Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

nå har jeg fått 3`cd`er som jeg bestilte.

np skal jeg bare vente på det nye rommet mitt og nye høyttalere, så blir det hip hop får tusen hvis av kroner.

7935229[/snapback]

hvilke cd'er kjøpte du?

7936470[/snapback]

prøve og vri hjernen.

g-unit - beg for mercu

ice cube most waanted

ice cube en eller anennt der det er bilde av en som ligger på coveret og en som står der han som ligger har en lapp der det står uncel sam elns.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ken Rings blog

Fan va skönt. Jag ska jobba ihjäl mig detta år. Kan inte fatta att jag ska ligga bakom Smif N Wessun´s nya skiva. Ska bli så fett! Jag satt som liten och rökte mina första spliffs i smyg och lyssnade på deras första album. Nu 13 år senare så ska jag göra deras album tillsammans med min livskompanjon Rune Rotter och mina bröder Collén & Web och Tommy Tee.

:D

Skivor, vodka, weed öl, en rappare med talangen som steele och tek, bra beats, och en dedikation från alla håll att göra ett fett album gör att vi redan är uppe i 3 tracks.. ska uppdatera mer sen men nu måste jag jobbish… hahaha fett soft

Dette kan bli bra.

Lenke til kommentar
Ken Rings blog

Fan va skönt. Jag ska jobba ihjäl mig detta år. Kan inte fatta att jag ska ligga bakom Smif N Wessun´s nya skiva. Ska bli så fett! Jag satt som liten och rökte mina första spliffs i smyg och lyssnade på deras första album. Nu 13 år senare så ska jag göra deras album tillsammans med min livskompanjon Rune Rotter och mina bröder Collén & Web och Tommy Tee.

Skivor, vodka, weed öl, en rappare med talangen som steele och tek, bra beats, och en dedikation från alla håll att göra ett fett album gör att vi redan är uppe i 3 tracks.. ska uppdatera mer sen men nu måste jag jobbish… hahaha fett soft

Dette kan bli bra.

7943250[/snapback]

Ken Ringish er mad yo!

Var innom platekompaniet i dag...tenkte jeg skulle kjøpe en skive til dama ( jaja, kall meg sucker..men jeg skal faen innføre denna dagen : TRYKK MEG )

Anyways...Kjøpte Masta Ace-Grand Masta The Remix & Rarity Collection

lang navn på en skive ass...so yea, hu digger Masta Ace, og en skive varer mye lenger enn en svett rose.

Men så måtte jeg jo selfølgelig ha noe til meg selv..så jeg kjøpte endel Ready To Die albumet til Biggie....med DVD :love:

Ha en god kveld dudes...jeg skal oppover mot dama... peace!

Lenke til kommentar
*snippidibangbang*

Jøss fra karen det var just pussy fra, høres ut som han er in løøøøøv :love:

Neida digg det ass, akkurat blitt forlatt av dama her i gården også sliten og fornøyd hehe...

Den masta ace skiven er en digg skive og burde smelte hjerte til hip hoperinne...

Kjørt Kulturclas siden i ettermiddag og fortsetter til i morgen med den tenker jeg...

NP:Tiern&Lars - Gåtur

Lenke til kommentar
Noen her som har vært innom MySpace og hørt på remixene til Thomax?

Anbefaler Wishing og Heavy Metal King Remix. Har ikke hørt originalene, men fy faen dette er bra altså!

Noen som er av annen oppfatning?

7945831[/snapback]

Har hørt Heavy Metal King Remix. Den er heeeeftig!!

Tror han også har en mix med Ja Rule og en norsk dude - Hoer tell ellerno heter sangen.

EDIT: Den er IHVERTFALL digg!! :love:

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar
Noen her som har vært innom MySpace og hørt på remixene til Thomax?

Anbefaler Wishing og Heavy Metal King Remix. Har ikke hørt originalene, men fy faen dette er bra altså!

Noen som er av annen oppfatning?

7945831[/snapback]

Har hørt Heavy Metal King Remix. Den er heeeeftig!!

Tror han også har en mix med Ja Rule og en norsk dude - Hoer tell ellerno heter sangen.

EDIT: Den er IHVERTFALL digg!! :love:

7945882[/snapback]

Han har roen på og mixe det skal han ha :) halvdeezy greia med mop er jo sykt fet imo...

Men hallo, blande MOP og Ja Rule? Hører ikke noen likheter mellom disse artistene, eneste med Ja er vel den litt hese stemmen som noen kan forveksle, men ellers ingenting...

Nei nå tar jeg kvelden..

NP:Tier'n & Lars - Kompis med bil

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...