Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Jeg satt med min egen radiostasjon på last.fm i går kveld, og I'll be damned, der var det en del kule greier. Endte faktisk opp med å kjøpe min første sang fra iTunes! Dagens låt er derfor selvfølgelig PackFM - I Can't Win. Hvis noen tenker "Hvem faen er han?", så er det et godt spørsmål. Det eneste jeg vet er at han er signet til lablet til Tonedeff, som har gjort en del med CunninLynguists, bl.a.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Wow, Quart har kommet sterkt nå. Beastie Boys, Ghostface, Timbuktu og Roots. Fortsatt intet nytt fra Roskilde...

8008827[/snapback]

damn...kanskje det blir Quart på meg da...dama hater telt osv...da er ikke Roskilde greia lissom :wee:...jævla pripne bitches...

Propaganda, jeg sjekka ut Classified, det her er dope! Boy-Cott-In The Industry heter albumet jeg fikk tak i. Anbefales!

8012096[/snapback]

Ahh fett at du digga det...har ikke noen hele album selv, men takk for tipset...skal nevne det for dama også, med tanke på at det var henne som hooka meg opp med det...og jeg veit hu er på jakt etter noen skiver...hvor fikk du tak i den?

Lenke til kommentar

Mhm. Petter f.eks, tror han er ganske kjent, men hadde ikke hørt noe av han før jeg fikk en sang av en kamerat. Så nå sitter jeg å hører gjennom den ene skiva hans; Ronin, med f.eks sangen Repa skivan osv. Mye bra :)

Er ofte at jeg bare hører litt av en sang, så høres den kjedelig ut. Men nå som jeg hører gjennom alle sangene fult ut, så ser jeg det at det egentlig er inmari bra. :)

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar
Mhm.  Petter f.eks, tror han er ganske kjent, men hadde ikke hørt noe av han før jeg fikk en sang av en kamerat. Så nå sitter jeg å hører gjennom den ene skiva hans; Ronin, med f.eks sangen Repa skivan osv. Mye bra :)

Er ofte at jeg bare hører litt av en sang, så høres den kjedelig ut. Men nå som jeg hører gjennom alle sangene fult ut, så ser jeg det at det egentlig er inmari bra. :)

8014449[/snapback]

Sjekk heller ut Mitt Sjette Sinne som er debyplaten hans. Kanskje det beste hiphopalbumet som er gitt ut utenfor USA.

Lenke til kommentar

GZA på Rå i Oslo neste uke...2 uker til payday og jeg har minus på kortet...faen ta...er vel Jedi Mind Tricks tirsdag neste uke også?

Kjipt å gå glipp av det...Jedi kan man værtfall snike seg inn på...men jeg har billett til Devin i mai, og det blir årets konsert for min del :D

NP: Notorious B.I.G- Warning

Lenke til kommentar
Noen som hørte nye låta av Snoop Dogg ft. R. Kelly - That's that?  veldig god

8027708[/snapback]

"hollah at a playa, hollah at a playa"

Digger egentlig ikke låta...R.Kelly er så jævla svett...drop dead!

Har en sterk følelse på at Snoop konserten blir en konsert med det nye materiale hans. Jeg syns Snoop har gått vekk ifra den virkelig ålreite stilen, til mer pop musikk og kjipe låter... Når han i tillegg velger å ta med seg P.Diddy som ikke har gjort no kult siden 90-tallet, så er dette en konsert jeg ikke gidder å bry meg om.

Så Snoop på Roskilde 05, der han virkelig dro på med gamle låtene, og det var en av de feteste konsertene jeg har vært på...lever fortsatt på den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...