Dark Archon Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Noe som husker ? Endret 1. mars 2007 av Dark Archon Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det er ikke hip hop, men siden hun gjør mye i genren tenkte jeg å poste det her. Negro, what? Dama kan synge, da. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 New York forbyr ordet nigger Tror dere noen virkelig følger opp dette? Det vil heller ikke være noen spessielle sanksjoner mot de som bruker ordet. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Noe som husker ? 8051200[/snapback] Yeah, fra Eminem is Back-EPen. Det var i gode gamle dager det, når Eminem fortsatt var down med Royce. Hadde vært jævlig kult om de kunne squashe beefen og begynne å jobbe sammen igjen, for det var sinnsykt fett når Eminem var på høyden. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har bæda helt på Idlewild albumet til Outkast i dag....er så digg musikk!! nå har jeg faen meg levert ipoden min til rep ( får ny hver gang da ) for 4 gang....tåler ikke en dritt..jævla møkka spiller...sier litt når jeg får ny hver gang, og det går ett par uker før den begynner å henge og til slutt funker den ikke... FUCK APPLE! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Kjøp Creative. 8055089[/snapback] joa...er hypp på en annen spiller...men samtidig er det mye spenn man må punge ut for en litt fet en, og jeg får jo ny ipod så ofte jeg vil ...har spørt hvor lenge de skal holde på sånn, og hvorfor de ikke bare kan gi meg en som er av nyere type, som tåler mer...men det kunne de ikke...de taper faen meg penger på detta, og gir Apple jævla dårlig reklame... Fuck Apple, og Fuck Eplehuset i Oslo. Fucking retards Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hah..hvis jeg var deg ville jeg bare kjøpt creative zen vision:m..du får en 30gb for 1,8k. np: cypress hill - insane in the brain Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hah..hvis jeg var deg ville jeg bare kjøpt creative zen vision:m..du får en 30gb for 1,8k. np: cypress hill - insane in the brain 8055159[/snapback] 30 gb er ikke nok...har jo 25 med bare hip-hop NP: Lil' Wayne & Outkast- Hollywood Divorce Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Da får du 60gb for 2,7k eller noe.. Endret 1. mars 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Idlewild albumet er helt nydelig ja! Har du sett filmen enda? Thats some funky shit right there! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Da får du 60gb for 2,7k eller noe.. 8055209[/snapback] da er vi nesten oppi prisen jeg ga for denna ipoden for 2 år sia snart da... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Idlewild albumet er helt nydelig ja! Har du sett filmen enda? Thats some funky shit right there! 8055223[/snapback] Har ikke det ass...må få sett den en dag... NP: Outkast - Buggface Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Dette må være noe av det beste jeg har posta her: Grimey. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Dette må være noe av det beste jeg har posta her: Grimey. 8055427[/snapback] daaamn...friske saker man! Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jedi mind ricks og Immortal technique de er best! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Dette må være noe av det beste jeg har posta her: Grimey. 8055427[/snapback] Det var faen meg tøft. Er mye av RZA-produksjonen som går over hodet på meg, men dette var jo rett og slett et begravelses-anthem Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Ifølge discogs er den produsert av 4th Disciple. Men skamfeit uansett. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 er rå. Gammel, men kul Fant ikke en rein verson da Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Måtte på en liten handletur, er så lenge siden jeg har kjøpt rap-plater "Let's take it back to the old school!" Redman - Whut Thee Album De La Soul - De La Soul Is Dead Eazy-E - Eazy-Duz-It Dead Prez - Let's Get Free(Mye Black Power her eller?) Eric B & Rakim - Paid In Full Heltah Skeltah - Magnum Force (Duck Down, right?) Beatnuts - Take It Or Squeeze It Håper på å få nye Timbuktu av avisa snart Noen kommentarer på kjøpet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg