Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Tungtvann ER den beste norskspråklige gruppa til no. Nord og Ned er en milepæl i norsk hip-hop, dei to neste albuma var ikkje like gode men eg meiner at sistealbumet er ein ny højdare og det beste norske albumet i 2006.

Når Jørg1 og Poppa Lars døyr vil dei få sitteplass på hver sin side av Tommy Tee i den lille norske hip-hop-himmelen.

7791431[/snapback]

Enig, Nord og Ned var helt genialt. Husker fortsatt den supermann sangen, jævlig morosm. Har albummet liggende her et sted, se om eg finner det.

Så ja, det er kjipt at de skal oppløses.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tungtvann ER den beste norskspråklige gruppa til no. Nord og Ned er en milepæl i norsk hip-hop, dei to neste albuma var ikkje like gode men eg meiner at sistealbumet er ein ny højdare og det beste norske albumet i 2006.

Når Jørg1 og Poppa Lars døyr vil dei få sitteplass på hver sin side av Tommy Tee i den lille norske hip-hop-himmelen.

7791431[/snapback]

jaja, la oss ikke dra himmel'n og all mulig drit inn i detta, men word, Tungtvann er/var noe av det beste i Norge.

Synd de skal splitte opp, they gonna be missed!

NP: Breez Everflowin feat. Briz & Digs Darklighter-Spacewalking [Remix]

Lenke til kommentar

Ser du hadde kjøpt to tyske cder, høyrer du mykje på tysk hip-hop? Personleg så blei det ein del på videregående, men etter eg slutta i tysk så har eg ikkje hatt like mykje interesse av det. Er det noko som eg har gått glipp av dei siste 3 årene?

Lenke til kommentar

Nei. Jeg har nettopp begynt. Jeg har de to albuma, og et annet av Afrob som jeg har stjært over P2P.

Han Curse var jo med på The World According to RZA-albumet, og Azad snubla jeg over på youtube. Jeg undersøkte litt, og bestilte fra hhv.de.

Vi får se om jeg blir deutschrap-ekspert etter hvert. :)

Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar

Ok, då kan eg nesten anbefale Absolute beginner - Bambule.

Høyrte ein del på det før, forsvann sjølvsagt på ein fest, trur det er frå rundt 2000. Er ei stund siden eg høyrte det sist men eg trur nok at det framleis held mål

Og eg kan av erfaring anbefala tysk rap når ein skal læra seg tysk bruk av metaforer. Det var kanskje det einaste eg kunne bra, og det takket være rap.

Lenke til kommentar

Hip-Hop og Rap eier..

G-Unit, Lil' Flip, Eminem & Co og noen 2Pac-sanger med mening (..JA det finnes ;)

Agresiv rap/diss når det passer med høyt tempo (The Re-Up, G-Unit osv..)

Hip-Hop med en genial beat når det er stil som teller (DL Incognito, GZA ...)

Lyrics med mening når du er deppa (2Pac, An2n, diverse norske grupper)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...