Propaganda Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Yopes, Lifestylez Ov Da Poor and Dangerous (1995) er en veldig undervurdert plate(No Endz, No Skins. Put It On. M.V.P) 8030358[/snapback] En av de beste platene jeg har i hylla..men nå er jeg sinnsykt glad i NYC rap fra 90-tallet...er ikke mye som kan slå det...selvom sørstats hip-hop ligger veldig nærme mitt hjerte nå NP: Ludacris- Stick'em up feat. UGK Lenke til kommentar
Thend Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) men nå er jeg sinnsykt glad i NYC rap fra 90-tallet...er ikke mye som kan slå det. Så enig, så enig. Endret 26. februar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Seff, alt for deg.Talib Kweli & Hi-Tek - The Blast (Er en liten reklamesnutt på starten) De ga ut albumet Reflection Eternal i 2000 (?). Et must-have. 8029790[/snapback] fet låt...takk for tipset Er på jakt etter sangen Son Of Light & A-lee - No One Knows About Skillz Første sangen i Noen som har den eller?... 8029854[/snapback] NOKAS tapen har jeg hele av, så bare pm for netbutikk en helt vill tape i mine øyne... NP: Jibbs - Chain hang low Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 "NEW ALBUM"WAITIN TO INHALE'MARCH 20TH" Hva faen a...trudde Devin albumet kom den 3 jeg ... nå blei jeg dypt dypt skuffa...faaaenn Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Bare å sjekke denne listen her om man lurer på en dato. Talib Kweli skiven kommer nok ikke i morgen. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Haha den idoten Yayo driter seg ut igjen :!: . Yayo må jo være den ultimate dickrideren, enda et bevis på hvor wacke G-Unit egentlig er "I don't believe Cam'ron, I don't believe Jim Jones, I don't believe Lil Wayne, I don't believe Baby, I don't believe Game and I don't believe Fat Joe," he said via phone on Friday while shopping with 50 Cent's son, Marquis, in Bel Air, California. "I feel like Cam'ron is a peon," he continued. "Let's ask the general public: When is the last time Cam'ron made a f---ing hit? It's time for these n---as to pay the piper." Expect Yayo to give his take on the Diplomats in song on his new mixtape Finally Off Paper, the title to which is an homage to his probation being over. He calls the mixtape a "F-you to all my parole officers who got on my nerves." As it so happens, G-Unit and the Diplomats performed at the same concert late last year in Long Island, New York. Yayo confirms that he did mock Jones when they passed each other in the hallway. He yelled "borrrin'," making fun of Jones' now-patented "balllin' " ad lib. "I mean, I wouldn't say it started," he said, describing the animosity between the two camps. "I did say 'borrrin',' I'm not gonna lie. Rap is a competitive sport and I play around with it. Sometimes dudes catch feelings, sometimes they don't. Me, I don't understand these dudes. These dudes reach out on the phone and try to call people. After that incident, Jim, he reached out to Buck. This is what Buck tells me: Jim Jones reaches out to Buck and was trying to tell Buck to get me on the phone. I don't do the phone thing. I don't need none of these rap n---as to be my friends. My best friend sells the most records and makes the most money ... I've seen checks for $5.5 million that 50 is generating monthly just from [his partnership with] Vitamin Water. "250,000," he continued, referring to the number of copies Jones' Hustler's P.O.M.E. (Product of My Environment) has sold so far. "That is not a successful album under our roster. Jim was trying to reach out to me, reach out through other people from the street, but I never accepted his call. He gets on radio and says, 'Yayo, you's a immigrant. So you disrespecting every Haitian on the planet.' So he played himself like that. I'm like, 'These dudes is fools.' Jim Jones cannot f--- with me creatively. You can't be serious. Cam'ron, none of them can f--- with me creatively, and I got more money than them. I can call 50 right now and borrow $5 million dollars. It's not a problem." Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 I've seen checks for $5.5 million that 50 is generating monthly just from [his partnership with] Vitamin Water. Now THATS gangsta' :!: Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 public enemy? i trondheim? 14 april? whaaaat? gotta get some sticky green! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 public enemy? i trondheim? 14 april? whaaaat? gotta get some sticky green! 8035003[/snapback] Sticky Green Hørt det siste eller? Folk sprayer weeden med små glasspartikler, sånn at den skal se skikkelig potent ut ( mye krystaller ) og veie mer. Faen ta de jævla grådige fuckersa! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Sticky Green Hørt det siste eller? Folk sprayer weeden med små glasspartikler, sånn at den skal se skikkelig potent ut ( mye krystaller ) og veie mer. Faen ta de jævla grådige fuckersa! 8035096[/snapback] fucks sake, her gjelder det å ha kontakter man kan stole på! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 public enemy? i trondheim? 14 april? whaaaat? gotta get some sticky green! 8035003[/snapback] Sticky Green Hørt det siste eller? Folk sprayer weeden med små glasspartikler, sånn at den skal se skikkelig potent ut ( mye krystaller ) og veie mer. Faen ta de jævla grådige fuckersa! 8035096[/snapback] Har visstnok blitt gjort en god stund i London, og i det siste har massevis av rappere utsatt konserter og sånt fordi det fucker opp stemmen dems. Merkelige greier. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...9entry8036139 Støtt litt Flaut at ikke hw.no har hiphop som eget forum. Se feks: http://vg.transact.no/Thread.asp?GroupID=177&Group=Hip%20Hop Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Fy fader Thendrup, Talib Kweli & Hi-Tek - The Blast er helt vill. Hørt på den flere ganger nå, ikke gått lei i det hele tatt. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Har visstnok blitt gjort en god stund i London, og i det siste har massevis av rappere utsatt konserter og sånt fordi det fucker opp stemmen dems. Merkelige greier. 8036044[/snapback] Yea, hørte at det var større partier i england dette hadde skjedd med...ikke bra... NP: Ludacris feat UGK- Stick'Em Up Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Få deg hele albumet, Onyx. Det er kjempebra. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...9entry8036139 Støtt litt Flaut at ikke hw.no har hiphop som eget forum. Se feks: http://vg.transact.no/Thread.asp?GroupID=177&Group=Hip%20Hop 8036154[/snapback] VGD er latterlig i mine øyne..men jeg støtter forslaget ditt... Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 I've seen checks for $5.5 million that 50 is generating monthly just from [his partnership with] Vitamin Water. Now THATS gangsta' :!: 8034876[/snapback] Jeg synes denne quoten var bedre: I can call 50 right now and borrow $5 million dollars. It's not a problem." Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg synes denne quoten var bedre: I can call 50 right now and borrow $5 million dollars. It's not a problem." 8038529[/snapback] Altså...hvis han er så ballin', hvorfor faen skal han låne 5 mill?... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg synes denne quoten var bedre: I can call 50 right now and borrow $5 million dollars. It's not a problem." 8038529[/snapback] Altså...hvis han er så ballin', hvorfor faen skal han låne 5 mill?... 8039318[/snapback] Yayo er en vits, og resten av klikken hans har blitt det også. , men no more. Kommer ikke til å laste ned den nye skiva hans engang. Ellers er jeg i Outkast-mode nå om dagen. Har hørt masse på Stankonia i det siste, og har selvfølgelig et par anbefalinger fra den skiva for de som ikke har hørt den: Outkast feat. B-Real - Xplosion OutKast feat. BackBone & Big Gipp of Goodie Mob - We Luv Deez Hoez Forresten, er mulig jeg har spurt om dette før, men hvilken CD mener dere er best av ATLiens og Aquemini? Jeg mener at ATLiens er det klart beste de noensinne har gjort, men virker litt som om de fleste heller mot Aquemini... Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 8040098[/snapback] Den sangen der var bare rå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg