F.torres Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 nå har jeg fått 3`cd`er som jeg bestilte. np skal jeg bare vente på det nye rommet mitt og nye høyttalere, så blir det hip hop får tusen hvis av kroner. 7935229[/snapback] hvilke cd'er kjøpte du? 7936470[/snapback] prøve og vri hjernen. g-unit - beg for mercu ice cube most waanted ice cube en eller anennt der det er bilde av en som ligger på coveret og en som står der han som ligger har en lapp der det står uncel sam elns. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Fronda - Rullar fram. Tøff beat og kul tekst Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Har en heit anbefaling her, fant denne låten på pcen min helt tilfeldig.. Chino Xl feat Proof - Our Time Denne anbefales varmt, skikkelig laid back beat, en sang du kan chille til imo. Check check check it out. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvilket album er den fra? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvilket album er den fra? 7941633[/snapback] Fra 2006 albumet, poison pen.. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Necro - Push it to the limit! er definitivt en av mine beste! Bruker å hør på den i biln veldig ofte. Det her er extreme rap! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Necro - Push it to the limit! er definitivt en av mine beste! Bruker å hør på den i biln veldig ofte.Det her er extreme rap! 7942978[/snapback] Haha, litt extreme ja :!: Lenke til kommentar
Thend Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ken Rings blog Fan va skönt. Jag ska jobba ihjäl mig detta år. Kan inte fatta att jag ska ligga bakom Smif N Wessun´s nya skiva. Ska bli så fett! Jag satt som liten och rökte mina första spliffs i smyg och lyssnade på deras första album. Nu 13 år senare så ska jag göra deras album tillsammans med min livskompanjon Rune Rotter och mina bröder Collén & Web och Tommy Tee. Skivor, vodka, weed öl, en rappare med talangen som steele och tek, bra beats, och en dedikation från alla håll att göra ett fett album gör att vi redan är uppe i 3 tracks.. ska uppdatera mer sen men nu måste jag jobbish… hahaha fett soft Dette kan bli bra. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ken Rings blog Fan va skönt. Jag ska jobba ihjäl mig detta år. Kan inte fatta att jag ska ligga bakom Smif N Wessun´s nya skiva. Ska bli så fett! Jag satt som liten och rökte mina första spliffs i smyg och lyssnade på deras första album. Nu 13 år senare så ska jag göra deras album tillsammans med min livskompanjon Rune Rotter och mina bröder Collén & Web och Tommy Tee. Skivor, vodka, weed öl, en rappare med talangen som steele och tek, bra beats, och en dedikation från alla håll att göra ett fett album gör att vi redan är uppe i 3 tracks.. ska uppdatera mer sen men nu måste jag jobbish… hahaha fett soft Dette kan bli bra. 7943250[/snapback] Ken Ringish er mad yo! Var innom platekompaniet i dag...tenkte jeg skulle kjøpe en skive til dama ( jaja, kall meg sucker..men jeg skal faen innføre denna dagen : TRYKK MEG ) Anyways...Kjøpte Masta Ace-Grand Masta The Remix & Rarity Collection lang navn på en skive ass...so yea, hu digger Masta Ace, og en skive varer mye lenger enn en svett rose. Men så måtte jeg jo selfølgelig ha noe til meg selv..så jeg kjøpte endel Ready To Die albumet til Biggie....med DVD Ha en god kveld dudes...jeg skal oppover mot dama... peace! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 *snippidibangbang* Jøss fra karen det var just pussy fra, høres ut som han er in løøøøøv Neida digg det ass, akkurat blitt forlatt av dama her i gården også sliten og fornøyd hehe... Den masta ace skiven er en digg skive og burde smelte hjerte til hip hoperinne... Kjørt Kulturclas siden i ettermiddag og fortsetter til i morgen med den tenker jeg... NP:Tiern&Lars - Gåtur Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Noen her som har vært innom MySpace og hørt på remixene til Thomax? Anbefaler Wishing og Heavy Metal King Remix. Har ikke hørt originalene, men fy faen dette er bra altså! Noen som er av annen oppfatning? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Noen her som har vært innom MySpace og hørt på remixene til Thomax?Anbefaler Wishing og Heavy Metal King Remix. Har ikke hørt originalene, men fy faen dette er bra altså! Noen som er av annen oppfatning? 7945831[/snapback] Har hørt Heavy Metal King Remix. Den er heeeeftig!! Tror han også har en mix med Ja Rule og en norsk dude - Hoer tell ellerno heter sangen. EDIT: Den er IHVERTFALL digg!! Endret 14. februar 2007 av Ludacris Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Hoere tell på jorda ja, med vår alles Halvdan Sivertsen, som forøvrig er med M.O.P, hvis jeg ikke tar helt feil.. Den er også diggbar ja! Men fy faen han er god å mixe! Endret 14. februar 2007 av TeggY Lenke til kommentar
Espein Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hoere tell på jorda ja, med vår alles Halvdan Sivertsen, som forøvrig er med M.O.P, hvis jeg ikke tar helt feil.. Den er også diggbar ja!Men fy faen han er god å mixe! 7945897[/snapback] Jepp, stemmer Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Noen her som har vært innom MySpace og hørt på remixene til Thomax?Anbefaler Wishing og Heavy Metal King Remix. Har ikke hørt originalene, men fy faen dette er bra altså! Noen som er av annen oppfatning? 7945831[/snapback] Har hørt Heavy Metal King Remix. Den er heeeeftig!! Tror han også har en mix med Ja Rule og en norsk dude - Hoer tell ellerno heter sangen. EDIT: Den er IHVERTFALL digg!! 7945882[/snapback] Han har roen på og mixe det skal han ha halvdeezy greia med mop er jo sykt fet imo... Men hallo, blande MOP og Ja Rule? Hører ikke noen likheter mellom disse artistene, eneste med Ja er vel den litt hese stemmen som noen kan forveksle, men ellers ingenting... Nei nå tar jeg kvelden.. NP:Tier'n & Lars - Kompis med bil Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ny gratis mixtape fra Little Brother. Kan lastes lovlig ned her. Dette er veldig bra saker!! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jepp, jeg har hørt den alt, solide saker. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Noen som kan anbefalle meg låter med samme feeling som "Rock Box" av Run DMC? NP: Run DMC - Rock Box Ahhh minner Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Yo fikk en heit link av en kompiss på msn nå nettopp og må dele den med dere.. Om noen har eller får tak i denne i mp3 format så gi et lite wink (lovlig ofc ) Enjoy Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Yo fikk en heit link av en kompiss på msn nå nettopp og må dele den med dere.. Om noen har eller får tak i denne i mp3 format så gi et lite wink (lovlig ofc ) Enjoy 7949988[/snapback] Kul sang. Nå har jeg den i mp3 format på pc'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg