westcoast-musikk, men det begrenser seg til det litt mere mørke og sinna, som NWA, Public Enemy, Ice Cube, Ghostface Killa, Gravediggaz, Cypress hill..har ikke sansen for hip hop med synging som krysser over i R&B. Det skal være hardt og sinna (GFK-Block Rock f.eks.) Også har jeg mye sans for Jay-Z. Syns bare det er for tullete at de skyter på hverandre for å tilhøre forskjellige crews og sånt. Gutta i Westside Connection f.eks. sier rapperne burde konsentrere seg om musikken, ikke slåssing og skyting. 8104323[/snapback] Jeg liker også Jay-Z, men synes NaS og AZ er endel bedre , dette har muligens noe og gjøre med at Jay-Z "biter" alt for mye på andre rappere Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Naughty By Nature - Hip Hop Hooray er den* ultimate feelgood-sangen. Edit: *Den, ikke det. 8104375[/snapback] Grattis med dagen Onyx Du har rett på en god del Nyhus. The Game for eksempel, har hørt at han ikke hadde alle de tattisene sine før plateselskapet ville satse på han, og han var visst mannlig stripper før :!: Anyways, kan ikke huske hvor jeg leste det. Mye av den kommerse rappen = wrestling musikk(fake, phony) EDIT: Fra 4th Disciple & Hell Razah - Freedom Of Speech: "Way Of Life" hmm...visste ikke at det var en video av denne. Har plata signert av 4th og alt. Endret 8. mars 2007 av Torsty Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Naughty By Nature - Hip Hop Hooray er den* ultimate feelgood-sangen. Edit: *Den, ikke det. 8104375[/snapback] Grattis med dagen Onyx Du har rett på en god del Nyhus. The Game for eksempel, har hørt at han ikke hadde alle de tattisene sine før plateselskapet ville satse på han, og han var visst mannlig stripper før :!: Anyways, kan ikke huske hvor jeg leste det. Mye av den kommerse rappen = wrestling musikk(fake, phony) 8106597[/snapback] Hm, så vidt jeg vet er dette feil, han hadde bare med en jente til en strippebar som hans mor eide (change of heart). Endret 8. mars 2007 av Dark Archon Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Naughty By Nature - Hip Hop Hooray er den* ultimate feelgood-sangen. Edit: *Den, ikke det. 8104375[/snapback] Grattis med dagen ja! Har burdag selv neste uke. Sjekk profilen til han fyren som har lagt ut den videoen. Han har lagt opp heeps of kul musikk. Check Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Takk takk. Doughman, Necro har faktisk digge sanger som du postet noen sider tilbake. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Dette må ikke yeyo lese, da vil han få en ultimat ereksjon, men jeg begynner å få litt sansen for Dipset - Birdcall. 8104739[/snapback] En milepæl i Norsk HipHop fans historie! Bow down Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Dette må ikke yeyo lese, da vil han få en ultimat ereksjon, men jeg begynner å få litt sansen for Dipset - Birdcall. 8104739[/snapback] Når du først begynner å like noe, så liker du DIPSET? Men uansett, morsomt at du faktisk liker en hiphop-låt for en gangs skyld, selvom jeg ikke er enig med deg. Og grattis med dagen, Onyx! Skal ta en øl til ære for deg senere i dag. Dagens låt er forøvrig The Roots - Don't Say Nuthin. Faen så tøff beat! Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hva er det for noe med folket og hatet til Dipset?! Herrejeremi Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Og grattis med dagen, Onyx! Skal ta en øl til ære for deg senere i dag. Dagens låt er forøvrig The Roots - Don't Say Nuthin. Faen så tøff beat! Hey, det er veldig snilt. Setter stor pris på det! Det blir ikke noe øl på meg før til helga, må nok holde meg ut inntil da. Legg meg til på MSN, så kan jeg passe et par sanger til deg. Rart jeg ikke har tenkt på det før. Gjelder dere andre også forøvrig. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor [email protected] Uansett, Roots-sangen var fengende. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hei Jeg har veldig sansen for Fort Minor og Flipsyde som jeg ser på som chill hip-hop. Liker spessielt Remember The Name, Where'd You Go, Someday og Happy Birthday. Noen som har noen tips til tilsvarene musikk? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Onyx, jeg tar en øl til ære for deg (mest meg, etter en hard dag) allerede nå. Roots-låta var bra. Jeg har det siste albumet deres, men hvilke andre er bra, noen? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Hei Jeg har veldig sansen for Fort Minor og Flipsyde som jeg ser på som chill hip-hop. Liker spessielt Remember The Name, Where'd You Go, Someday og Happy Birthday. Noen som har noen tips til tilsvarene musikk? 8107757[/snapback] Skaff deg Cunninlynguists - Seasons og sjekk ut Gym Class Heroes. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) herlig. til snoop-konserten får vi bl. a. Kurupt som gjesteartist! flere har ikke blitt røpet enda, men av sanger er vi lovet både klassikere, smash hits og det nye materialet. Forresten kommer the Snoopadelics. Endret 8. mars 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Er blakk NP: Wu-Tang Clan - CREAM Endret 8. mars 2007 av Torsty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg