SSSø Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Regner med folk har fått med seg at Tungtvann er oppløst ;/ 7864389[/snapback] Ble ikke det diskutert litt lengre bak i tråden? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Likte denne! Har Rhymefest har ikke falt helt i smak hos meg enda, men nå begynner det å komme seg! Rhymefest Feat Kanye West - More Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Regner med folk har fått med seg at Tungtvann er oppløst ;/ 7864389[/snapback] Ble ikke det diskutert litt lengre bak i tråden? 7864539[/snapback] Jo, men gutta fortjener likevel enda en rest in piece kommentar. Så de på lydverket her forleden...gonna miss'em! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Lupe Fiasco - Kick, Push: Litt bedre, men fortsatt ikke noe jeg ville hørt på frivillig Blackstar - Definition: Kjedelig, og ensidig. Jaja. Sway - This Is My Demo: Hm, han her rappa jo enda kjappere en de andre. I mine ører høres det ut som "mumle, mumle, mumlemumlemumlemume" Takk for alle anbefalingene Men jaja, jeg er nok et håpløst tilfelle. 7863319[/snapback] Så hvorfor poster du her? Du ber om anbefalinger. Jeg sier at du må HØRE ETTER på teksten. Halve poenget med hiphop er lyrikken i versene. Hvis du synes en sang høres ut som "mumlemumlemumle" eller hvordan du sier det, så er det ikke noe vits i å be om anbefalinger! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Lupe Fiasco - Kick, Push: Litt bedre, men fortsatt ikke noe jeg ville hørt på frivillig Blackstar - Definition: Kjedelig, og ensidig. Jaja. Sway - This Is My Demo: Hm, han her rappa jo enda kjappere en de andre. I mine ører høres det ut som "mumle, mumle, mumlemumlemumlemume" Takk for alle anbefalingene Men jaja, jeg er nok et håpløst tilfelle. 7863319[/snapback] Så hvorfor poster du her? Du ber om anbefalinger. Jeg sier at du må HØRE ETTER på teksten. Halve poenget med hiphop er lyrikken i versene. Hvis du synes en sang høres ut som "mumlemumlemumle" eller hvordan du sier det, så er det ikke noe vits i å be om anbefalinger! 7867068[/snapback] Jeg tenkte nå at jeg skulle i det minste sjekke om jeg gikk glipp av noe, og det gjør jeg ikke. For meg virker det som om at hip-hop/rap består hovedsaklig av lyrikken i versene, sammen med en beat som blir gjentatt igjen og igjen Jeg hører ikke på musikk for å få med meg meldingene som blir sendt ut i den, og når beatene i tillegg blir kjedelige i mine ører er det tydelig at hip-hop/rap ikke er noe for meg. Men men, takk for at du tok deg tid Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Omarion er ute med noen ganske bra, chill sanger. Anbefales : - Entourage - In the dark - Im tryna - O - Take it slow NP: Omarion - Ice Box Endret 4. februar 2007 av Camron Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg tenkte nå at jeg skulle i det minste sjekke om jeg gikk glipp av noe, og det gjør jeg ikke. For meg virker det som om at hip-hop/rap består hovedsaklig av lyrikken i versene, sammen med en beat som blir gjentatt igjen og igjen Jeg hører ikke på musikk for å få med meg meldingene som blir sendt ut i den, og når beatene i tillegg blir kjedelige i mine ører er det tydelig at hip-hop/rap ikke er noe for meg. Men men, takk for at du tok deg tid 7868252[/snapback] ok? Uansett hvilken sjanger, så er vel teksten noe av det viktigste? Så lenge vi ikke snakker om ren instrumental musikk da... Greit at du ikke liker beatsa, men samtidig så kan jeg garantere deg at det finns beats du liker, nettopp pga at det finnes uendelig med forskjellige beats, og versjoner av kjente beats. Hip-Hop er nok ikke noe for deg, det skal jeg være enig i, og da forslår jeg at du stepper ut, og blir der Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 daamn, to tha x-treme har stått på en del i helgen, deilig album. Np: Cunninlynguists - Seasons (ft. masta ace) Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Regner med folk har fått med seg at Tungtvann er oppløst ;/ 7864389[/snapback] Ble ikke det diskutert litt lengre bak i tråden? 7864539[/snapback] Jo, men gutta fortjener likevel enda en rest in piece kommentar. Så de på lydverket her forleden...gonna miss'em! 7866725[/snapback] Hør hør, tungtvann har spillt en stor rolle innenfor norsk hip-hop. Lurer på om det blir mye Jørg1 feat's på norske mixtapes ol. i framtiden også. Håper dem tar en Jay-z egentlig og kommer tilbake etter en haug med features.... On a new topic, har falt litt ut av dirty scena i de siste månedene, er det kommet noe derfra som må coppes? evt enkelt låter eller albums/mixtapes ol. NP:Trae - Swang Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Lupe Fiasco - Kick, Push: Litt bedre, men fortsatt ikke noe jeg ville hørt på frivillig Blackstar - Definition: Kjedelig, og ensidig. Jaja. Sway - This Is My Demo: Hm, han her rappa jo enda kjappere en de andre. I mine ører høres det ut som "mumle, mumle, mumlemumlemumlemume" Takk for alle anbefalingene Men jaja, jeg er nok et håpløst tilfelle. 7863319[/snapback] Så hvorfor poster du her? Du ber om anbefalinger. Jeg sier at du må HØRE ETTER på teksten. Halve poenget med hiphop er lyrikken i versene. Hvis du synes en sang høres ut som "mumlemumlemumle" eller hvordan du sier det, så er det ikke noe vits i å be om anbefalinger! 7867068[/snapback] Jeg tenkte nå at jeg skulle i det minste sjekke om jeg gikk glipp av noe, og det gjør jeg ikke. For meg virker det som om at hip-hop/rap består hovedsaklig av lyrikken i versene, sammen med en beat som blir gjentatt igjen og igjen Jeg hører ikke på musikk for å få med meg meldingene som blir sendt ut i den, og når beatene i tillegg blir kjedelige i mine ører er det tydelig at hip-hop/rap ikke er noe for meg. Men men, takk for at du tok deg tid 7868252[/snapback] Det er helt klart at hiphop ikke er din ting, så jeg skal bare la det være. Men du kommer aldri til å forstå hva hiphop handler om hvis du ikke gidder å utforske tekstene. Men det får bli ditt valg om du vil lære eller ikke, er uansett du som går glipp av noe Jeg må nok en gang pushe den japanske sangen jeg fant (japansk produsent med amerikanske underground-acts som rapper): Nujabes feat. Cise Starr & Akin of CYNE - Feather Dere må sjekke det ut og si hva dere synes! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 eg må nok en gang pushe den japanske sangen jeg fant (japansk produsent med amerikanske underground-acts som rapper): Nujabes feat. Cise Starr & Akin of CYNE - Feather Dere må sjekke det ut og si hva dere synes! Fy faen så digg sang. Piano-samplet er digg. Takk for tipset! Har du sangen på PC-en din? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 eg må nok en gang pushe den japanske sangen jeg fant (japansk produsent med amerikanske underground-acts som rapper): Nujabes feat. Cise Starr & Akin of CYNE - Feather Dere må sjekke det ut og si hva dere synes! Fy faen så digg sang. Piano-samplet er digg. Takk for tipset! Har du sangen på PC-en din? 7870938[/snapback] Yeah. Tøft at du likte det, holder på sjekke ut mer av samme artist nå. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 sjekka ut Classified etter tips fra min favoritt hiphop-pusher, Propaganda. Hitch Hikin Music har gått i loop i hele dag! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 MOP - Muddy Waters. Prodda av Tommy Tee. Knallåt. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Hvordan står det til med Mos Def-fans her? Jeg fant endelig igjen Black On Both Sides-CDen min i dag, dog jeg føler True Magic mer. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 mos def er bra han. blackstar med talibkweli er ganske bra spør du meg. har ikke hørt så mye av han eller på han, men det jeg har hørt er rimelig bra.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Pete Rock & CL Smooth - T.R.O.Y.: Heh, høres om som akkurat det samme som A Tribe Called Quest og Public Enemy i mine ører. Kjedelig og uinteressant. Hva? I Hip Hop skal man på en måte føle sangen og leve deg inn i den. Høre på teksten og samt beaten som spilles. Andre låter du bør høre: Nas - Get Down. Little Brother Feat. Joe Scudda - Lovin It. Common Feat. Kanye West - The Food. Liker du ikke den siste, har du ikke noe å gjøre her. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 The food er da ikke så bra. So I had to did, what I had to diid Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Du skjønner vel at Kanye West har sans for humor? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Uansett - finnes bedre låter fra Common. np: cunninlynguists - seasons (deilig låt) Endret 4. februar 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg