Torsty Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Onyx: Noen mulighet å få denne som mp3? Unge Thendrup: Åssen finner du så mange feite låter? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Onyx: Noen mulighet å få denne som mp3? Sendt PM til deg. Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Takk takk. NP: Kanye West Feat. Rakim, KRS-1 & Nas - Classic Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg har fått dilla på Ghostface Killa sin Block Rock (fra More Fish). Faen for en mektig sinna låt. (Ingen video av den) Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ah shit, kom over en mad låt på youtube i sted og følte med nødt til og dele den med dere Enjoy bitches.... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Planet Asia er veldig flink, synd albuma hans ikke når opp til potentialet. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Planet Asia er veldig flink, synd albuma hans ikke når opp til potentialet. 8091698[/snapback] Ja vet er litt kjipt. Men er mye fete "single" låter fra den kanten spess det med rascoe. Dagens låt: Cali Agents - Neva forget (anbefales for alle penga HEIT HEIT låt) Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 The Good Life er også en bangin Cali Agents-låt. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Sånn rett før man legger seg N.O.R.E - Citi Boy Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Heisann. Her om dagen kom jeg borti en artist som kaller seg 'Thomax', og jeg elsker rett og slett musikken hans. Musikken han driver med er hip-hop, og jeg anbefaler så absolutt musikken hans. Så, det jeg egentlig lurte på, er om det er noen som vet om artister som lager samme type musikk? Det er akuratt den typen musikk jeg liker, men jeg tror ikke han har laget så altfor mange sanger. Hittil har jeg bare lastet ned 'Thomax - The Remix-Files Vol. 1' fra myspacet hans, og jeg må ha mer. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Heisann. Her om dagen kom jeg borti en artist som kaller seg 'Thomax', og jeg elsker rett og slett musikken hans. Musikken han driver med er hip-hop, og jeg anbefaler så absolutt musikken hans. Så, det jeg egentlig lurte på, er om det er noen som vet om artister som lager samme type musikk? Det er akuratt den typen musikk jeg liker, men jeg tror ikke han har laget så altfor mange sanger. Hittil har jeg bare lastet ned 'Thomax - The Remix-Files Vol. 1' fra myspacet hans, og jeg må ha mer. 8099199[/snapback] Versågod og versågod! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Han er ingen artist. Men noe i samme stilen - Cunninlynguists. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hva skal jeg kalle han, da? En dude ... ? Du skjønte tydeligvis hva jeg mente, så. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Salget av rap har gått ned med 20 prosent, tydligvis begynner folk og bli lei språket og "bling" Endret 7. mars 2007 av 77Bandit Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg hater rap Salget av rap har gått ned med 20 prosent, tydligvis begynner folk og bli lei dårlig språk og "bling" 8099504[/snapback] Eh sjekk første post i denne tråden....... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Salget av rap har gått ned med 20 prosent, tydligvis begynner folk og bli lei språket og "bling" 8099504[/snapback] rap trenger ikke være bling veitu Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Salget av rap har gått ned med 20 prosent 8099504[/snapback] Det er pga. Eminem og 50 Cent, som solgte masse for noen år siden. tydligvis begynner folk og bli lei språket og "bling" Hva mener du med dette? Hip hop / rap er så utrolig mye mer enn det du insinuerer. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Salget av rap har gått ned med 20 prosent Det er pga. Eminem og 50 Cent, som solgte masse for noen år siden. Komersiell hiphop som er opphypet til de grader. Helt utrolig dette. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Ja, det er så mye mere, som f.eks. at de er millionærer og skyter på hverandre til stadig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg