Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Yayo er en tulling ja. Liker ikke banks heller tbh. Buck derimot er en av mine favoritt rappere. Gleder meg noe vilt til albumet hans kommer ut 20. mars. Tror faktisk jeg ikke kommer til å laste det ned når det leaker om en uke eller to, kanskje tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bra, men få vekk orddelingsfeilen. ;)

Noen som forresten har hørt det nye albumet til Wisemen, gruppa til Bronze Nazareth? Etter en gjennomlytting eller to var det veldig lovende.

Jeg fant jaggu en video. Superbudsjettstyle, feat. Vast Aire. :cool:

Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar

Hvis vi i det hele tatt ønsker våres eget hip-hop-forum, så må vi gjøre noe med det. Det er 20 stemmer mot 41 på diskusjonen om vi skal ha våres eget forum. :)

Tilkall ehs5, Oovz, ja alle som ikke har svart enda. ;)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

8040098[/snapback]

Den sangen der var bare rå.

8040137[/snapback]

Den låta var faktisk bra.

8040501[/snapback]

Ja, beste sangen eg har høyrd frå den fyren på lenge.

Jøss, på videoen er jo faktisk fiddy in the hood, og løper vekk frå politiet :innocent:

73w0fk5r.jpg

Lite bilde, men alle har vel sett det før og vet hva som er på det.

Lenke til kommentar
Nå syntes jeg virkelig vi skal bevege oss fra en tråd, til utover hele musikkforumet. :)

8042134[/snapback]

Er i tvil om interessen er stor nok..men vi får se..

NP: Son Of Light & A-Lee-No One Knows About Skillz

^^ faen meg fet track ass

edit: yeaaa

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar
Hvis vi i det hele tatt ønsker våres eget hip-hop-forum, så må vi gjøre noe med det. Det er 20 stemmer mot 41 på diskusjonen om vi skal ha våres eget forum. :)

Tilkall ehs5, Oovz, ja alle som ikke har svart enda. ;)

8041509[/snapback]

Jeg har allerede svart, og svarte ja, i og med at spørsmålet var om jeg ville bruke forumet eller ikke. Det ville jeg nok, men jeg ser ikke poenget med å skape forumet, det kommer ikke så allverden med innlegg her, og ser ikke at det er nok til et helt forum. :)

Til den gamle 50-låta: Fet fet låt, digga stemmen hans sånn den var før. Må være første 50-sangen jeg virkelig har følt.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...