Oovz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg må nok en gang pushe den japanske sangen jeg fant (japansk produsent med amerikanske underground-acts som rapper): Nujabes feat. Cise Starr & Akin of CYNE - Feather Dere må sjekke det ut og si hva dere synes! 7870482[/snapback] Synes denne sangen var skikkelig nice. Minner meg litt om litt eldre Cunninlynguists sanger. Nujabes Eclipse (er det dette som er navnet på sangen egentlig?) var også kul. Link. 7888057[/snapback] Yeah, Eclipse er også veldig avslappende. Og fin hvis man lengter hjem til jenta si. Det riktige navnet på sangen (ifølge Wikipedia) er Nujabes feat. Substantial - Eclipse. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Herregud mann. De anmelder Jamie T som Hip Hop i BT. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 har nå 140 igjen har nå finni ut at jeg går får A Tribe Called Quest - the low end theory g unit - beg for mercy ice cube - death cerfiticate og amerkkian most wanted. noe tips til noe mer jeg burte kjøpe? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Public Enemy - Fear of a Black Planet har de for 79, ser jeg. Et trygt kjøp. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Public Enemy - Fear of a Black Planet har de for 79, ser jeg. Et trygt kjøp. 7893723[/snapback] sånn nå gikk jeg får den og den andre cd`en som ble anbefalt av A Tribe Called Quest. det her er omtrent de første rap skivene jeg kjøper så håper jeg blir fornøyd.. kommer sikkert til og bruke noe mer penger på det da. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Oioi. Public Enemy konserten nærmer seg. Bilettsalge åpner snart. Np: Common - Soul Power. Fin beat. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Luda; har bare de to fronthøyttalerne, bildet er ikke korrekt. De kosta 995 Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Daamn, snoop dogg-konserten blir så fett. hvem andre skal dit? Endret 9. februar 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Daamn, snoop dogg-konserten blir så fet. hvem andre skal dit? 7906371[/snapback] Har jævlig lyst, men økonomien tilsier at jeg ikke kan dyrt uten med bil og ingen jobb :/ NP:Mike Jones - Back Then Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 noen som kan lage en liste over musikk som de selger på cdon? gjerne en stor en. (mener album) som jeg kan printe ut og stryke etter vært jeg har fått de! skal kjøpe de fram til sommerferien så ca så mange . Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Ser fram til Tommy Tee & co. på bylarm i morra. stisse: hva med dette? Endret 9. februar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hadde gjort det for penger..haha Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 har funnet fram til apollo - mine damer og herrer apollo - satans sirkus diaz- velkommen hjem andreas g unit & 50cent - the gangsta mix gang starr- step in the arena madcon - it`s all a madcon nas - hip hop is dead philip - skulk med stil public enemy - greates missed public enemy - fear of a black planet totalt 1010 kroner. det blir vel 101 kroner per cd syns det er grei liste dere da? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ikke ille. Du må selvsagt kaste vekk Philip-albumet. Og så ville jeg kjøpt Illmatic (klassiker) framfor Hiphop is Dead, og It Takes a Nation of Millions (klassiker) framfor Greatest Misses (dette er et ikke så bra samlealbum). Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ikke ille. Du må selvsagt kaste vekk Philip-albumet. Og så ville jeg kjøpt Illmatic (klassiker) framfor Hiphop is Dead, og It Takes a Nation of Millions (klassiker) framfor Greatest Misses (dette er et ikke så bra samlealbum). 7907991[/snapback] ok da blir det alt så bare kaster jeg philip og legger til de andre og fjerner de. har ikke så mye greie. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Haha, hyggelig at du følger rådene mine, men du må da få kjøpe det du vil. Hvis du er usikker på hva du liker kan du jo laste ned noe av dette og høre igjennom først. Endret 9. februar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Haha, hyggelig at du følger rådene mine, men du må da få kjøpe det du vil. Hvis du er usikker på hva du liker kan du jo laste ned noe av dette og høre igjennom først. 7908044[/snapback] Eller sjekke de ut på youtube(hvis de finnes) Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Haha, hyggelig at du følger rådene mine, men du må da få kjøpe det du vil. Hvis du er usikker på hva du liker kan du jo laste ned noe av dette og høre igjennom først. 7908044[/snapback] Eller sjekke de ut på youtube(hvis de finnes) 7908233[/snapback] ja. det er vel detg ejg går ut fra kommer til og kjøpe en del mer. noen bra band eller grupper jeg burte kjøpe alt av? Lenke til kommentar
jakotech Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Er det bare meg som liker Cam'Ron-dissen til 50 Cent ?? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Bra at du kjøper Apollo! Han er best. Kjøp det meste av 2Pac også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg