Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Ready To Die plata er så digg ass...lenge sia jeg har hørt gjennom hele albumet...men kan bare la det og gå... Biggie  :love:

7958152[/snapback]

"Who the fuck is this? Paging me at 5.46 in the morning, crack of dawning, now Im yawning, wiping the cold out of my eye, look to see who is paging me, and why." :w00t:

PS: Gratulerer med 2500 inlegg :D

7958842[/snapback]

Haha. Har akk den linja der som ringetone :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ready To Die plata er så digg ass...lenge sia jeg har hørt gjennom hele albumet...men kan bare la det og gå... Biggie  :love:

7958152[/snapback]

Ein gong fekk eg så mykje tyn av ein rockedude som sa at det var usakleg av meg å høyre på hip-hop og ikkje ha Ready to die i samlinga mi, så eg kjøpte plata i mitt fyrste besøk på Platekompaniet etterpå. Har ikkje angra eit sekund.

Lenke til kommentar
"Who the fuck is this? Paging me at 5.46 in the morning, crack of dawning, now Im yawning, wiping the cold out of my eye, look to see who is paging me, and why." :w00t:

7958842[/snapback]

Jeg har sunget på den linja konstant i 2 år.

7969609[/snapback]

Hva heter sangen?

Lenke til kommentar

7958842[/snapback]

Jeg har sunget på den linja konstant i 2 år.

7969609[/snapback]

Hva heter sangen?

7972193[/snapback]

Warning.

Lenke til kommentar
har nå bestilt noe nye plater.

snoop dogg - doggystyle all star

diaz - velkommen hjem andreas

apollo - mine damer og herrer

apollo - satans sirkus.

7969178[/snapback]

jeg har kjøpt noen cd`er nå:)

g-unit og 50 cent - gangsta mix

og begge cdene til apollo

7972438[/snapback]

Jo takk, vi har fått med oss det.

Endret av TeggY
Lenke til kommentar
har nå bestilt noe nye plater.

snoop dogg - doggystyle all star

apollo - mine damer og herrer

apollo - satans sirkus.

7969178[/snapback]

jeg har kjøpt noen cd`er nå:)

g-unit og 50 cent - gangsta mix

og begge cdene til apollo

7972438[/snapback]

Jo takk, vi har fått med oss det.

7972502[/snapback]

å ja glemte jeg hadde posta det før.

EDIT: er den siste av de jeg kjøpte .

Lenke til kommentar

Noen som går inne med festivalplaner i sommer? Etter Kanye i fjor er jeg så godt som sikker på at jeg skal på et eller annet, men Hove er utelukket. Quart har bare kommet med et navn ennå (Roots), som forsåvidt er veldig bra, men skulle likt å se mer, som i fjor, når de hadde Slim Thug, Styles P og Kanye samme dag. Roskilde har ikke offentliggjort noe hiphop så langt....hva er deres planer?

Apropos gamle plater, så bestemte jeg meg for å høre på The Chronic i går før jeg la meg. Har egentlig ikke skjønt akkurat hvor genial den skiva er før nå. I den forbindelse vil jeg anbefale Lil' Ghetto Boy. Da snakker vi chill!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...