SmartiX Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hei folkens. Lurer på om dere kunne svare meg på to ting. 1.Hvorfor hater the game 50 cent og disser han? 2.Hvorfor blir 50 cent kalt snitch og hvorfor disser fat joe han. Fat joe har en sang som heter fuck 50 Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Hei folkens.Lurer på om dere kunne svare meg på to ting. 1.Hvorfor hater the game 50 cent og disser han? 2.Hvorfor blir 50 cent kalt snitch og hvorfor disser fat joe han. Fat joe har en sang som heter fuck 50 7666735[/snapback] 1. Dette har nok mye med at 50 Cent kastet The Game ut av G-Unit bare fordi han ikke ville disse de som 50 Cent beefa med. 2. 50 Cent er faktisk en snitch , hør på de gamle sangene hans :!: (han navngir folk som han deala drugs med). Fat Joe og 50 Cent har beefet siden 50 Cent disset 50 disset Joe i "Piggybank" med: "That fat nigga thought Lean Back was "In Da Club". My shit sold 11 mill, his shit was a dud". For mer informasjon les dette: The Game Fat Joe 50 Cent Håper dette hjelper Endret 7. januar 2007 av Dark Archon Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hei folkens.Lurer på om dere kunne svare meg på to ting. 1.Hvorfor hater the game 50 cent og disser han? 2.Hvorfor blir 50 cent kalt snitch og hvorfor disser fat joe han. Fat joe har en sang som heter fuck 50 7666735[/snapback] takk mann. Nå følger jeg mye med her ... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) np Common - So Cool ( aka It's Your World Part 2) presterte faktisk å få en limited edition av Be når jeg bestilte den i september elns det var jo over ett år etter den kom.... fra play av alle steder.. en annen gang jeg bestilte der så fikk jeg lim.ed. når jeg forhåndsbestilte, men en kamerat av meg som bestilte en måned elns etter rls fikk vanlig. var sikkert en som var blitt glemt igjen på lageret Endret 7. januar 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Skjer a Niggaz og andre Wiggaz. Neida. Noen som har hørt noe nytt om Dre's Detox? Ellers er Raekwon - Only Built 4 Cuban noe å høre på mens man venter! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Detox kommer visst i år i følge ryktene, men altså; den skulle vel komme i fjor også, og året før det osv...så jeg er heller skeptisk. Og når/hvis det kommer vil jeg tro alle blir skuffet etter de skyhøye forventningene som er bygget opp etter all ventetiden. Hør heller på Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx, du. Kommer vel et nytt album fra Raekwon også; Only Built 4 Cuban Linx II (tror jeg). Lenke til kommentar
asad Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Slik jeg ser det kunne dre like gjerne vært død akk nå. Gleder meg ikke engnag til detox, siden fyren bare utsetter den i all evighet. Det har kommet noe offisielt info ang release though, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Fant en sang: Dr. Dre - My Life I sanginfoen står det at den er fra et album kallt Detox. O,o Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Sikker på at det ikke står Dretox? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ja, det er jeg. Det står Detox. Skrivefeil da sikkert. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Tviler på at Detox skuffer. Dre er perfeksjonist og finpusser hvert sekund av albumet, og når man hører på det siste han har produsert (Get u some, Imagine, Trouble, Qb true g) så vet man at dette blir enda en klassiker Bumper Chronic idag, aaaah Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Masta Killah er også perfeksjonist, har hørt at sisteplata hass var ræva :/ Men Dr.Dre er Dr.Dre hører fortsatt på begge platene hans Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Fant forresten igjen en godlåt idag: Blackalicious - Deception Pluss en dose Looptroop/Promoe idag PS: Dobbelt Post, skyt meg Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Sikker på at det ikke står Dretox? 7671232[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Detox_%28album%29 Edit: Ah, låta var på mixtapen ja. My bad. Np: Talib Kweli - Get By Endret 8. januar 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Så nettopp musikkvideon til Hip Hop is Dead på svisj (ja, jeg så av en eller annen grunn på svisj i noen minutter). Halve sangen var serriøst sensurert bort, faen for en skam. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg så Eminems Stan for en stund sida. "Sometimes I cut myself to see how much I'm bleeding", omtrent hele linja var sensurert bort. Latterlig. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er jo så mye bedre å høre at han kjører kona utafor en bro. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Bevis på at Still D.R.E er tidenes hiphop-låt: http://www.youtube.com/watch?v=ltJ4SrmalpI...related&search= Legg merke til hvordan han skifter mellom Dre og Snoop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg