Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahah, q-unit var heftig.

7742799[/snapback]

Falt og slått deg en plass du eller? :p dette var jo heeeeelt på tuppa.

NP:Jim Jones feat. Trina, Young Dro & T.I. - We Fly High (Remix)

Denne låta over var ganske fresh egentlig. var med på en dirrrrrrty mixtape jeg coppa...

Lenke til kommentar

7742799[/snapback]

Denne låta over var ganske fresh egentlig. var med på en dirrrrrrty mixtape jeg coppa...

7742937[/snapback]

Hvordan klarer du og høre på Jim Jones? Fyren er jo totalt talentløs :thumbdown:

Lenke til kommentar

7742799[/snapback]

7742937[/snapback]

Hvordan klarer du og høre på Jim Jones? Fyren er jo totalt talentløs :thumbdown:

7743376[/snapback]

Er dipset fan så det synger etter ;) og føler endel av sangene hans.

NP:The Diplomats - Dipset Anthem

Lenke til kommentar
Hahaaa, jada sikkert

7742549[/snapback]

:!: Jeg tenkte det samme, hah.

Nå som vi allerede er on the Urørt-flex, slenger jeg ut dette:

http://www11.nrk.no/urort/user/?id=59909

Jeg har lagd beaten, han som rapper kaller seg Pixx og bor i London. Vet de fleste av dere ikke liker sånt, men sjekk det ut. Flere sanger skal bli tatt opp til uka.

----

Err, har fortsatt et gavekort på Platekompaniet, jeg føler for å kjøpe noe T.I. Hvilken CD burde jeg kjøpe? Har ikke hørt veldig mye av han.

Lenke til kommentar

Trap Muzik! Selv om det meste er gode greier. Psc er det dårligste han har lagd ihvertfall, ikke at TI gjør en dårlig figur, men sånn "kjent rapper pluss kompiser" er sjelden bra greier.

Jim Jones er ikke verdens flinkeste rapper, men han kan lage fete låter! Pluss han er en funny kar :D

Lenke til kommentar

Dette må være den merkeligste kombinasjonen av artister Premo har produsert en låt for: Limp Bizkit feat. Method Man - N 2Gether Now...noen som hadde hørt den før?

Uansett, angående Devin, hadde vært fett å se ham på Detox! Dre, Snoop and Devin for the '07 like that...

EDIT: ehs5, jeg er ikke noen fan av grime, egentlig, men høres ut som du er dyktig. Keep it up! :)

Endret av Oovz
Lenke til kommentar
Dette må være den merkeligste kombinasjonen av artister Premo har produsert en låt for: Limp Bizkit feat. Method Man - N 2Gether Now...noen som hadde hørt den før?

Uansett, angående Devin, hadde vært fett å se ham på Detox! Dre, Snoop and Devin for the '07 like that...

7744072[/snapback]

Husker den låten fra wayback. Har videoen liggende her på pcen også, kikker på den innimellom...

NP:M.O.P - Stick To Ya Gunz

EDIT:ehs5 den låta var heit. digga den som faen ;) kudos for beaten.

Endret av c3rfik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...