Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ey folkens, dimmer imorgen! Fri-året mitt er snart over. Går rett i ny (krem)jobb også to uker ferie på Cuba, så det blir lite forum neste månedene.

Har vært bra tidsfordriv denne tråden, så takk til alle som har bidratt med å forkorte siviltjenesten min og utvide musikkhorisonten min ;)

Lenke til kommentar
Ey folkens, dimmer imorgen! Fri-året mitt er snart over.  Går rett i ny (krem)jobb også to uker ferie på Cuba, så det blir lite forum neste månedene.

Har vært bra tidsfordriv denne tråden, så takk til alle som har bidratt med å forkorte siviltjenesten min og utvide musikkhorisonten min ;)

7774681[/snapback]

Ha det fett man!... Bra bidrag til tråden, var en stund jeg følgte hele tråden var ganske død, men du og flere andre har lagd mye liv her... :)

Westside!  :w00t:

Westside Connection - Bow Down

7775431[/snapback]

Consider this an invitation to my Gangsta Nation!

7775484[/snapback]

woooord! Gangsta Nation er sinnsykt fet :love:

Har helt oppheng i Classified for tia....

Lenke til kommentar
Ey folkens, dimmer imorgen! Fri-året mitt er snart over.  Går rett i ny (krem)jobb også to uker ferie på Cuba, så det blir lite forum neste månedene.

7774681[/snapback]

Kos deg ass ;) du har vært med og gi endel liv i tråden, og hooka oss med mye fet musikk. Big ups til deg ;)

Nettopp vært ute og driftet som en champion i et par timer nå, så tok selvfølgelig clutchen min kvelden :( uten bil + mye snø=kjiiiipt

Da må vi på med en låt som hjelper smertene :)

NP:Tiern & Lars ft vågard - Null stress, null mas

Lenke til kommentar
Kos deg ass ;) du har vært med og gi endel liv i tråden, og hooka oss med mye fet musikk. Big ups til deg ;)

Nettopp vært ute og driftet som en champion i et par timer nå, så tok selvfølgelig clutchen min kvelden :( uten bil + mye snø=kjiiiipt

Da må vi på med en låt som hjelper smertene :)

NP:Tiern & Lars ft vågard - Null stress, null mas

Åhh, den svir ass. Var selv ute i stad med pappa (haha) og driftet et par ganger. Morsomt det. :wee:

KissaMcDuck:

- Hvor skal du? Takk for den stunden vi hadde sammen fra sommeren av. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...