Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

slang min stemme på The Roots...

7725669[/snapback]

Second that. Sto mellom roots og clipse. Så gikk den til roots etter litt tenking.

I dag har jeg bumpet mye Tha Blue Carpet Treatment anbefales for dem som ikke har coppet det enda ;)

NP:Snoop Dogg ft Nate Dogg - Crazy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fra Inspectah Decks gjestevers på Moment of Truth. ;)

7730611[/snapback]

Meget bra.

shizz kebab: Hva med noe tidlig Outkast? Som f.eks. Jazzy Belle og Babylon?

Haha, det var min 1000. post, gitt. 0,7 poster per dag...jeg må spamme mer.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar

7725669[/snapback]

Second that. Sto mellom roots og clipse. Så gikk den til roots etter litt tenking.

7728814[/snapback]

Clipse albumet som kom ut var helt sinnsykt i mine øyne, og de fortjener absolutt tett props for det, men som sagt så har The Roots gitt meg mye mer det året som har vært.

Har sikkert noe med at jeg har åpna øye mye mer for dem, men de fortjente stemmen :love:

Sliten..noen chille låter? er forresten temmelig lei av Doobie ashtray

Np: Nas - Dance

7730674[/snapback]

-Notorious BIG - Juicy

-Biggie Smalls - Big PaPa

-Ludacris-- Diamond In The Back

-Devin The Dude-Right Now

-Devin The Dude-Kooter Brown

-Devin The Dude-Too Cute (ft.Erica Morton)

-Advance Patrol - Jag Vill Ha 6

-Advance Patrol-Pløttsligt Kom Tystnaden ( fiks den svenske Ø'en sjøl, gidder ikke stresse med sånt.

Kan jo forøvrig bare skaffe deg hele To Tha Extreme albumet til Devin The Dude, da det er noe av det diggeste å chille'n til i mine øyne( også ett perfekt bolle album :D ) Kan jo også anbefale Coughee Brothaz albumet hvis du får tak i det. Det er en gruppe som består av kompisa til Devin, og Devin selv.

Noen som får inntrykk av at jeg er Devin fan eller? :wee:

Lenke til kommentar

7725669[/snapback]

7728814[/snapback]

Clipse albumet som kom ut var helt sinnsykt i mine øyne, og de fortjener absolutt tett props for det, men som sagt så har The Roots gitt meg mye mer det året som har vært.

Har sikkert noe med at jeg har åpna øye mye mer for dem, men de fortjente stemmen :love:

Er helt enig med det du sier, derfor stemmen min gikk dit den gikk :)

Kan gå god for Devin skivene også coughe brothaz nydelig chill musikk som fortjener mer oppmerksomhet enn de har fått ;)

NP:De la soul feat Chaka Khan - All good

Lenke til kommentar

Kan gå god for Devin skivene også coughe brothaz nydelig chill musikk som fortjener mer oppmerksomhet enn de har fått ;)

NP:De la soul feat Chaka Khan - All good

7737860[/snapback]

Devin har fått mye oppmerksomhet i 2006, føler at han har blitt ganske populær.

Håper bare ikke at det blir helt take off, for det kan fort ødelegge hele greia hans.

Men samtidig trur jeg at Devin uansett hadde kommet til å holde det chill. Dere så vel kanskje kåken hans på Lydverket dokumentaren om Dirty South hip-hop ?

Lenke til kommentar
Devin har fått mye oppmerksomhet i 2006, føler at han har blitt ganske populær.

Håper bare ikke at det blir helt take off, for det kan fort ødelegge hele greia hans.

Men samtidig trur jeg at Devin uansett hadde kommet til å holde det chill. Dere så vel kanskje kåken hans på Lydverket dokumentaren om Dirty South hip-hop ?

7737926[/snapback]

Joda er fler og fler som føler han, og bra det. Så lenge han holder samme stilen og ikke begynner med mainstream pop greier så kan det funke bra.

Har ikke fått med meg den lydverket dokumentaren, er det mulig og se den på nettet noenplass?

NP:Timbuktu feat chords - åk dit

Lenke til kommentar
Sikkert på NRKs nett-tv..

Hehe, Devin mainstream, greier ikke se det for meg as. Tror ikke han har det som skal til for å selge massse heller. Men håper han får en feature på Detox, hadde vært fett, så får han dratt inn litt royalties også :)

7741553[/snapback]

Nei kan ikke se det for meg jeg heller, men du vet jo aldri, penger kan gjøre mye rart med folk. ;)

NP:NWA-Express yourself

Lenke til kommentar

Ho ho ho fant noe bra morsomt da jeg leitet ettet litt musikk...

50cent + Queen=Q-unit :D

Q-Unit is a delightful mashup album combining 50-Cent and Queen -- with tracks like "This is How We Bite the Dust," "Bohemian Wanksta" and "We Will Rock You in Da Club."

Tracklist kommer her i spoiler

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
. "This Is How We Bite The Dust" – 3:12

2. "If I Can't Be A Champion" – 3:04

3. "Crazy Little Pimp Called Love" – 4:07

4. "Under Pressure All The Time" – 4:00

5. "We Will Rock You In Da Club" – 3:05

6. "Just It All" – 2:33

7. "Old Fashioned Outta Control Loverboy" – 3:33

9. "Candy Bottom Girls" – 3:28

10. "21 Flash Questions" – 3:13

11. "Bohemian Wanksta" – 4:34

+ Queen = Q-Unit Mashups . is a mashup album in the same vein as Danger Mouse's The Grey Album. The Silence Xperiment mashed select cuts from Queen's Greatest Hits album with tracks from 50 Cent's Get Rich or Die Tryin' and The Massacre. A copy of the instrumentals will be made available later this year. The album was featured in the March 2006 issue of Language" – 3:13

Skal skaffe dette her og gi en liten feedback ^^ må jo være helt på tuppa dette greiene her.

qunit.jpg

50_mustache.jpg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...