Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Cerfik, hører du på Øystein Sunde?  :!:

7844415[/snapback]

Seff han er jo helt. Har endel musikk av han liggende på pcen til ehhh "spessielle" annledninger. Så når jeg går fra pcen min og kun skrur av lyden surrer winamp og lastfm sammen og da blir listen litt sånn unøyaktig ;) Hører også egentlig på det meste av all musikk jeg finner fengende, uans sjanger men dog noe jeg ikke liker sånn uten og ha hørt. Litt fordommer må mann ha :ermm:

Men mye morsomme låter fra Øystein Sunde, ganske god og rime også.

NP:Redman - Diggy Doc

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som har navnet på en god artist?? som har mange bra sanger?

7849193[/snapback]

Er sinnsykt mye anmeldt rundt omkring på så og si alle sidene her i tråden :) bla litt og test ut det du finner. I denne tråden er det noe for alle som liker hiphop(fikk nesten diabetes av og skrive det der :p )

NP:Jadakiss feat Nate Dogg - Times Up

Lenke til kommentar

Yo, people. Har fått 100 mbit/s internett her i leiligheten nå, så er offisielt back in this bitch!

Dagens låt må være CunninLynguists feat. Natti - Be Free (Remix) fra Sloppy Seconds Vol. 2-mixtapen. Den mixtapen har forøvrig levert en haug med kongelåter, så er verdt å sjekke den ut for de uinnvidde. Hør på teksten og se om dere kjenner dere igjen, det gjør jeg akkurat nå. :nei:

Lenke til kommentar
Oovz my mayn! welcome back

Noen andre som har sjekka ut Classified?...husker ikke om jeg spørte om det tidligere i tråden, og ikke gidder jeg å sjekke....har fått jævli sansen for han...selvom det er kanadisk :wee:

7859759[/snapback]

What up homie? :wee:

Har du link til noen sanger av han kanadiske karen? Trenger litt ny musikk nå, og noe fra Canada hadde vært eksotisk :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...