F.torres Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 jeg lurte på om noen av dere kunne si noen bra sanger med snoop dogg? skal brenne en cd av han alle de 15 beste sangene av han Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) jeg lurte på om noen av dere kunne si noen bra sanger med snoop dogg? skal brenne en cd av han alle de 15 beste sangene av han 7950555[/snapback] Snoop Doggs greatest hits? Kan vel nevne noen låter mens jeg her for og hjelpe deg.. Snoop dogg feat Nate dogg & Master P - Lay Low Snoop ft Dr Dre - Nuthin but a G thing Snoop - Whats My name Snoop Dogg feat B-real - Vato (syntes denne er bangin) et par fra meg hvertfall. Skal komme med noe fler når jeg kommer på dem.. Endret 15. februar 2007 av c3rfik Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 jeg lurte på om noen av dere kunne si noen bra sanger med snoop dogg? skal brenne en cd av han alle de 15 beste sangene av han 7950555[/snapback] Snoop Doggs greatest hits? 7950603[/snapback] er det en cd som heter det? uansett er vel det jeg skal kalle cd. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Bare ta alle låtene fra Doggystyle. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Bare ta alle låtene fra Doggystyle. 7950622[/snapback] ok hva syns folka om snoop dogg ft. b-real - vato ? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 er det en cd som heter det? uansett er vel det jeg skal kalle cd. 7950609[/snapback] Ja mener han har en eller to greatest hits greier ute, men jeg redigerte posten min med noen låter til deg Forvrig så er doggystyle et konge album som du bør sjekke ut om du ikke har det allerede... Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 jeg tenker jeg kjøper cd doggystyle og lager en "egen" greatest hits ved siden av Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 jeg tenker jeg kjøper cd doggystyle og lager en "egen" greatest hits ved siden av 7950757[/snapback] Høres ut som en fin fin plan NP:Herreløse - Anker Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Mine personlige Snoop-favoritter: Gin & Juice Gz and Hustlas Imagine (feat. Dr. Dre) Tha Shiznit Who Am I? (What's My Name pt.1) Ain't No Fun (If the homies can't have none) Murder Was The Case G Funk Intro Just Dippin' (feat. Dr. Dre) Bitch Please (feat. Xzibit) The One and Only For All My Niggas & Bitches Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 takk takk nå skal jeg chillen med snoop dogg. noen norske album dere anbefaler? (som de synger på norsk (noe jeg ikke kan skrive) ) Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Snoop ft Dr Dre - Nuthin but a G thing 7950603[/snapback] Thing? THING? :!: u aint got no thang. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hell Razah feat. Timbo King, Tragedy Khadafi & R.A. the Rugged Man - Renaissance Jeg vil ha et nytt Rugged Man-album. Nå. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Yes oh yes, I guess, suggest the rest you fessI'm Tribe Quest, I'm Moe Dee Wild West Treach, 40, Jazz Jeff, Slick Rick, I'm Doug Fresh I'm deaf, I'm Canibus before he met Wyclef Original, I don't bite I don't need nobody to GhostWrite Kool G Rap strike the Mic I Recite the type of hype That you like, I'm Sweetback I'm Uptown Saturday Night I'm Black Ceasar, I'm Rudy Ray Moore, Dolemite I'm an Assassin rappin' I'm Grand Wizard Theodore when he invented scratchin' I'm Wu-Tang, Killa Bee, epitome of Public Enemy Gamblin', Hustlin', like Smooth and Trigger be bitter, b Bums diggety-diggety, Das Literally, I'm Pun in the middle of Little Italy Didn't do diddly, gettin' me Listen to me I'm all good, I'm hood I'm Ice Cube before he turned soft and went Hollywood I'm Poetic from Gravediggaz I'm ODB, I'm Headquarters I'm Ted Demme, I'm Paul C If I ain't better than B.I.G., I'm the closest I'm Richard Pryor before multiple sclerosis I'm beef, I'm gold teeth, peace Mantronix, Stetasonic, Symbolic, Bambaata, Soul Sonic I'm Dre, the Chronic Melodic with logic Islamic A poverty prophet Economy robbery, cock it I probably properly droppin' It gotta be honesty Opposite a novelty, rock it I Herbie Hancock-it I'm Onyx Throwin' Ya Gun I'm Funky 4 + 1 Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) er det noen som vet hva denne sangen heter? Takker for svar Edit: bare glem det, jeg fant det ut. sto på sida :!: Edit 2:hvis det er noen som har den sangen så PM meg Endret 15. februar 2007 av Thomas16 Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Snoop ft Dr Dre - Nuthin but a G thing 7950603[/snapback] Thing? THING? :!: u aint got no thang. 7951612[/snapback] Yeah yeah yeah, huska ikke hvilken av de det var så tok den mest "sikre" Sier takk for i dag til alle her i tråden, rett i seng mens denne her spilles Tier'n & Lars - Gåtur Endret 15. februar 2007 av c3rfik Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ikke for å virke pirkete, men Nuthing but a G-thang er jo faktisk en Dr Dre sang. Vet den er med på Greatest hits albummet til Snoop Dogg tho'. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 til alle dere som synes Thomax sine låter er veldig fete så kan dere laste ned THE REMIX FILES VOL 1 fra myspace sida hans www.myspace.com/thomaxbeats sykt bra Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Kjøpte AZ`s The Format i dag , skal gi bort cd-en til presang da Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Ready To Die plata er så digg ass...lenge sia jeg har hørt gjennom hele albumet...men kan bare la det og gå... Biggie Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Ready To Die plata er så digg ass...lenge sia jeg har hørt gjennom hele albumet...men kan bare la det og gå... Biggie 7958152[/snapback] "Who the fuck is this? Paging me at 5.46 in the morning, crack of dawning, now Im yawning, wiping the cold out of my eye, look to see who is paging me, and why." PS: Gratulerer med 2500 inlegg Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Deilig skive propaganda.. np: herreløse - det ekke no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg