Oovz Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Jeg satt med min egen radiostasjon på last.fm i går kveld, og I'll be damned, der var det en del kule greier. Endte faktisk opp med å kjøpe min første sang fra iTunes! Dagens låt er derfor selvfølgelig PackFM - I Can't Win. Hvis noen tenker "Hvem faen er han?", så er det et godt spørsmål. Det eneste jeg vet er at han er signet til lablet til Tonedeff, som har gjort en del med CunninLynguists, bl.a. Endret 24. februar 2007 av Oovz Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Wow, Quart har kommet sterkt nå. Beastie Boys, Ghostface, Timbuktu og Roots. Fortsatt intet nytt fra Roskilde... 8008827[/snapback] damn...kanskje det blir Quart på meg da...dama hater telt osv...da er ikke Roskilde greia lissom ...jævla pripne bitches... Propaganda, jeg sjekka ut Classified, det her er dope! Boy-Cott-In The Industry heter albumet jeg fikk tak i. Anbefales! 8012096[/snapback] Ahh fett at du digga det...har ikke noen hele album selv, men takk for tipset...skal nevne det for dama også, med tanke på at det var henne som hooka meg opp med det...og jeg veit hu er på jakt etter noen skiver...hvor fikk du tak i den? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) PackFM ga ut et ganske greit album i fjor, Oovz. Endret 24. februar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Har begynt å like hip hop mye mer enn før egentlig. Fikk en del sanger av en kamerat, ikke disse som alle hører fra the voice osv, men det som er litt mer gjemt bort. Mye tøft må jeg si. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Det har du veldig rett i. Hiphop som man hører på radio eller ser på tv er i 80 % av tilfellene hinsides gamperæva. Men samtidig finnes det veldig mye bra hiphop, om man leter litt. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Mhm. Petter f.eks, tror han er ganske kjent, men hadde ikke hørt noe av han før jeg fikk en sang av en kamerat. Så nå sitter jeg å hører gjennom den ene skiva hans; Ronin, med f.eks sangen Repa skivan osv. Mye bra Er ofte at jeg bare hører litt av en sang, så høres den kjedelig ut. Men nå som jeg hører gjennom alle sangene fult ut, så ser jeg det at det egentlig er inmari bra. Endret 24. februar 2007 av -Redhead- Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 UGK! ! ! Er så bangin' musikk ass... NP: Pimp C & Bun B- The Game Belong to Me Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 UGK! ! ! Er så bangin' musikk ass... NP: Pimp C & Bun B- The Game Belong to Me 8014482[/snapback] Word skikkelig bass og fengende låter, bil musikk rett og slett... Kommer med en liten dirty anbefaling, ikke meningsfull tekst men den er feita. Jibbs - King Kong Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 PackFM ga ut et ganske greit album i fjor, Oovz. 8014002[/snapback] Hehe, regner med at den låta jeg kjøpte er fra den skiva. Blir nok nødt til å sjekke ut den skiva, for jeg digger virkelig den ene låta jeg har nå Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Mhm. Petter f.eks, tror han er ganske kjent, men hadde ikke hørt noe av han før jeg fikk en sang av en kamerat. Så nå sitter jeg å hører gjennom den ene skiva hans; Ronin, med f.eks sangen Repa skivan osv. Mye bra Er ofte at jeg bare hører litt av en sang, så høres den kjedelig ut. Men nå som jeg hører gjennom alle sangene fult ut, så ser jeg det at det egentlig er inmari bra. 8014449[/snapback] Sjekk heller ut Mitt Sjette Sinne som er debyplaten hans. Kanskje det beste hiphopalbumet som er gitt ut utenfor USA. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Sjekk heller ut Mitt Sjette Sinne som er debyplaten hans. Kanskje det beste hiphopalbumet som er gitt ut utenfor USA. 8015274[/snapback] Da gjør jeg det vett Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Er ny til MySpace eg, men daym mykje feitt der. F.Eks: NP: Necro - Who's your Daddy Lenke til kommentar
jakotech Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 More Fish-albumet til Ghostface er undervurdert, kanskje ikke like bra som Fishscale, men det er ganske fett NP: Ghostface Killah - Blue Armor (feat. Sheek Louch) Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ludacris Feat Mary J Blige - Runaway Love må jeg si er en av de videoene som står ut fra resten av mainstream videoene nå til dags. Fin fin video. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Enda en god og gammel klassiker The Fab 5 - Blah Lenke til kommentar
Espein Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Den har sikkert vært oppe før men denne er så sykt genial!! 50 cent feat Thomas Toget finner du her! Veldig morsomt! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 GZA på Rå i Oslo neste uke...2 uker til payday og jeg har minus på kortet...faen ta...er vel Jedi Mind Tricks tirsdag neste uke også? Kjipt å gå glipp av det...Jedi kan man værtfall snike seg inn på...men jeg har billett til Devin i mai, og det blir årets konsert for min del NP: Notorious B.I.G- Warning Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Da var jeg tilbake her..så det var snakk om big pun her, han er rå..hele Capital Punishment er digg. Snart snoop til oslo nå! np: 2Pac - Only God Can Judge Me Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Noen som hørte nye låta av Snoop Dogg ft. R. Kelly - That's that? veldig god Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Noen som hørte nye låta av Snoop Dogg ft. R. Kelly - That's that? veldig god 8027708[/snapback] "hollah at a playa, hollah at a playa" Digger egentlig ikke låta...R.Kelly er så jævla svett...drop dead! Har en sterk følelse på at Snoop konserten blir en konsert med det nye materiale hans. Jeg syns Snoop har gått vekk ifra den virkelig ålreite stilen, til mer pop musikk og kjipe låter... Når han i tillegg velger å ta med seg P.Diddy som ikke har gjort no kult siden 90-tallet, så er dette en konsert jeg ikke gidder å bry meg om. Så Snoop på Roskilde 05, der han virkelig dro på med gamle låtene, og det var en av de feteste konsertene jeg har vært på...lever fortsatt på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg