Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stor fan av 50 Cent og resten av G-Unit, men jeg hører på masse anna hip-hop å. Bare elsker musikken til "50" :) . Men det er bare meg av mine venner som hører på han, noen flere her som liker musikken hans? :)

7757217[/snapback]

50 cent er ikke så veldig revolusjonerende. Er ikke musikk jeg har på mp3'en for å si det sånn. Ganske døve beats. Jeg liker heller psykadelisk musikk.

Lenke til kommentar

Fet hip-hop:

Deltron 3030-med rapperen Del Tha Funky Homosapien,fra fks.Gorillaz og Hieroglyphics,produsent er Dan Tha Automator som lager de sykeste og feteste beats.

Sweatshop Union-har hørt en sang med dem men den var møst fet

Ayo-svensk rapper

Ken (Ken Ring)-svensk rapper

Psycho Realm-psykadelisk hardcore mørk hip-hop med bla.B-Real fra Cypress Hill

Delinquent Habits

Jurassic 5 (``snill og god`` hip-hop)

Gang Starr-produsent DJ Premier og hoved rapperen er ingen ringere enn Guru

Mos Def

Blackstar

Swollen Members-tilhører Battle Axe records og all musikk som hører til Battle Axe bør sjekkes ut

Dilated Peoples

Blackalicious

Vanilla Ice-fløtepus hip-hop men albumet To The Extreme er et møst og inneholder hitten Ice Ice Baby,(jeg drar frem albumet rett som det er og synes det er morsomt å høre på)

Warlocks-etter min mening noe av det beste som norsk hip-hop har hostet opp ever,mere ekte hip-hoppere skal man lete lenge etter,og samt at gutta er noen av norges beste breakere

Method Man-fra Wu-Tang Clan

SOUL ASSASSINS-sier jeg bare,med bla.a.Xzibit,B-Real,RZA,KRS-One,MÅÅÅ sjekkes ut,Soul Assassins 1 og 2 er legendarisk bra! (produsert av DJ Muggs fra Cypress Hill sier vel det meste) :thumbup:

Lenke til kommentar
Men hva liker du?

7757600[/snapback]

De La Soul, A Tribe Called Quest, Pete Rock, Nas, Wu-Tang Clan, Public Enemy, Boot Camp Clik, KRS-One, Rakim, Gang Starr, Madlib, MF Doom, Kool Keith, El-P + masse masse mer

:)

Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar
Stor fan av 50 Cent og resten av G-Unit, men jeg hører på masse anna hip-hop å. Bare elsker musikken til "50" :) . Men det er bare meg av mine venner som hører på han, noen flere her som liker musikken hans? :)

7757217[/snapback]

Digger flowen hans selv jeg. Han og buck er helt ville i mine ører. Venn deg til at folk hater på fiddy her på forumet though^^

Lenke til kommentar
asad, hørt mye på american hunger?

7758779[/snapback]

Ja, masse. Flere av sangene er på playlista mi. Bra tips du kom med :thumbup:

edit: Og to tha extreme cden til Devin , som onyx ( tror jeg) anbefalte, var også jævlig rå. Skjønner hva du mente med at det er en chille-cd folk røyker til.

Endret av asad
Lenke til kommentar

Ahfyfaen, nesten så jeg kasta en stol i TV-en nå. Lillebroren min, som brukte PCen min uten å ha lov i det hele tatt, klarte å flytte hele musikkmappa til et helt annet sted. Trodde den var slettet. Skummel opplevelse.

----

Hva synes dere om Bay Area? Har ikke mye peiling på det, men skaffet meg E40s My Ghetto Report Card og Keak Da Sneaks Thizz Iz All Inn Da Doe og kan ikke si at jeg er veldig imponert.

Lenke til kommentar
Ahfyfaen, nesten så jeg kasta en stol i TV-en nå. Lillebroren min, som brukte PCen min uten å ha lov i det hele tatt, klarte å flytte hele musikkmappa til et helt annet sted. Trodde den var slettet. Skummel opplevelse.

Da vet du hva du skal gjøre nå; Sett opp en passord med en eneste gang. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...