Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei folkens.

Lurer på om dere kunne svare meg på to ting.

1.Hvorfor hater the game 50 cent og disser han?

2.Hvorfor blir 50 cent kalt snitch og hvorfor disser fat joe han.

Fat joe har en sang som  heter fuck 50

7666735[/snapback]

1. Dette har nok mye med at 50 Cent kastet The Game ut av G-Unit bare fordi han ikke ville disse de som 50 Cent beefa med.

2. 50 Cent er faktisk en snitch :D , hør på de gamle sangene hans :!: (han navngir folk som han deala drugs med). Fat Joe og 50 Cent har beefet siden 50 Cent disset 50 disset Joe i "Piggybank" med: "That fat nigga thought Lean Back was "In Da Club".

My shit sold 11 mill, his shit was a dud".

For mer informasjon les dette:

The Game

Fat Joe

50 Cent

Håper dette hjelper :)

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Hei folkens.

Lurer på om dere kunne svare meg på to ting.

1.Hvorfor hater the game 50 cent og disser han?

2.Hvorfor blir 50 cent kalt snitch og hvorfor disser fat joe han.

Fat joe har en sang som  heter fuck 50

7666735[/snapback]

takk mann.

Nå følger jeg mye med her ... :D

Lenke til kommentar

np Common - So Cool :cool: ( aka It's Your World Part 2)

presterte faktisk å få en limited edition av Be når jeg bestilte den i september elns :p det var jo over ett år etter den kom.... fra play av alle steder.. en annen gang jeg bestilte der så fikk jeg lim.ed. når jeg forhåndsbestilte, men en kamerat av meg som bestilte en måned elns etter rls fikk vanlig. var sikkert en som var blitt glemt igjen på lageret :)

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Detox kommer visst i år i følge ryktene, men altså; den skulle vel komme i fjor også, og året før det osv...så jeg er heller skeptisk. Og når/hvis det kommer vil jeg tro alle blir skuffet etter de skyhøye forventningene som er bygget opp etter all ventetiden. Hør heller på Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx, du. Kommer vel et nytt album fra Raekwon også; Only Built 4 Cuban Linx II (tror jeg).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...