Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg som liker Cam'Ron-dissen til 50 Cent ??

7908314[/snapback]

Jeg synes den er forferdelig, 50 Cent mangler totalt skillz :thumbdown: .

For gode disser fra nyere tid sjekk ut: Jadakiss - "Checkmate"(50 Cent diss),

The Game "My Turn"(50 Cent diss), Nas - "MC Burial"(50 Cent diss),

Gillie Da Kid - "Frontin Like Your Daddy"(Lil Wayne diss). Disse er godt gjennomført, ulikt 50 Cent`s lame ass diss mot Cam'ron(Cam'ron er en dårlig rapper, men det er 50 Cent også :whistle: ).

Lenke til kommentar
Hva synes folk om at Game påstår at han er "the new west coast", og at han sier at han er av 'The Chronic' og 'Doggystyle' caliber?

7908840[/snapback]

Jeg føler meg forpliktet til å si: Fuck outta here! :ph34r:

Men er det egentlig andre MC-er fra West Coast som er av The Game kaliber? :hmm:

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Er det bare meg som liker Cam'Ron-dissen til 50 Cent ??

7908314[/snapback]

Jeg synes den er forferdelig, 50 Cent mangler totalt skillz :thumbdown: .

For gode disser fra nyere tid sjekk ut: Jadakiss - "Checkmate"(50 Cent diss),

The Game "My Turn"(50 Cent diss), Nas - "MC Burial"(50 Cent diss),

Gillie Da Kid - "Frontin Like Your Daddy"(Lil Wayne diss). Disse er godt gjennomført, ulikt 50 Cent`s lame ass diss mot Cam'ron(Cam'ron er en dårlig rapper, men det er 50 Cent også :whistle: ).

7908543[/snapback]

I forhold til det eg har høyrt frå G-Unit dei siste åra, så tykkjer eg ikkje at den er så forferdeleg. Eg har bare høyrt Jadakiss og Nas sine disser, av dei du ramsar opp, og eg er enig i at dei er betre en 50 sin. Men poenget er at han klarer å klatre opp frå møkka han lagde i "Piggy Bank" og "Window Shopper". Beaten er kul og laidback, og flowen er ikkje så drit som den kan vere når det er 50 Cent.

Lenke til kommentar

Eg kan anbefala Lewis Parker

har bare høyrt eit album, It's Happening Now, men det er eit chill album, og ekte hip-hop klinisk fritt for pop

Eg hadde gleden av å sjå han når han spilte i Stavanger for 5-6 år siden, det var ein sinnsjukt feit konsert.

Er det forresten nokon her som har Pharoahe Monch sitt Internal Affairs-album? Er det i tilfelle verdt å ha?

Lenke til kommentar
Sjekk ut Birdman & Lil' Waynes skive Like Father Like Son.

7916002[/snapback]

Den skiven har jeg, funker den, men tenkte noe mer i stil med Masta Ace og noe i den gata der ;)

Lewis Parker skal sjekkes ut.. Og Ang Internall Affairs kan jeg gå god for, bare og coppe det yesterday...

NP:Tungtvann feat AFC & LOC - Plan B

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...