Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min XTZ 99 w12 subwoofer på 300w i 4 OHM før helga og nå til uke blir det maaaange timer med innspilling av den.

Derfor trenger jeg noen fete sanger med god bass og fete beats. Vil ikke ha overflødig med bass sånn som f.eks DMX - No Sunshine , men noe som har bra flow og dunker bra :D

Spilles sammen med 7 Dynavoice høytalere og en Harman/Kardon AVR 240 receiver. :love:

Lenke til kommentar
aa, da så. ikke akkurat nytt, men Outkast - ATliens er jo chill.

7918985[/snapback]

Nytt eller gammalt samma det, så lenge det chill og bangin samtidig :) Har forøvrig sjekket ut det meste som er "kjent" som ATliens og de skivene der, derfor jeg vil gjerne ha litt anbefalinger evt litt slept on folk og sånt som det der om dere skjønner ;)

Plan B er en god låt det ass, tungtvann har jævlig mye fett.

Anbefaling for dagen:Planet Asia & Rasco - Neva Forget

Banging shit

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
Føler det er på tide og utforske noe ny musikk, er på utkikk etter noe chillt med bangin beats, kom med deres anbefalinger if you please....

7914587[/snapback]

Sjekk ut The Jacka - The Jack Artist hvis du allerede ikke har gjort det. Den mannen er skilled, og produksjonen er også i særklasse.

Lenke til kommentar
Sjekk ut The Jacka - The Jack Artist hvis du allerede ikke har gjort det. Den mannen er skilled, og produksjonen er også i særklasse.

7922451[/snapback]

Sjekka et par låter på youtube og likte det jeg hørte, mer sjekkes ut as we type.. Takker for anbefaling ;)

Oovz: Den afu låten er skam feit noe som pleier og følge med premo beats..

NP:Lil Wayne feat Baby - Get It All Together

Lenke til kommentar
Oovz: Den afu låten er skam feit noe som pleier og følge med premo beats..

7927425[/snapback]

Hehe, word up. Rett inn på iPoden med den her i huset. Må få ut fingeren og sjekke ut Jeru the Damaja også, men den lista med "ting som skal sjekkes ut" begynner å bli farlig lang.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...