Der Kommissar Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Vet ikke om det er diskutert, da jeg klarte å overhindre tvangstanken med å lese igjennom alt, men er det noen andre her som hører på Looptroop/Promoe? Det er fett! Er så kuklei av "Yoyoyo, I've got 500 cars, and 1 elvis gitar, + bitches in my muthafuckin yakuzzi" osv Lenke til kommentar
zatan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Looptroop er utrolig fett timbektu er også bra og for og ikke glemme ratpack da! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Looptroop er utrolig fett timbektu er også bra og for og ikke glemme ratpack da! Hm, sist jeg sjekka i cd-hylla, hadde jeg en cd som heter "Christmas with The Rat Pack" (altså Frank Sinatra og gjenget). Det var det første jeg tenkte på Endret 8. februar 2005 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Vet ikke om det er diskutert, da jeg klarte å overhindre tvangstanken med å lese igjennom alt, men er det noen andre her som hører på Looptroop/Promoe? Det er fett! Er så kuklei av "Yoyoyo, I've got 500 cars, and 1 elvis gitar, + bitches in my muthafuckin yakuzzi" osv Begynner å bli VELDIG mye "graffiti cant be stopped" hos Promoe og, da.. Men jeg har likt Loop Troop siden de var her på konsert for 4 år siden ellerno. Liker det absolutt! Promoes "Long Distance Runner" er bra album! Lenke til kommentar
zatan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hm, sist jeg sjekka i cd-hylla, hadde jeg en cd som heter "Christmas with The Rat Pack" (altså Frank Sinatra og gjenget). Det var det første jeg tenkte på tenkte mer på rip crew (rosin i pøsla crew) og ps .. frank og gjengen ekke helt min greie hehe Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) *slettet* Endret 10. februar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
N* Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Vet ikke om det er diskutert, da jeg klarte å overhindre tvangstanken med å lese igjennom alt, men er det noen andre her som hører på Looptroop/Promoe? Det er fett! Er så kuklei av "Yoyoyo, I've got 500 cars, and 1 elvis gitar, + bitches in my muthafuckin yakuzzi" osv det er gutten sin! all hiphop fra usa har egentlig blitt helt ødelagt. de har byttet tema liksom. trist at folk fra norge skal begynne å kopere det og. sikter til diaz og det der. Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 all hiphop fra usa har egentlig blitt helt ødelagt. de har byttet tema liksom.trist at folk fra norge skal begynne å kopere det og. sikter til diaz og det der. Ja ALL hip-hop er blitt ødelagt, hva har de bytta tema fra? Diaz er forresten humor. Det er ikke meningen en skal ta det seriøst, det er tull. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Begynner å bli VELDIG mye "graffiti cant be stopped" hos Promoe og, da.. gæærnt med a?? ...elska looptroop siden første gang jeg hørte sangen Botaniska....går aldri lei Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Ja ALL hip-hop er blitt ødelagt, hva har de bytta tema fra? Diaz er forresten humor. Det er ikke meningen en skal ta det seriøst, det er tull. de har byttet tema fra "ha-det-gøy-rap" eller "finne-på-noe-annet-en-å-banke-hverandre-rap" til "jeg-har-store-muskler-og-pistoler-rap" eller "jeg-har-mye-blingizzle-pimp-rap". hvordan vet du at diaz ikke vil at vi skal ta tekstene hans seriøst? Endret 11. februar 2005 av N* Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 hvordan vet du at diaz ikke vil at vi skal ta tekstene hans seriøst? skulle til å si det samme selv. Diaz har gått fra å rappe på engelsk,å hate på folk som rappa på norsk,og han sa back in the days,når han ga ut skiver med Tee Productions ( TP allstar plata),at han aldri skulle rappe på norsk.... ja ja...shit happens... Diaz er wack spør du meg! Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 hvordan vet du at diaz ikke vil at vi skal ta tekstene hans seriøst? skulle til å si det samme selv. Diaz har gått fra å rappe på engelsk,å hate på folk som rappa på norsk,og han sa back in the days,når han ga ut skiver med Tee Productions ( TP allstar plata),at han aldri skulle rappe på norsk.... ja ja...shit happens... Diaz er wack spør du meg! Og nå har han i tillegg blitt helt forjævlig dårlig på engelsk og.. Sammenlign "Diaz - Star From Trini" med den nye "Kleen Cut & Diaz - That Piff". Hør hvor han har tapt seg! Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Ja ALL hip-hop er blitt ødelagt, hva har de bytta tema fra? Diaz er forresten humor. Det er ikke meningen en skal ta det seriøst, det er tull. de har byttet tema fra "ha-det-gøy-rap" eller "finne-på-noe-annet-en-å-banke-hverandre-rap" til "jeg-har-store-muskler-og-pistoler-rap" eller "jeg-har-mye-blingizzle-pimp-rap". hvordan vet du at diaz ikke vil at vi skal ta tekstene hans seriøst? Jeg har vel kanskje ikke noe fakta for at han ikke vil vi skal ta tekstene hans seriøse. Men det lille jeg har hørt av han (Hvem er denne karen? og Jessheim som jeg kommer på i farta) er vel bare rølp og tull? I mine øyne kun humor ikke noe seriøst. Men det kan godt være han har seriøse låter også. Det har jeg ikke nok info til å si noe om. Tenker da på det norske låt materiale hans, ikke på det han ga ut på engelsk. Du sier de har bytta tema fra "ha-det-gøy-rap" til jeg-har-store-muskler-og-pistoler-rap" eller "jeg-har-mye-blingizzle-pimp-rap". Det har vel nesten gått motsatt vei. Det er mye mer "ha-det-gøy-rap" nå. Det er først i det siste det har blitt vanlig med dance hip-hop eller "ha-det-gøy-rap" som du kaller det. Du har sikkert hørt om NWA, de slo jo gjennom på "jeg-har-store-muskler-og-pistoler-rap" hvis vi kan kalle det det. Var i hvert fall ikke mye party faktor ute å gikk så tidlig. Samme gjelder låter av 2pac, tidlig Wu, Easy-E, Ice-Cube osv. Party låtene kom vel på midten av 90-taller med Vanilla Ice, DMX, House of Pain osv. Med forbehold, for det finnes jo party låter fra gammelt av likeså det finnes seriøse låter i dag. Lenke til kommentar
N* Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 det beviser vel bare at diaz ikke har de beste tektstene når folk tror det er en spøk :!: tror ikke det har gått andre veien. hvis du ser på 50cent, snoop dogg, nelly og alle de andre som jeg ikke husker med samme stilen (du vet sikkert hva jeg mener?) som helst vil vise fram eiendelene sine. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 ikke bland inn snoop a... seriøst,greit han er bling og greier,men han er jo legende...han backer det opp med heite rim osv.... 50 og Nelly derimot.... 50 overlever pga en god produsent... Nelly overlever pga fjortiss damer... Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 ikke bland inn snoop a... seriøst,greit han er bling og greier,men han er jo legende...han backer det opp med heite rim osv.... 50 og Nelly derimot.... 50 overlever pga en god produsent... Nelly overlever pga fjortiss damer... Ja, Snoop Dogg skal ikke sees ned på. Hør han på The Chronic, 18 år og flower som en konge.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 ikke bland inn snoop a... seriøst,greit han er bling og greier,men han er jo legende...han backer det opp med heite rim osv.... 50 og Nelly derimot.... 50 overlever pga en god produsent... Nelly overlever pga fjortiss damer... kunne ikke få sakt det bedre Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 ikke bland inn snoop a... seriøst,greit han er bling og greier,men han er jo legende...han backer det opp med heite rim osv.... 50 og Nelly derimot.... 50 overlever pga en god produsent... Nelly overlever pga fjortiss damer... kunne ikke få sakt det bedre Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Ja, Snoop Dogg skal ikke sees ned på. Hør han på The Chronic, 18 år og flower som en konge.. han bør flowe bra når han er 18 da Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 snoop har alltid flowa bra.... husker jeg hadde en plate av han når jeg var kid....irriterer meg grenseløst at jeg ikke har den lenger,og at jeg ikke husker navnet på den... Det er en sang der,hvor det er en liten gutt som blir spørt: ''what do you wanna be when u grow up??'' så er det noen barn som svarer brannmenn osv,så kommer det en liten unge og sier :'' i wanna be a mothafucking gangster '' eller noe sånt... ringer dette en bjelle??? savner den plata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg