Passasjer Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Mack 10 feat. Ice Cube og WC - Connected for life Er dette den beste rap-sangen ever? Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Mack 10 feat. Ice Cube og WC - Connected for life Er dette den beste rap-sangen ever? 7629487[/snapback] Fet nok den, men er nok ikke tidenes beste rap sang. Selv om det er rimelig vanskelig å fast sette en sang som tidenes beste. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Mack 10 feat. Ice Cube og WC - Connected for life Er dette den beste rap-sangen ever? 7629487[/snapback] Fet nok den, men er nok ikke tidenes beste rap sang. Selv om det er rimelig vanskelig å fast sette en sang som tidenes beste. 7629862[/snapback] Mente det ikke helt serriøst da men det er virkelig noe av det beste jeg har hørt Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Time to sleep. NP: Zion I - Ride. fet låt. I'm with my homies , *yeah!* Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) 'ey, Propaganda, mulighet for å få Herreløse - Nede For Telling? husker du lette etter den og fant den til slutt. kjipt å måtte sitte på myspace for å høre den. Endret 3. januar 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Slenger inn en bra link jeg fant idag. http://www.fabchannel.org/ De har en full konsert med Ice Cube fra Nederland i 2006. Søk på Ice Cube. Går ikke å linke direkte til konserten. Det geniale er at man kan bytte låt når som helst ved å klikke i sanglista, som på en DVD. Bra lyd og bildekvalitet også. Han går gjennom låter fra hele karrieren, masse WC, litt NWA og sologreier. Hjulpet av 3-4 andre karer som vanlig. Han viser dere hvor skapet skal stå. Som han sier i starten. TURN IT UP! Endret 3. januar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Nice, Bitex. Mye bra oldschool der. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Gratisalbum fra Talib Kweli og Madlib Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Kan jo anbefale : The Roots - Guns Are Drawn Jedi Mind Tricks - On the eve of war feat Gza Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Gratisalbum fra Talib Kweli og Madlib 7632508[/snapback] Allerede! Trodde det skulle komme langt ut i 07. Wohey! Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Takk, Bitex. Akkurat det jeg trengte NP: IceCube-Why We Thugs Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ahh, hørt på siste Ice Cube albumet i hele dag selv... CHILD SUPPORT! NP: Paul Wall-Girl (Chopped & Screwed) Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=lQ_Z-hQEB8M Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ahh, hørt på siste Ice Cube albumet i hele dag selv... CHILD SUPPORT! 7634879[/snapback] Jævli fet skive. Growin' Up Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Gratisalbum fra Talib Kweli og Madlib 7632508[/snapback] Så ikke denna før nå...driver å laster ned as we speak...detta kan bli spennende. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Kommet halveis igjennom gratis skiva nå, og jeg må si jeg liker det jeg hører. Verdt nedlastningen detta, men det var vel kanskje ikke en stor overraskelse Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det albumet var ganske bra, det. Noen bra og noen mindre bra låter. Men kan jo ikke klage over (lovlig) gratis musikk. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Yo hoes, god jul og takk for det gamle. Endelig fått meg litt tid på nettet igjen jævlig så lang tid det skal ta og få ny leverandør. Har skaffet ett nytt album siden sist, Nas - hip hop is dead. Må si dette albumet overasket veldig bra og en fin fin invistering. Kan anbefales Fred ut og skal nok få tittet innom om ikke så lenge igjen... NP:Trae - Swang Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Har tenkt og kjøpe Albumet: Hell Hath No Fury av Clipse, har hørt mye bra om det. Hva tror dere ? Er albumet bra? Endret 4. januar 2007 av MKej Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det er et veldig bra album, men om du kommer til å like det er litt vanskelig å si. Du kan jo gå å høre på det i en cd-butikk, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg