Alieu Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 fun fact... Dre har mixxa alle låtene på Kingdom Come, ja til og med Kanye og Blaze sine beats.. Noe dere forøvrig kunne funnet ut på egenhånd hvis dere hadde kjøpt plata og sett litt rundt i bookletET Lenke til kommentar
Espein Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Lille Jon med I don't give a feat Mystikal & Krayzie Bone. Har hart mye med Lil Jon i det siste, tror det er fordi så mange av sangene hans har så kul bass Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 God morgen alle hoder. I dag våknet jeg til opera og fuglesang. Ganske chill på en litt døll måte. Hvaslags planer har folk i kveld? Kjøpte forresten M.O.P - Firing Squad, KRS-One - Return Of The Boom Rap og Bil L - Lifestyle Ov Da Poor & Dangerous på kompaniet noen dager tilbake. Ganske fornøyd. NP: M.O.P - Firing Squad Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Våkna klokka 1 og nå har jeg vært og kjøpt kebab med en kompis. Ordentlig nyttårsfrokost! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Våknet kl. 09.30, lysvåken. Rett og slett digg. Spiste to brødskiver med brunost. Etterhvert blir sjenkings ut kvelden, men først sammen med familie! Jeg ønsker dere et Godt Nytt År! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Får vel ønske alle her et godt nytt år, selv om jeg ikke kan stille opp noe mot Onyx' lekre, fete, kursive, og fargerike "Godt Nytt År". Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 God morgen, idag går jeg for innsatspokalen Her er mine lister, greide ikke å begrense meg til en 5 best bangers; 1. What you know 2. Make it rain 3. Grew up to screw up 4. Calefornia Vacation 5. Black Republicans runners; We fly high, Push it, Hustlin (Remixen), Get you some 5 chilleste låter; 1. Imagine 2. Blunt Ashes 3. Daydreamin 4. Hello new world (årets hook) 5. Lost Ones Mood Muzik 2 er foresten årets (tidenes?) beste mixtape, og alle som enda sover er homofile Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) mixtape.nice one nigga!Emin3m is still the man and rapin' is his game. Person på YouTube. NP: Oddz.N.Endz Endret 31. desember 2006 av Doughman Lenke til kommentar
Alieu Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 er det bare meg.... synes hello new world er über wack. jeezy - 3.am med timbo på hooket faller heller ikke helt i smak, selv om låta er sinnsyk. 1 The Game - Doctor's Advocate 2 Young Jeezy - The Inspiration 102 3 Clipse - Hell Hath No Fury 4 T.I - King 5 Busts Rhymes - The Big Bang Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 God morgen! Det blei sent i går. Kan noen anbefale meg litt RUN-DMC? Har alt for lite av dem. Np: Gang Starr - Battle Lenke til kommentar
Espein Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 T-pain - Im in luv with a stripper Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 2Pac - Out On Bail fra albumet Loyal To The Game. Under starten av låta hører du 2Pac snakke, han sier blant annet: "Drop that shit, Em! let these old punk ass bitches know how we runnin' this shit" Det samme gjelder litt senere i låta, der han rapper "cause I know that I won't be away long" etterfulgt av en latter. OG, det siste refrenger går slik: "ThugLife (see) will never fail (Out on bail - biatch!) Thuglife niggaz (You know what time it is) Thuglife niggaz (I'm out on bail) Out on Bail (Y'all don't need to know about...) ThugLife will never fail (You know, Out on bail) Thuglife niggaz (Y'all Blow that shit - Get me up out this) Thuglife niggaz (Yo, EM! Get me up out of this motherfucker man!) Out on Bail (These motherfuckers are harrasing me and that ain't cool)" Dette følger også på når 2Pac snakker på slutten: I'll see ya motherfuckers at the next show, 2pac, the media is my bitch It's that famous shit, you know? Real thug shit Real live thug shit, genuine, you know what I'm sayin' I wouldn't waste your motherfuckin' time with no bullshit baby Trust me, It's that real shit I'm talkin' about that shit you never tell your grandkids about, you know? I ran with a thug nigga, believe that This my motherfuckin' nigga Em on dem motherfuckin' boards in case your wonderin' We doin' this shit hell motherfuckin' yeah An ounze of that shit sittin' in your motherfuckin' lac Now press rewind nigga! --- Dette her er jo bare sprøtt? Det er jo Eminem som har produsert plata, men Eminem har sagt i intervjuer at 2Pac var en stor inspirasjon men at de desverre aldri møttes. Noen som har noe annet å si til dette enn "han er dau, live with it"? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Tror ikke det er veldig vanskelig å klippe og lime med lyd slik at det høres autentisk ut. Men hva mener du a? Er du en av de som faktisk tror at 2pac er i live? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Tror, det gjør man på Gud det. Jeg bare stiller spørsmål ved hans død. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 "M" kan jo være hvem som helst. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Em? Altså Em ble ikke berømt før i 1999. Tupac døde i 1996. Aldri i livet om de hadde møttes da. Em flippa burgere/pressa stål/vaska/whatever i de fattigeste strøkene i Detroit han da. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Mener å huske at han sa "G-Unit" På sanger på det albumet også, har ikkje sjangs til å sjekke no, då eg ikkje har albumet. G-Unit vart oppretta i 2002, syns dette var merkelig når plata kom ut, men det burde vel som tidlegare nemnt ikkje vera noko problem å få det til å høyres ut som han seier det. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 The Game - Kiss Your Ass Goodbye (extended remix) Album: The Game - Ghost Unit "The flow is here, the dough is here The gon' call this the hardest remix of the year (haha)" Jaggu Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 "M" kan jo være hvem som helst. 7625449[/snapback] Så klart, men det ville vært et pussig tilfelle. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) God morgen! Det blei sent i går.Kan noen anbefale meg litt RUN-DMC? Har alt for lite av dem. Np: Gang Starr - Battle 7618454[/snapback] "Pause" Er knall. Selvsagt "It's Tricky". Kommer sikkert på meir etter kvart. Edit: - You talk too Much Endret 2. januar 2007 av Doughman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg