Thend Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Jeg veit dere liker DJ Premier, så her er Group Home - Supa Star. De er ikke mer enn middels bra ræppere, men beaten er av standard (dvs. høy) Primo-kvalitet. Endret 19. februar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 For eit par hundre sider sida spurte eg etter AFC, då var det ingen som kunne gje meg noko særleg svar om kor eg kunne finne det (Utanom Platekompaniet). Kom akkurat på dette og tok eit kjapt søk på MySpace. Resultatet: Side nr. 1 Side nr. 2' Er eit par songar på kvar av dei. Check 'em og sei ifrå kva de syns. Lenke til kommentar
jakotech Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Noen som går inne med festivalplaner i sommer? Etter Kanye i fjor er jeg så godt som sikker på at jeg skal på et eller annet, men Hove er utelukket. Quart har bare kommet med et navn ennå (Roots), som forsåvidt er veldig bra, men skulle likt å se mer, som i fjor, når de hadde Slim Thug, Styles P og Kanye samme dag. Roskilde har ikke offentliggjort noe hiphop så langt....hva er deres planer? Apropos gamle plater, så bestemte jeg meg for å høre på The Chronic i går før jeg la meg. Har egentlig ikke skjønt akkurat hvor genial den skiva er før nå. I den forbindelse vil jeg anbefale Lil' Ghetto Boy. Da snakker vi chill! 7978842[/snapback] Kanye West og Slim Thug spilte ikkje på samme dag som Styles P. Dei to fyrste spilte på onsdagen, og sistnevnte avslutta ballet saman med Bun B på laurdagen. Elles så veit eg ikkje om eg skal på noko festival i sommar, men eg veit det at Chamillionaire og Paul Wall ikkje er nok til å få meg til Hove. Clipse trekkjer opp sjølv om eg har høyrt at det var ein skuffande konsert dei hadde i 2003 under Quart. Hvis nokon booker Busta Rhymes så er det eit kjempetrekkplaster for min del, men eg veit ikkje om han skal turnere noko i Europa i sommer. Nas hadde og vore konge, men han bare avlyser. Common hadde vore kul. Ghostface Killah, Redman og Method Man, kanskje noko Stones Throw-artister. Uff, no må eg slutte å dagdrøyme. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Noen som vet hva denne Saigon sangen heter ? hørte den i en episode av Entourage, men det er ingen av de sangene som står på HBO sine sider. Saigon_Sang_fra_Entourage.mp3 Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Noen som vet hva denne Saigon sangen heter ? hørte den i en episode av Entourage, men det er ingen av de sangene som står på HBO sine sider. 7979939[/snapback] Er vel "Letter P" dette. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Noen som går inne med festivalplaner i sommer? Etter Kanye i fjor er jeg så godt som sikker på at jeg skal på et eller annet, men Hove er utelukket. Quart har bare kommet med et navn ennå (Roots), som forsåvidt er veldig bra, men skulle likt å se mer, som i fjor, når de hadde Slim Thug, Styles P og Kanye samme dag. Roskilde har ikke offentliggjort noe hiphop så langt....hva er deres planer? Apropos gamle plater, så bestemte jeg meg for å høre på The Chronic i går før jeg la meg. Har egentlig ikke skjønt akkurat hvor genial den skiva er før nå. I den forbindelse vil jeg anbefale Lil' Ghetto Boy. Da snakker vi chill! 7978842[/snapback] Tja jeg hadde planer om quarten i fjor, men økonomien strakk ikke til. Og må se det ann til flere artister blir annonsert, er fortsatt mad sur pga jeg ikke fikk dratt i fjor var jo fet lineup så det holdt.. Doughman: Alt jeg har hørt av AFC har vært bangin, er 2 spør på Fade og Paddywax - Oslo State Of mind Part3 NP:Tungtvann feat AFC & LOC - Plan B Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Noen som vet hva denne Saigon sangen heter ? hørte den i en episode av Entourage, men det er ingen av de sangene som står på HBO sine sider. 7979939[/snapback] Er vel "Letter P" dette. 7980192[/snapback] Hmm, hørte på den på myspace'n hans, høres helt annerledes ut.. http://www.myspace.com/saigonthayardfather Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg veit dere liker DJ Premier, så her er Group Home - Supa Star. De er ikke mer enn middels bra ræppere, men beaten er av standard (dvs. høy) Primo-kvalitet. 7979177[/snapback] Bør sjekke ut debutplaten til Group Home. Hele shiten er produsert av Primo og er skikkelig kvalitet (produksjonen altså, rapperne er som unge thendrup sier ikke helt på samme nivå). The Legacy fra neste album (eneste sangen fra Premo på denne) er også ganske kul Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Fekk ikkje høyrd på frå MySpace. Men hør da vel! Er den samme sangen, eventuelt med litt meir liv i beaten. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Noen som går inne med festivalplaner i sommer? Etter Kanye i fjor er jeg så godt som sikker på at jeg skal på et eller annet, men Hove er utelukket. Quart har bare kommet med et navn ennå (Roots), som forsåvidt er veldig bra, men skulle likt å se mer, som i fjor, når de hadde Slim Thug, Styles P og Kanye samme dag. Roskilde har ikke offentliggjort noe hiphop så langt....hva er deres planer? 7978842[/snapback] Har planer om Roskilde, men er usikker. Hovedferien i år er som ifjor, vestlandstur med fluestanga og tett med drikke...skakke se bort i fra en joner eller fler heller Roskilde kommer garantert med noen fete hip-hop acts, eller så feiler de totalt. Hip-Hop er en stor del av Roskilde, og ikke bare på musikk, men du kan jo bare se på all graffitien som utfolder seg der. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Æh, gi mer respons på Group Home-låta. Nattas låt: Feiteste hoodien. Endret 20. februar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Æh, gi mer respons på Group Home-låta. Nattas låt: Feiteste hoodien. 7988633[/snapback] ålreit sang, men han burde og forhåpentligvis få tett beef for lininga. Går ikke over Remio uten videre. Utenom det, så var den helt ålreit..og den hooden er fet! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Ser ut som en LRG Full Zip Skull Hoodie, sangen vakke dum heller Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 ålreit sang, men han burde og forhåpentligvis få tett beef for lininga. Går ikke over Remio uten videre. Akkurat det er jo en referanse til Beat Street-fimlen. Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Nye skiva til Two Five ( fiddys fetter ) er jævlig rå. "didnt see it coming" hetern. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 jeg hører mest på metall men underlig nok så hører jeg litt på rap også.. har ikke noe imot rap jeg er endel bra sånn ice cube , ying yang twins osv.. Den beste musikk smaken er utvidet.. mye kulere å like flere sjangre enn å bare holde seg til 1 sjanger Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Ræpp og mettall har jo det til felles at de i visse tilfeller er ganske så ekstreme musikkformer. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 fikk 2 cd i dag:) diaz velkommen hjem andreas g-unit & 50 cent tha gangsta mix de hadde ikke begge cdene til apollo på lager så de kommer) Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Æh, gi mer respons på Group Home-låta. Nattas låt: Feiteste hoodien. 7988633[/snapback] Group home låta var helt grei, beaten var som alltid av når premo står bak spakende, helt topp. Evidence låten digget jeg som faen, skikkelig god sang. Hoodien skal coppes når penger kommer inn og gidder leite den fram på nettet Om du får tak i den enda da :/ NP:Promoe - THX1138 Endret 21. februar 2007 av c3rfik Lenke til kommentar
Espein Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Da ble det vel Tungtvann og Dirty O konsert på Lillehammer den 24.mars da * Æ glær mæ* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg