cErfik Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 slang min stemme på The Roots... 7725669[/snapback] Second that. Sto mellom roots og clipse. Så gikk den til roots etter litt tenking. I dag har jeg bumpet mye Tha Blue Carpet Treatment anbefales for dem som ikke har coppet det enda NP:Snoop Dogg ft Nate Dogg - Crazy Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Non Phixion-Rock Stars 7728585[/snapback] En utrolig fet video til ei utrolig fet låt. 7728715[/snapback] Haha, godlåta der ja. Merkelig hvor mange bomser de hadde med da, men men. Lite quiz-spørsmål: Hvem rapper opprinnelig linja "Like rockstars who smash guitars", og hvilken sang kommer linja fra? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Fra Inspectah Decks gjestevers på Moment of Truth. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Sliten..noen chille låter? er forresten temmelig lei av Doobie ashtray Np: Nas - Dance Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Fra Inspectah Decks gjestevers på Moment of Truth. 7730611[/snapback] Meget bra. shizz kebab: Hva med noe tidlig Outkast? Som f.eks. Jazzy Belle og Babylon? Haha, det var min 1000. post, gitt. 0,7 poster per dag...jeg må spamme mer. Endret 15. januar 2007 av Oovz Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ah, takk for tipset. Kjører det ut kvelden jeg. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Vet ikke om dere har fått det med dere, men Jedi Mind stikker innom Oslo i Mars.. På fabrikken tror jeg, kul scene der, så dette blir rååått. Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Heavy Metal Kings, nå det er låta si Juvenile - Solja Rag Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Da har jeg klart å finne igjen Nas - It was written (ja, jeg hadde mistet den), lå under sofaen, er nå ødelagt av riper. Cd-butikken i morgen! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 slang min stemme på The Roots... 7725669[/snapback] Second that. Sto mellom roots og clipse. Så gikk den til roots etter litt tenking. 7728814[/snapback] Clipse albumet som kom ut var helt sinnsykt i mine øyne, og de fortjener absolutt tett props for det, men som sagt så har The Roots gitt meg mye mer det året som har vært. Har sikkert noe med at jeg har åpna øye mye mer for dem, men de fortjente stemmen Sliten..noen chille låter? er forresten temmelig lei av Doobie ashtray Np: Nas - Dance 7730674[/snapback] -Notorious BIG - Juicy -Biggie Smalls - Big PaPa -Ludacris-- Diamond In The Back -Devin The Dude-Right Now -Devin The Dude-Kooter Brown -Devin The Dude-Too Cute (ft.Erica Morton) -Advance Patrol - Jag Vill Ha 6 -Advance Patrol-Pløttsligt Kom Tystnaden ( fiks den svenske Ø'en sjøl, gidder ikke stresse med sånt. Kan jo forøvrig bare skaffe deg hele To Tha Extreme albumet til Devin The Dude, da det er noe av det diggeste å chille'n til i mine øyne( også ett perfekt bolle album ) Kan jo også anbefale Coughee Brothaz albumet hvis du får tak i det. Det er en gruppe som består av kompisa til Devin, og Devin selv. Noen som får inntrykk av at jeg er Devin fan eller? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 slang min stemme på The Roots... 7725669[/snapback] Second that. Sto mellom roots og clipse. Så gikk den til roots etter litt tenking. 7728814[/snapback] Clipse albumet som kom ut var helt sinnsykt i mine øyne, og de fortjener absolutt tett props for det, men som sagt så har The Roots gitt meg mye mer det året som har vært. Har sikkert noe med at jeg har åpna øye mye mer for dem, men de fortjente stemmen Er helt enig med det du sier, derfor stemmen min gikk dit den gikk Kan gå god for Devin skivene også coughe brothaz nydelig chill musikk som fortjener mer oppmerksomhet enn de har fått NP:De la soul feat Chaka Khan - All good Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Kan gå god for Devin skivene også coughe brothaz nydelig chill musikk som fortjener mer oppmerksomhet enn de har fått NP:De la soul feat Chaka Khan - All good 7737860[/snapback] Devin har fått mye oppmerksomhet i 2006, føler at han har blitt ganske populær. Håper bare ikke at det blir helt take off, for det kan fort ødelegge hele greia hans. Men samtidig trur jeg at Devin uansett hadde kommet til å holde det chill. Dere så vel kanskje kåken hans på Lydverket dokumentaren om Dirty South hip-hop ? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Devin har fått mye oppmerksomhet i 2006, føler at han har blitt ganske populær. Håper bare ikke at det blir helt take off, for det kan fort ødelegge hele greia hans. Men samtidig trur jeg at Devin uansett hadde kommet til å holde det chill. Dere så vel kanskje kåken hans på Lydverket dokumentaren om Dirty South hip-hop ? 7737926[/snapback] Joda er fler og fler som føler han, og bra det. Så lenge han holder samme stilen og ikke begynner med mainstream pop greier så kan det funke bra. Har ikke fått med meg den lydverket dokumentaren, er det mulig og se den på nettet noenplass? NP:Timbuktu feat chords - åk dit Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 PM meg hvis dere vil ha Nas Discography og Jay-Z Discography. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Sikkert på NRKs nett-tv.. Hehe, Devin mainstream, greier ikke se det for meg as. Tror ikke han har det som skal til for å selge massse heller. Men håper han får en feature på Detox, hadde vært fett, så får han dratt inn litt royalties også Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Sikkert på NRKs nett-tv.. Hehe, Devin mainstream, greier ikke se det for meg as. Tror ikke han har det som skal til for å selge massse heller. Men håper han får en feature på Detox, hadde vært fett, så får han dratt inn litt royalties også 7741553[/snapback] Nei kan ikke se det for meg jeg heller, men du vet jo aldri, penger kan gjøre mye rart med folk. NP:NWA-Express yourself Lenke til kommentar
Grim84 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 http://www11.nrk.no/urort/user/?id=57338 sjekk ut Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Ho ho ho fant noe bra morsomt da jeg leitet ettet litt musikk... 50cent + Queen=Q-unit Q-Unit is a delightful mashup album combining 50-Cent and Queen -- with tracks like "This is How We Bite the Dust," "Bohemian Wanksta" and "We Will Rock You in Da Club." Tracklist kommer her i spoiler Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor . "This Is How We Bite The Dust" – 3:12 2. "If I Can't Be A Champion" – 3:04 3. "Crazy Little Pimp Called Love" – 4:07 4. "Under Pressure All The Time" – 4:00 5. "We Will Rock You In Da Club" – 3:05 6. "Just It All" – 2:33 7. "Old Fashioned Outta Control Loverboy" – 3:33 9. "Candy Bottom Girls" – 3:28 10. "21 Flash Questions" – 3:13 11. "Bohemian Wanksta" – 4:34 + Queen = Q-Unit Mashups . is a mashup album in the same vein as Danger Mouse's The Grey Album. The Silence Xperiment mashed select cuts from Queen's Greatest Hits album with tracks from 50 Cent's Get Rich or Die Tryin' and The Massacre. A copy of the instrumentals will be made available later this year. The album was featured in the March 2006 issue of Language" – 3:13 Skal skaffe dette her og gi en liten feedback ^^ må jo være helt på tuppa dette greiene her. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 http://www11.nrk.no/urort/user/?id=57338 sjekk ut 7741873[/snapback] Helt jævlig Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 http://www11.nrk.no/urort/user/?id=57338 sjekk ut 7741873[/snapback] Helt jævlig 7742410[/snapback] Ja, det var det. Ordene forsvinner jo, høres ut som om du (er det deg?) er redd for mikrofonen. Teksten kan jeg ikke si så mye på da jeg faktisk ikke fikk den med meg. Bommer på beaten gjør du også, selv med en så enkel og standard flow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg