Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er hekta på Big Pun om dagen, har aldri helt fattet interressen for han men da jeg hørte Twinz ble jeg helt avhengig,

"Dead in the middle of Little Italy little did we know that we riddled some middleman who didn't do diddily"

Dayyyyumh så fett!

Nye Timbuk-tveeeuwh albumet er jättekult, noen funky låter der, har alltid likt flowen hans og dette albumet synes jeg kan anbefales selv om det ikke akkurat er legendarisk

Endret av Sneakerholic
Lenke til kommentar
Er hekta på Big Pun om dagen, har aldri helt fattet interressen for han men da jeg hørte Twinz ble jeg helt avhengig,

"Dead in the middle of Little Italy little did we know that we riddled some middleman who didn't do diddily"

Dayyyyumh så fett!

Haha, husker første gang jeg hørte det der. Ble nesten helt satt ut. :D

Lenke til kommentar

var det : Timbuktu-Oberoendeframkallande ( ja, den er lasta ned, så kan godt hende det er helt feil skrevet, men jeg er ikke i form til å skrive om)...vi snakka om?

Uansett, denne hadde jeg ikke hørt før, og er nå på sang nr 7.."Ett halvår utan" og det var først nå jeg la merke til musikken...Hittil har jeg bare kjeda meg, og ikke lagt merke til noenting som har fenga...denna sangen her var chill...best so far...men dette er på ingen måte Timbuktu på sitt beste.

Lenke til kommentar
Wow, Quart har kommet sterkt nå. Beastie Boys, Ghostface, Timbuktu og Roots. Fortsatt intet nytt fra Roskilde...

8008827[/snapback]

Så det jeg også. Frister.

Hovefestivalen stiller forsåvidt sterkt med Clipse, og prøver å friste med blandt annet Paul Wall og Chamillonaire som jeg ikke har så stor peil på.

Endret av HorSe
Lenke til kommentar
oh, noen som har hørt denne:

- Petter - repa skivan

eller

- Fat joe - make it rain

Tøffe sanger. ^^

8011348[/snapback]

Enig med den første, ikkje fullt så mykje den andre.

8011497[/snapback]

Make It Rain remixen er enda verre dog :p , R Kelly synger om at han er er weatherman og er "about to make it rain". Jeg får noen nifse assosjoner når han snakker om og "raine" på bitches.......... :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...