Aiven Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Ahfyfaen, nesten så jeg kasta en stol i TV-en nå. Lillebroren min, som brukte PCen min uten å ha lov i det hele tatt, klarte å flytte hele musikkmappa til et helt annet sted. Trodde den var slettet. Skummel opplevelse. Da vet du hva du skal gjøre nå; Sett opp en passord med en eneste gang. 7759396[/snapback] Quote for truth. Kjøpte skiva til NAS i dag. Beste albumnavn på.... 5-6 år? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Er ikke så jævlig hip-hop fan, men liker musikken til Lil Wayne ganske godt, og spesielt den sangen ''Birds Flyin High'' Lenke til kommentar
Espein Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Her er sangen som er på introen til Feriekolonien på TVNorge. Går denne under hip-hop eller? :!: EDIT: Sangen som var på Internatet som gikk ifjor var ganske digg faktisk! Internatet! Endret 20. januar 2007 av Ludacris Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Mulig det går under hip hop, men tekstene var jo tragisk dårlig. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Ahfyfaen, nesten så jeg kasta en stol i TV-en nå. Lillebroren min, som brukte PCen min uten å ha lov i det hele tatt, klarte å flytte hele musikkmappa til et helt annet sted. Trodde den var slettet. Skummel opplevelse. ---- Hva synes dere om Bay Area? Har ikke mye peiling på det, men skaffet meg E40s My Ghetto Report Card og Keak Da Sneaks Thizz Iz All Inn Da Doe og kan ikke si at jeg er veldig imponert. 7759317[/snapback] Passord er nok et must, i kombinasjon med tyrannisk undertrykkelse og trusler om deng. Bay Area-scenen er ikke min ting i det hele tatt. Ikke det at jeg har hørt et album derfra på leeeenge (hørte bittelitt på Luniz-skiva når jeg var yngre), men E-40 og klikken hans gir meg ingen grunn til å sjekke ut et album. Mannen er off-beat som bare faen, er vel egentlig det som er noe av særpreget hans, men nei, jeg orker det ikke. Gleder meg sinnsykt til i kveld. Skal ha en siste fest før jeg flytter til Danmark og blir medisinstudent, og det kommer til å ta av! Har brent 7 cder med ren kvalitet allerede, men hvis dere tror jeg har glemt noe er det bare å si ifra. Hei skål og god helg! Peace Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hva synes dere om Bay Area? Har ikke mye peiling på det, men skaffet meg E40s My Ghetto Report Card og Keak Da Sneaks Thizz Iz All Inn Da Doe og kan ikke si at jeg er veldig imponert. 7759317[/snapback] Ikke helt min kopp med sizzurp dette her heller, men noen av E40 sangene funker ganske bra for meg, selvom off beat rappinga blir litt slitsom og høre på. I dag er jeg litt i tvil om det blir fylla må forhøre meg hva som skjer, ellers blir det mye ny musikk på meg i kveld NP:Common feat Sadat X - 1999 (ANBEFALES!!) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 YEYYA! OKAY! LETS GO! WHAT?! 7757606[/snapback] :!: :!: fy faen som jeg hater den karen Ahfyfaen, nesten så jeg kasta en stol i TV-en nå. Lillebroren min, som brukte PCen min uten å ha lov i det hele tatt, klarte å flytte hele musikkmappa til et helt annet sted. Trodde den var slettet. Skummel opplevelse. 7759317[/snapback] beeef! Hooka med ei dame her for 1 uke sia eller no...dama har tett peil på musikk, hun er mer loada enn meg når det kommer til fete hip-hop skiver... ække det grunn nok til å bli sammen a eller? Fikk låne ipoden hennes i dag, også kom jeg over no musikk av Classified. Aldri hørt detta før, men syns det var dødsfett...er det noe jeg har gått glipp av eller? Luniz..det er saker det...takes me back! bræh! Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) I got fiiiiiiiiive on it Godlåt som bumpes tett og ofte her. EDIT:Høres ut som en bra dame det propaganda håper det går i boks der da.. Løøøøv is in the air Endret 20. januar 2007 av c3rfik Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 haha,...so far just pussy for min del ass...men man veit aldri...hu ligger på pluss sia... Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hva synes dere om Bay Area? Har ikke mye peiling på det, men skaffet meg E40s My Ghetto Report Card og Keak Da Sneaks Thizz Iz All Inn Da Doe og kan ikke si at jeg er veldig imponert. 7759317[/snapback] Den plata er nok ikke riktige plata for å bedømme en egen stil. Veldig mye bra artister derifra hvis du liker Gangsta-rap. Spice 1 er vel å anbefale. Hvis du vil høre noen god-låter fra han kan du kontakte meg med PM Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Bay Area? Hieroglyphics! Endret 21. januar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Bay Area er en del av San Francisco så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Bay Area er en del av San Francisco så vidt jeg vet. 7766176[/snapback] Nei San Francisco er en del av bay area. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Javel? Isåfall er ikke San Francisco bare en del av bay area men også på andre siden av "dalen" Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Hæ? Bay Area er alle byene rundt denne "bayen" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor San Francisco, Berkley, Oakland og San Jose er vel de mest kjente. Endret 21. januar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Yukmouth-Godzilla Ganske fett album...Noen andre som har sjekka det ut? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Pusha T på tredjeverset på Hello new world; Uten tvil ett av de kuleste versene ifjor. Og malice på andre (?), If hustlin is a must, be Soza not Tony. Herlig herlig Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hvem gleder seg til Jesus Price Supastar? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Me me me, sliter såå jævlig med å ikke laste det ned. Men, det SKAL kjøpes, jeg unner Ruck hver krone. Brokest rapper alive Lenke til kommentar
jakotech Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Eg og!! Boom Bye Yeah Har sjekka utgivelsesdatoene på stress sine sider, men der er det ikkje så mykje å ropa hurra for. Blir eit dårleg fyrste kvartal hvis det ikkje er meir som skal ut. Talib og Timbuktu kan jo også vere verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg