Deadringer Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Heisann. Jeg har ikke en veldig dyp interesse innen hip hop, men skal kjøpe en cd til en kamerat som er veldig glad i denne sjangeren. Så jeg lurer på om det er noe bra hip hop dere kan anbefale at jeg kan kjøpe til han her. Rappere han er glad i er Tupac, Biggie og Snoopdog. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Nas - Illmatic. Debutalbumet til Nas fra 1994. Blir av de fleste regna som et av de aller beste album noensinne. Men hvis han er veldig glad i sjangeren er det godt mulig han har dette albumet allerede. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Heisann. Jeg har ikke en veldig dyp interesse innen hip hop, men skal kjøpe en cd til en kamerat som er veldig glad i denne sjangeren. Så jeg lurer på om det er noe bra hip hop dere kan anbefale at jeg kan kjøpe til han her. Rappere han er glad i er Tupac, Biggie og Snoopdog. 7678756[/snapback] Snoop Dogg - Tha Blue Cartpet Treatment har han kanskje da, i så fall kan han få den nyeste til Nas - Hip Hop Is Dead. Forøvrig har en helt lik smak som meg. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 En klassiker fra AZ---------------- "The Come Up" - AZ Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Heisann. Jeg har ikke en veldig dyp interesse innen hip hop, men skal kjøpe en cd til en kamerat som er veldig glad i denne sjangeren. Så jeg lurer på om det er noe bra hip hop dere kan anbefale at jeg kan kjøpe til han her. Rappere han er glad i er Tupac, Biggie og Snoopdog. 7678756[/snapback] Trodde ikke du hadde kamerater som likte hiphop, men siden du spør skal du selvfølgelig få svar! Støtter de anbefalingene som har blitt gitt allerede, bra album alle sammen. Min anbefaling kan det godt hende han har fra før av, var og er fortsatt et av de store hiphop-albumene. Jay-Z - The Blueprint (IKKE Blueprint 2) er et album de aller, aller fleste liker. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Dr. Dre - Dre 2001 Blir vanskelig å anbefale noe, hvis han er fan har han antageligvis mye av det vi anbefaler. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Heisann. Jeg har ikke en veldig dyp interesse innen hip hop, men skal kjøpe en cd til en kamerat som er veldig glad i denne sjangeren. Så jeg lurer på om det er noe bra hip hop dere kan anbefale at jeg kan kjøpe til han her. Rappere han er glad i er Tupac, Biggie og Snoopdog. 7678756[/snapback] Alt av Biggie er å anbefale egentlig. Hvis han digger 90 talls new york hip-hop så anbefaler jeg Big L-Lifestylez Ov Da Poor and Dangerous albumet. Ok, jeg har verdens beste intro på øret: Ludacris-Southern Fried Intro Lenke til kommentar
Espein Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Legger inn dette spm. her også ettersom jeg ikke vet hvor mange hip-hop lyttere som er på den delen av forumet der man spør etter hva sangen heter. Hørte nettopp en sang på Voice Radio. Var sånn indisk dame som var en del av beaten, var hip/hop sjanger. En kar og en dame rappa også. Den var kul! tongue.gif Noen som vet navnet? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Var det på engelsk, Luda? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Var det på engelsk, Luda? 7684823[/snapback] Jepp, hørtes litt kjent ut de stemmene Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Legger inn dette spm. her også ettersom jeg ikke vet hvor mange hip-hop lyttere som er på den delen av forumet der man spør etter hva sangen heter. Hørte nettopp en sang på Voice Radio. Var sånn indisk dame som var en del av beaten, var hip/hop sjanger. En kar og en dame rappa også. Den var kul! tongue.gif Noen som vet navnet? 7684500[/snapback] det er en tråd om det her !! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 OIOIOI PUBLIC ENEMY TIL STAVANGER! Jeg er der, LETT!! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 OIOIOI PUBLIC ENEMY TIL STAVANGER! Jeg er der, LETT!! 7684868[/snapback] HVA? NÅR? Hvorfor? De var i Tromsø i høst, noen burde få dem til Trondheim, syns eg. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Legger inn dette spm. her også ettersom jeg ikke vet hvor mange hip-hop lyttere som er på den delen av forumet der man spør etter hva sangen heter. Hørte nettopp en sang på Voice Radio. Var sånn indisk dame som var en del av beaten, var hip/hop sjanger. En kar og en dame rappa også. Den var kul! tongue.gif Noen som vet navnet? 7684500[/snapback] det er en tråd om det her !! 7684855[/snapback] Les en gang til da. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 OIOIOI PUBLIC ENEMY TIL STAVANGER! Jeg er der, LETT!! 7684868[/snapback] HVA? NÅR? Hvorfor? De var i Tromsø i høst, noen burde få dem til Trondheim, syns eg. 7684955[/snapback] Og jeg var der. Råeste på leeenge. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Kom da thendrup, ikke så stress Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hm, nei, kanskje ikke. Men koster penger osv. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Devin The Dude på Dattera til Hagen i Oslo i mai en gang...rundt 15 trur jeg...500 billetter så vær kjapp...im gettin' mine tomorrow! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Heisann. Jeg har ikke en veldig dyp interesse innen hip hop, men skal kjøpe en cd til en kamerat som er veldig glad i denne sjangeren. Så jeg lurer på om det er noe bra hip hop dere kan anbefale at jeg kan kjøpe til han her. Rappere han er glad i er Tupac, Biggie og Snoopdog. 7678756[/snapback] The Slim Shady LP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg