Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte at GZA skal til Rå i Oslo den 3 mars...hvem skal?

Syns RÅ er ett ålreit sted å ha konsert, kan dog bli noe trangt...

Spennende å se hva CC blir, med tanke på at de tar opptil 100 spenn på en vanlig lørdag...

NP: Big L - M.V.P

'' If rap was a game, i would be M.V.P!''

Lenke til kommentar

jeg skal kjøpe meg noen cd`er nå. jeg har fått plukket ut :

ice cube war & peace 2 - peace disc

2pac - rose that grew from concrete vol 1

ice cube- lethal injection

g unit - beg for mercy

er det bra musikk?? og har ca 100 kroner til jeg kan bruke på musikk anbefalinger (skal være fra cdon)

Lenke til kommentar
jeg skal kjøpe meg noen cd`er nå. jeg har fått plukket ut :

ice cube war & peace 2 - peace disc

2pac - rose that grew from concrete vol 1

ice cube- lethal injection

g unit - beg for mercy

er det bra musikk?? og har ca 100 kroner til jeg kan bruke på musikk anbefalinger (skal være fra cdon)

7887107[/snapback]

Av Ice Cube cdene ville jeg heller valgt AmeriKKKa's Most Wanted, Death Certificate eller Laugh Now, Cry Later fremfor noen av de war & peace albumene. Har ikke hørt Lethal Injection, men anmeldelsene til de to førstnevnte jeg nevnte over er nok bedre. Den 2pac skiven ville jeg holdt meg langt unna, da det ikke er et rapalbum, men spoken words og poetry fra mange for min del ukjente folk. Som en svoren 2pac tilhenger har jeg denne skiven i samlingen min, men jeg kan vel trygt si at det er det 2pac materialet jeg har lyttet minst til, for det er tydelig at dette er for veldig spesielt interesserte. G-Unit albumet synes jeg faktisk var overraskende bra faktisk. Masse fete låter på rekke og rad, og ved siden av Get Rich or Die Tryin det beste G-Unit materialet som har blitt gitt ut. Synes det lukter litt 50-cent hating av ehs5.

Hvis du så har 100kr til overs for en skive på cdon, vil jeg foreslå noe av A Tribe Called Quest. Alle skivene kan anbefales på det sterkeste, men de absolutt favorittene mine er Midnight Marauders og The Low End Theory. Begge disse får du for 69kr og du klarer sikkert hoste opp 40kr slik at du kan kjøpe begge. For dette er noen av de feteste hiphopskivene som eksisterer. No lie.

Lenke til kommentar
Jeg må nok en gang pushe den japanske sangen jeg fant (japansk produsent med amerikanske underground-acts som rapper):

Nujabes feat. Cise Starr & Akin of CYNE - Feather

Dere må sjekke det ut og si hva dere synes!

7870482[/snapback]

Synes denne sangen var skikkelig nice. Minner meg litt om litt eldre Cunninlynguists sanger. Nujabes Eclipse (er det dette som er navnet på sangen egentlig?) var også kul. Link.

Lenke til kommentar
Deilig! Nye høytalere: dynavoicemagicpaketcalvados.jpg

Sitter og chiller til Ice Cube :D

7885394[/snapback]

Har de selv, sammen med Dynavoice M-65 fronts.

Mye betalte du for de inkl. porto? :)

EDIT: på min center er lyden helt banan, hører nesten ikke en dritt. Har håp om at den er litt liten og at den forbedrer seg med en sub. Hvordan er lyden i din center?

Endret av Ludacris
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...