Dark Archon Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 :!: Usher skal gifte seg. Innspill? 8068659[/snapback] Skal R. Kelly være beste mann? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 So? Haugesvis av rappere/hiphopartister er gift, og Usher virker jo som en som kunne være svigermors yndling, så hvorfor ikke`? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 So? Haugesvis av rappere/hiphopartister er gift, og Usher virker jo som en som kunne være svigermors yndling, så hvorfor ikke`? 8068713[/snapback] Du har visst ikke lest det som står på forrige side. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det hele var bare en spøk, når Thendrup spurte hva vi kunne snakke om og lage tråder om..så sa jeg at vi bare kunne ta alle nyhetene på kingsize.no og diskutere dem. han trakk fram "50 cent i babydrama" og jeg "Usher skal gifte seg" Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ok, dere må se dette. Kanye West, Rakim, Nas & KRS-One - Classic (produced by DJ Premier) Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ok, dere må se dette. Kanye West, Rakim, Nas & KRS-One - Classic (produced by DJ Premier) 8068822[/snapback] Props , har sett den før dog . Rakim er den beste av de fire Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ok, dere må se dette. Kanye West, Rakim, Nas & KRS-One - Classic (produced by DJ Premier) 8068822[/snapback] Damn, så sykt fett Lenke til kommentar
jakotech Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ok, dere må se dette. Kanye West, Rakim, Nas & KRS-One - Classic (produced by DJ Premier) 8068822[/snapback] ahhhh, kongesang, nå er helga redda for min del, maling i hip-hop-videoer er ikkje vanleg i lenger, kvifor var ikkje sistealbumet til Nas meir som denne? I got no jewels on my neck, why? I don't need 'em I got your respect einaste negative på den sangen er at Kanye prøver å vinne ein Puff Daddy flow-alike-contest Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ok, dere må se dette. Kanye West, Rakim, Nas & KRS-One - Classic (produced by DJ Premier) 8068822[/snapback] hollah...feit låt..cleane piecer...fet video Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Fy fader Oovz, helt vill sang. Måtte ha sangen med en gang. De feirer Nike Air Force 1 med en sang som er sydd ekstremt godt sammen. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ok Wu tang clan protect ya neck og Cream er noe av det beste jeg har hørt innen hip hop. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ok Wu tang clan protect ya neck og Cream er noe av det beste jeg har hørt innen hip hop. 8069710[/snapback] Jepp det der er skikkelige godlåter. Hele albumet er vel egentlig skamdigg.. Hørte de skulle komme med nytt album i år tror jeg det var, kan bli spennende og se åssen det utarter seg. Selv kommer jeg til og savner crazy ODB(rip) Og bangin låt Oovz kudos for link Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 hvor mangecd`er har apollo kommet med? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) 2. Mine Damer Og Herrer + Satans Sirkus. dagens låt: Endret 4. mars 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Scott Storch Feat Nox - Built Like Dat(Timbaland diss) Lol, jeg ler meg ihjel :!: Denne beefen er både morsom , og tragisk på samme tid Så hva synes dere om den wacke beefen mellom Scott Storch og Timbaland? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 2. Mine Damer Og Herrer + Satans Sirkus. dagens låt: 8072222[/snapback] jeg sier et ord FAEN. jeg har begge cd ene og de er veldig bra. holder han på med en cd til? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 stisse, fått hørt på public enemy-skivene? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 stisse, fått hørt på public enemy-skivene? 8073420[/snapback] nja jeg kjøpte en av de. og lasta ned noen sanger. syns det var bra. kommer til og kjøpe mer av de etter vært:) Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det er bra. De kommer til Norge og skal holde flere konserter i april, du får snike deg inn på en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg