ehs5 Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 noen som husker datoen på interstate i fjor?? tenker på om det er på samme tidspunkt i år eller ikke... Hmm... Hvis jeg husker riktig så var det rundt slutten av juli og begynnelsen av august eller noe. Mener at det var noe rundt den tida i hvert fall. Det var vel omtrent en uke før skolestart? (Skolen starter vel rundt 20. august?) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 ok...jeg ville bare sjekke i forhold til Roskilde...regner med at jeg skal ned dit i år... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 jeg mener at mye av den musikken her blir for komersiell. Det er mye fetere med litt "underground" rap. Sånn som Big L og sånn Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 jeg mener at mye av den musikken her blir for komersiell.Det er mye fetere med litt "underground" rap. Sånn som Big L og sånn les innlegget til reeeg Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 jeg mener at mye av den musikken her blir for komersiell.Det er mye fetere med litt "underground" rap. Sånn som Big L og sånn For Big L er jo en skikkelig undergrunn artist... Lenke til kommentar
chil Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ja eller boys2men, underground gængsta shit Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 jeg mener at mye av den musikken her blir for komersiell.Det er mye fetere med litt "underground" rap. Sånn som Big L og sånn For Big L er jo en skikkelig undergrunn artist... han er "underground" nå da... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ja eller boys2men, underground gængsta shit Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) jeg mener at mye av den musikken her blir for komersiell.Det er mye fetere med litt "underground" rap. Sånn som Big L og sånn For big L er jo skikkelig undergrunn Underground - Død - Under bakken... GET IT? Smack to da face Endret 25. februar 2005 av danno_O Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 fy faen...for de av dere som gikk glipp av Timbuktu på John dee i kveld...god damn....heit konsert....jeg klarte etter litt stress å kopiere ett stempel,og sneik meg inn.....drit bra konsert....tok helt av .... HOLLA!!! Lenke til kommentar
zatan Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 noen andre en meg som, hører på taktløs? ( www.taktlos.no ) Lenke til kommentar
zatan Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) ææææ trippel... Endret 25. februar 2005 av zatan Lenke til kommentar
zatan Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) dobbel faen.. Endret 25. februar 2005 av zatan Lenke til kommentar
Thel Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Jeg hører mye på hip hop og rap. Mest sånn som looptroop, warlock, coolio +++ Men tåler også eminem, g-unit, young buck og de der;) Den sangen som gjore meg forelsket i hip hop må være gangsters paradise av coolio! Se filmen den ble laget til og du skjønner at teksten er svært god! THEY GOT the situation, they got me facin' I can't live a normal life, I was raised by the state So I gotta be down with the hood team Too much television watchin' got me chasin'dreams I'm a educated fool with money on my mind Got my 10 in my hand and a gleam in my eye I'm a loc'd out gangsta set trippin' banga And my homies is down so don't arouse my anga, fool Death ain't nothin' but a heartbeat away, I'm livin' life, do or die, what can I say I'm 23 now, will I live to see 24 the way things is goin' I don't know edit: takk til link til www.undergrunn.com <-- meget bra! Endret 26. februar 2005 av H.kon Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 elska den sangen sjøl ... kan den utenatt den dag i dag Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hehe ja den sangen er jo nesten en klassiker nå. Jeg husker jeg fikk hele cdn hans til jul. Jeg digga Coolio en god stund hehe. Aaa, gode tider det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har videon her eg. *sette på* Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Gangsta's Paradise. En sang jeg har hørt på veldig mye. Littegrann ot: Hva heter filmen den ble laget til? Anyways, hørte mye i fjor om at "Crunk n' B" skulle bli det store med amerikansk hip hop i år, har ikke hørt noe hittil i år though. De eneste slike sangene har vært "Yeah" og "Goodies". Endret 26. februar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 ja, gangster paradise så liker jeg godt rap jeg, f.eks. get low, riders on the storm osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg