Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagens album: Jaylib - Champion Sounds. J Dilla og Madilb ræpper over hverandres beats. F.E.T.T. :D

video

7788224[/snapback]

Konge låt.thnx

Har dere hørt nye albumet til Lupe fiasco? A rhymin ape. Flere kule tracks.særlig en som heter " happy industries ". Anbefales

Lenke til kommentar
Har dere hørt nye albumet til Lupe fiasco? A rhymin ape. Flere kule tracks.særlig en som heter " happy industries ". Anbefales

7788382[/snapback]

Ekke det en mixtape? I så fall har jeg hørt den, under navet Touch the Sky Mixtape..noen tracks: happy industries, conflict diamons, lupe the killer, lu myself.

Lenke til kommentar

7788382[/snapback]

Ekke det en mixtape? I så fall har jeg hørt den, under navet Touch the Sky Mixtape..noen tracks: happy industries, conflict diamons, lupe the killer, lu myself.

7788516[/snapback]

Den er ganke kort, bare 7 sanger eller noe der- Ingen av de du nevner. Heter "The rhymin ape". Fant på albumbase. Må sjekke ut den du nevnte nå. :thumbup:

Lenke til kommentar
Må sjekke ut den du nevnte nå.  :thumbup:

7788524[/snapback]

Det må du virkelig. here you go.

7788575[/snapback]

Takker så mye. Fikk aldri med meg den der.

Mens vi snakker om underground rappere, er det noen her som hører på DZK?Selv har jeg hørt på fyren i snart 3 år elns, synes han er helt rå. Legger ut alle låtene på denne siden, gratis:

http://www.soundclick.com/pro/view/01/defa...fm?BandID=12347

Endret av asad
Lenke til kommentar
Har du vondt no sted, eller? :p

Tungtvann er vel kanskje den beste norskspråklige gruppa.

7788674[/snapback]

Støttes, kjipt og høre at gutta skal gi seg som gruppe har følt det de har gjort nå siden første skiva.

NP:Jaylib - Strip Club

Lenke til kommentar

Tungtvann ER den beste norskspråklige gruppa til no. Nord og Ned er en milepæl i norsk hip-hop, dei to neste albuma var ikkje like gode men eg meiner at sistealbumet er ein ny højdare og det beste norske albumet i 2006.

Når Jørg1 og Poppa Lars døyr vil dei få sitteplass på hver sin side av Tommy Tee i den lille norske hip-hop-himmelen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...