cErfik Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Cerfik, hører du på Øystein Sunde? :!: 7844415[/snapback] Seff han er jo helt. Har endel musikk av han liggende på pcen til ehhh "spessielle" annledninger. Så når jeg går fra pcen min og kun skrur av lyden surrer winamp og lastfm sammen og da blir listen litt sånn unøyaktig Hører også egentlig på det meste av all musikk jeg finner fengende, uans sjanger men dog noe jeg ikke liker sånn uten og ha hørt. Litt fordommer må mann ha Men mye morsomme låter fra Øystein Sunde, ganske god og rime også. NP:Redman - Diggy Doc Endret 31. januar 2007 av c3rfik Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2007 yeaah! 7841980[/snapback] Oh man, lo som faen når han skulle breake og du hørde den knaselyden Snublet over en låt av JIn som rapper på kinesisk i dag, litt fet egentlig. klikky 7843137[/snapback] Prooppppss, chill sang det der. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Haha den kinesiske sangen var kjip :!: Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Prøv: NAS - Carry on Tradition. Eller alt annet av NAS for den saks skyld.. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 noen som har navnet på en god artist?? som har mange bra sanger? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 noen som har navnet på en god artist?? som har mange bra sanger? 7849193[/snapback] Er sinnsykt mye anmeldt rundt omkring på så og si alle sidene her i tråden bla litt og test ut det du finner. I denne tråden er det noe for alle som liker hiphop(fikk nesten diabetes av og skrive det der ) NP:Jadakiss feat Nate Dogg - Times Up Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 noen som har navnet på en god artist?? som har mange bra sanger? 7849193[/snapback] 2Pac. Ingen over. 250+ fantastiske låter. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Dette blir jo meget festlig. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) PE kommer forresten til Bergen. Mulig de skal andre steder i Norge også det vet jeg ikke. Edit: Her er forresten carry on tradition. En av de beste på albumet synes jeg. Edit2: Når man først er i gang. Enda en konge sang fra hiphop is dead. Blunt ashes Endret 1. februar 2007 av Aldrack Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 MC Miker G & DJ Sven Utrolig fett. Lenke til kommentar
Jonas83 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 PE skal til Stavanger og Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 PE kommer forresten til Bergen. Mulig de skal andre steder i Norge også det vet jeg ikke. 7853057[/snapback] Nei, kødder du? Er daglig inne på http://rf.uib.no/detaljer.php?aid=3191 for mer info om bilettsalg. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 De kommer til Trondheim også. Jeg har selvsagt bestilt billett. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Yo, people. Har fått 100 mbit/s internett her i leiligheten nå, så er offisielt back in this bitch! Dagens låt må være CunninLynguists feat. Natti - Be Free (Remix) fra Sloppy Seconds Vol. 2-mixtapen. Den mixtapen har forøvrig levert en haug med kongelåter, så er verdt å sjekke den ut for de uinnvidde. Hør på teksten og se om dere kjenner dere igjen, det gjør jeg akkurat nå. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Oovz my mayn! welcome back Noen andre som har sjekka ut Classified?...husker ikke om jeg spørte om det tidligere i tråden, og ikke gidder jeg å sjekke....har fått jævli sansen for han...selvom det er kanadisk Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Oovz my mayn! welcome back Noen andre som har sjekka ut Classified?...husker ikke om jeg spørte om det tidligere i tråden, og ikke gidder jeg å sjekke....har fått jævli sansen for han...selvom det er kanadisk 7859759[/snapback] What up homie? Har du link til noen sanger av han kanadiske karen? Trenger litt ny musikk nå, og noe fra Canada hadde vært eksotisk Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Har ikke det ass...aldri hørt om han før dama lånte meg ipoden sin...mye fet musikk...bruker sinnsykt mye sære samples...litt leken hip-hop til tider...en del chill, og noen ordentlig feite beat tracks...i love it! Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Sitter å hører på G Dep - Child of the ghetto albumet, fikk låne det av en kompis, helt sykt at jeg aldri har hørt om han før. Glimrende album! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 hmmm...må sjekkes ut...endelig er tørka over i Oslo også ... good times now! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg