Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som går inne med festivalplaner i sommer? Etter Kanye i fjor er jeg så godt som sikker på at jeg skal på et eller annet, men Hove er utelukket. Quart har bare kommet med et navn ennå (Roots), som forsåvidt er veldig bra, men skulle likt å se mer, som i fjor, når de hadde Slim Thug, Styles P og Kanye samme dag. Roskilde har ikke offentliggjort noe hiphop så langt....hva er deres planer?

Apropos gamle plater, så bestemte jeg meg for å høre på The Chronic i går før jeg la meg. Har egentlig ikke skjønt akkurat hvor genial den skiva er før nå. I den forbindelse vil jeg anbefale Lil' Ghetto Boy. Da snakker vi chill!

7978842[/snapback]

Kanye West og Slim Thug spilte ikkje på samme dag som Styles P. Dei to fyrste spilte på onsdagen, og sistnevnte avslutta ballet saman med Bun B på laurdagen.

Elles så veit eg ikkje om eg skal på noko festival i sommar, men eg veit det at Chamillionaire og Paul Wall ikkje er nok til å få meg til Hove. Clipse trekkjer opp sjølv om eg har høyrt at det var ein skuffande konsert dei hadde i 2003 under Quart.

Hvis nokon booker Busta Rhymes så er det eit kjempetrekkplaster for min del, men eg veit ikkje om han skal turnere noko i Europa i sommer. Nas hadde og vore konge, men han bare avlyser. Common hadde vore kul. Ghostface Killah, Redman og Method Man, kanskje noko Stones Throw-artister. Uff, no må eg slutte å dagdrøyme.

Lenke til kommentar
Noen som går inne med festivalplaner i sommer? Etter Kanye i fjor er jeg så godt som sikker på at jeg skal på et eller annet, men Hove er utelukket. Quart har bare kommet med et navn ennå (Roots), som forsåvidt er veldig bra, men skulle likt å se mer, som i fjor, når de hadde Slim Thug, Styles P og Kanye samme dag. Roskilde har ikke offentliggjort noe hiphop så langt....hva er deres planer?

Apropos gamle plater, så bestemte jeg meg for å høre på The Chronic i går før jeg la meg. Har egentlig ikke skjønt akkurat hvor genial den skiva er før nå. I den forbindelse vil jeg anbefale Lil' Ghetto Boy. Da snakker vi chill!

7978842[/snapback]

Tja jeg hadde planer om quarten i fjor, men økonomien strakk ikke til. Og må se det ann til flere artister blir annonsert, er fortsatt mad sur pga jeg ikke fikk dratt i fjor var jo fet lineup så det holdt..

Doughman: Alt jeg har hørt av AFC har vært bangin, er 2 spør på Fade og Paddywax - Oslo State Of mind Part3

NP:Tungtvann feat AFC & LOC - Plan B

Lenke til kommentar
Jeg veit dere liker DJ Premier, så her er Group Home - Supa Star. De er ikke mer enn middels bra ræppere, men beaten er av standard (dvs. høy) Primo-kvalitet.

7979177[/snapback]

Bør sjekke ut debutplaten til Group Home. Hele shiten er produsert av Primo og er skikkelig kvalitet (produksjonen altså, rapperne er som unge thendrup sier ikke helt på samme nivå). The Legacy fra neste album (eneste sangen fra Premo på denne) er også ganske kul :)

Lenke til kommentar

7978842[/snapback]

Har planer om Roskilde, men er usikker. Hovedferien i år er som ifjor, vestlandstur med fluestanga og tett med drikke...skakke se bort i fra en joner eller fler heller :wee:

Roskilde kommer garantert med noen fete hip-hop acts, eller så feiler de totalt. Hip-Hop er en stor del av Roskilde, og ikke bare på musikk, men du kan jo bare se på all graffitien som utfolder seg der.

Lenke til kommentar

jeg hører mest på metall men underlig nok så hører jeg litt på rap også..

har ikke noe imot rap jeg er endel bra sånn ice cube , ying yang twins osv..

Den beste musikk smaken er utvidet.. mye kulere å like flere sjangre enn å bare holde seg til 1 sjanger

Lenke til kommentar
Æh, gi mer respons på Group Home-låta. :p

Nattas låt:

Feiteste hoodien. :D

7988633[/snapback]

Group home låta var helt grei, beaten var som alltid av når premo står bak spakende, helt topp.

Evidence låten digget jeg som faen, skikkelig god sang. Hoodien skal coppes når penger kommer inn og gidder leite den fram på nettet :) Om du får tak i den enda da :/

NP:Promoe - THX1138

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...