Thend Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 The food er da ikke så bra. So I had to did, what I had to diid 7873463[/snapback] Enig. Det refrenget er så corny. Kanye er best når han holder kjeft. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Denne uken blir det et år siden J Dilla gikk bort. R.I.P. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Denne uken blir det et år siden J Dilla gikk bort. R.I.P. 7873907[/snapback] Jøss et år allerede, tiden flyr. En liten låt fra meg i dag Dj Vadim and Vakill - It's One Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hdde hørt mye godt om Clipse's nye skive, men imo var den temmelig skuffende. Ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Da må du gi den noen runder til. Beats er vanntette, og lyrisk er det knapt noen som kan overgå Malice og Pusha om dagen. Likte du Lord Willin' eller noen av mixtapene? Lenke til kommentar
Kasparf Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Denne uken blir det et år siden J Dilla gikk bort. R.I.P. 7873907[/snapback] On the same note: snart 10 år siden Bigge ble drept... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Denne uken blir det et år siden J Dilla gikk bort. R.I.P. 7873907[/snapback] damn tia flyr ja...R.I.P NP: Rick Ross-Push it Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Freddie Foxx - Hard Ghetto(Prod by Alchemist) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hørte at GZA skal til Rå i Oslo den 3 mars...hvem skal? Syns RÅ er ett ålreit sted å ha konsert, kan dog bli noe trangt... Spennende å se hva CC blir, med tanke på at de tar opptil 100 spenn på en vanlig lørdag... NP: Big L - M.V.P '' If rap was a game, i would be M.V.P!'' Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Deilig! Nye høytalere: Sitter og chiller til Ice Cube Endret 6. februar 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Åleit oppsett. Fikk Jesus Price Supastar i postkassa i dag. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 jeg skal kjøpe meg noen cd`er nå. jeg har fått plukket ut : ice cube war & peace 2 - peace disc 2pac - rose that grew from concrete vol 1 ice cube- lethal injection g unit - beg for mercy er det bra musikk?? og har ca 100 kroner til jeg kan bruke på musikk anbefalinger (skal være fra cdon) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2007 Helt greit, men du kan nok spare deg for G-Unit-CDen. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Helt greit, men du kan nok spare deg for G-Unit-CDen. 7887207[/snapback] ok anbefalinger av cd(er) til 170 kronerpå cdon? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 jeg skal kjøpe meg noen cd`er nå. jeg har fått plukket ut : ice cube war & peace 2 - peace disc 2pac - rose that grew from concrete vol 1 ice cube- lethal injection g unit - beg for mercy er det bra musikk?? og har ca 100 kroner til jeg kan bruke på musikk anbefalinger (skal være fra cdon) 7887107[/snapback] Av Ice Cube cdene ville jeg heller valgt AmeriKKKa's Most Wanted, Death Certificate eller Laugh Now, Cry Later fremfor noen av de war & peace albumene. Har ikke hørt Lethal Injection, men anmeldelsene til de to førstnevnte jeg nevnte over er nok bedre. Den 2pac skiven ville jeg holdt meg langt unna, da det ikke er et rapalbum, men spoken words og poetry fra mange for min del ukjente folk. Som en svoren 2pac tilhenger har jeg denne skiven i samlingen min, men jeg kan vel trygt si at det er det 2pac materialet jeg har lyttet minst til, for det er tydelig at dette er for veldig spesielt interesserte. G-Unit albumet synes jeg faktisk var overraskende bra faktisk. Masse fete låter på rekke og rad, og ved siden av Get Rich or Die Tryin det beste G-Unit materialet som har blitt gitt ut. Synes det lukter litt 50-cent hating av ehs5. Hvis du så har 100kr til overs for en skive på cdon, vil jeg foreslå noe av A Tribe Called Quest. Alle skivene kan anbefales på det sterkeste, men de absolutt favorittene mine er Midnight Marauders og The Low End Theory. Begge disse får du for 69kr og du klarer sikkert hoste opp 40kr slik at du kan kjøpe begge. For dette er noen av de feteste hiphopskivene som eksisterer. No lie. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Støttes. Midnight Marauders og The Low End Theory hører hjemme i enhver samling. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg må nok en gang pushe den japanske sangen jeg fant (japansk produsent med amerikanske underground-acts som rapper): Nujabes feat. Cise Starr & Akin of CYNE - Feather Dere må sjekke det ut og si hva dere synes! 7870482[/snapback] Synes denne sangen var skikkelig nice. Minner meg litt om litt eldre Cunninlynguists sanger. Nujabes Eclipse (er det dette som er navnet på sangen egentlig?) var også kul. Link. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Deilig! Nye høytalere: Sitter og chiller til Ice Cube 7885394[/snapback] Har de selv, sammen med Dynavoice M-65 fronts. Mye betalte du for de inkl. porto? EDIT: på min center er lyden helt banan, hører nesten ikke en dritt. Har håp om at den er litt liten og at den forbedrer seg med en sub. Hvordan er lyden i din center? Endret 7. februar 2007 av Ludacris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg