KissaMcDuck Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Im back in the hood, they like; Hey Naas Blowin on purple, reflecting on they lives, Couple of fat cats, couple of AI's Dreamin' of fly shit instead of them gray skies Elsker de linjene der Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Stem Nate Dogg. NP: Nas - Not going back /shizz Lenke til kommentar
Kasparf Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Så at Kingsize.no hadde en oversikt over album som kommer i 2007 Dr. Dre – Detox Kanye West – Graduation Common - Finding Forever Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx II Joe Budden - The Growth Talib Kweli - Ear Drum Rakim - The Seventh Seal Redman - Red Gone Wild Eminem – TBA Pharoahe Monch – Desire 50 Cent - Before I Self Destruct Lupe Fiasco - The Cool Talib Kweli & Madlib - The Liberation Little Brother - The Getback Chamillionaire - Ultimate Victory Sean Price - Jesus Price Superstar Saigon - The Greatest Story Never Told Ghostface & MF Doom - Swift & Changeable LL Cool J - Todd Smith 2: Back to Cool Devin the Dude - Waitin' to Inhale Papoose - The Nacirema Dream UGK - Underground Kingz Timbaland - Shock Value Lil Wayne - Tha Carter III Eve - Here I Am Young Buck - Buck the World El-P - I'll Sleep When You're Dead Hvilke gleder man seg til? Personlig gleder jeg meg mest til Pharoe Monch som jeg synes er en bra lyricist med utrolig fet flow! Joe Budden kan også bli fett, og of course Devin the Dude... Dr.Dre pleier heller ikke å skuffe! Men 50cent og LLcoolJ... I think your time has been... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 El-P blir nice, Raekwon blir nice, GhostDoom blir nice dagens låt: Company Flow - 8 Steps to Perfection Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hadde ikke helt sansen for El-P. Fikk Fantastic Damage til bursdagen, men synes det var bråkete å høre på. Hvis du kan si litt om hva du liker med han, så kanskje jeg kan ta den fram og høre litt på den igjen. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Jeg liker at det er bråkete. Hvis du trykker på den linken så er det ei låt med El-Ps gamle gruppe. De ga ut et veldig bra album i 97. I tillegg produserte El-P hele albumet til Cannibal Ox fra 2001. Sjekk ut de to, de er ganske forskjellige fra Fantastic Damage, som ikke akkurat er verdens mest tilgjengelige musikk. Så får du kanskje litt mer sansen for ham. (æsj, rotete formulert, håper du skjønner) Endret 29. desember 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 sjekk ut nye Pumba mixtapen! fete saker! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Så at Kingsize.no hadde en oversikt over album som kommer i 2007 Dr. Dre – Detox Kanye West – Graduation Common - Finding Forever Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx II Joe Budden - The Growth Talib Kweli - Ear Drum Rakim - The Seventh Seal Redman - Red Gone Wild Eminem – TBA Pharoahe Monch – Desire 50 Cent - Before I Self Destruct Lupe Fiasco - The Cool Talib Kweli & Madlib - The Liberation Little Brother - The Getback Chamillionaire - Ultimate Victory Sean Price - Jesus Price Superstar Saigon - The Greatest Story Never Told Ghostface & MF Doom - Swift & Changeable LL Cool J - Todd Smith 2: Back to Cool Devin the Dude - Waitin' to Inhale Papoose - The Nacirema Dream UGK - Underground Kingz Timbaland - Shock Value Lil Wayne - Tha Carter III Eve - Here I Am Young Buck - Buck the World El-P - I'll Sleep When You're Dead Hvilke gleder man seg til? Personlig gleder jeg meg mest til Pharoe Monch som jeg synes er en bra lyricist med utrolig fet flow! Joe Budden kan også bli fett, og of course Devin the Dude... Dr.Dre pleier heller ikke å skuffe! Men 50cent og LLcoolJ... I think your time has been... 7600032[/snapback] Sykt mye fett da! Dr. Dre blir sikkert rått. Gleder meg også til Devin, Talib, Eminem, Common, Kanye West og Rakim. Og nytt Lupe album blir heftig. Edit: Ah, og selfølgelig Raekwon. /shizz Endret 29. desember 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx II Joe Budden - The Growth Talib Kweli - Ear Drum Rakim - The Seventh Seal Redman - Red Gone Wild Pharoahe Monch – Desire Lupe Fiasco - The Cool Talib Kweli & Madlib - The Liberation Sean Price - Jesus Price Superstar Saigon - The Greatest Story Never Told Ghostface & MF Doom - Swift & Changeable Devin the Dude - Waitin' to Inhale Papoose - The Nacirema Dream UGK - Underground Kingz Timbaland - Shock Value Lil Wayne - Tha Carter III 7600032[/snapback] De gleder jeg meg aller mest til, selv om jeg skal sjekke ut samtlige album, minus Eve Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Gleder meg mest til Redman, Ghostface og MF Doom, Dr. Dre (endelig), Talib, Common og Lil' Wayne. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Detow og the Growth kommer vel ikke ut før i 2010 tenker jeg Lenke til kommentar
Espein Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Kan anbefale Hot 108 Jamz (radio) akkurat nå. Du finner den på winamp --> media library --> Radio --> sorter i RAP ---> Sorter etter lytter og du finner radioenkanalen øverst. Har top 100 der nå, ganske mye bra =) Er vel på 37 ellerno nå. (37 igjen ) Men Obie Trice feat. Akon - Snitch Endret 30. desember 2006 av Ludacris Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg har Akon så jævla langt oppi halsen! Han er jo egentlig en decent rapper, men den stemmen gir meg frysninger! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Akon? Rapper? What what? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Nå begynner top 10 så da er det best det kommer noen bra sanger før jeg tar natta for nå har jeg hørt 85 sanger ellerno i strekk =/ 10 - Nelly - Grillz 9 - Ne-Yo - So Sick 8 - Chingy - Pullin' me back 7 - Jamie Foxx f. Ludacris - Unpredictable 6 - Dem Franchize Boyz f. Peanut/Charlay - Lean wit it, rock wit it. 5 - Young Dro f. T.I - Shoulder lean 4 - Lil Jon f. E-40 & Sean Paul - Snap Ya Fingers 3 - T.I - What you know 2 - Mary J Blige f. Stat Quo - Be without you (remix) 1 - Yung Joc - It's going down SKUFF! GOD NATT Endret 30. desember 2006 av Ludacris Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Skal vi gjøre det slik at alle skriver sin topp 5-liste over sanger for hele året? Altså så må det være sanger som har blitt utgitt i år, og hvilke som har fått bemerkelser (som du synes har fått da); fra og med januar 2006, til nå. Topp Five Allround 2006: 1.) T.I. - What You Know. 2.) Clipse - We Got It For Cheap. 3.) Jay-Z - Show Me What You Got. 4.) AZ - The Format. 5.) The Game - Why Do You Hate The Game (Feat. Nas) / Ghostface - RAGU. Endret 30. desember 2006 av Onyx Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Det er helt umulig for meg å lage ei slik liste... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Aight. Av det amerikanske: 1. Mos Def - Tru3 Magic 2. Nas feat. Jay-Z - Black Republican 3. Lupe Fiasco - Kick, Push 4. AZ - The Format 5. Xzibit - Thank You ----- Sjekk ut dette: Sway feat. Chamillionare - Up Your Speed Part 2 og Sway feat. Lupe Fiasco - We Love You Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Ekke akkurat no listemenneske, men her er noen av favorittlåtene mine. Nas; Hip hop is Dead, Blac Republican, Not Going Back. Snoop: Imagine, Conversations Lupe Fiasco: Daydreamin', Kick Push II, The Instrumental Jay-Z: Trouble, Lost Ones Og 2Pac - Sleep og Dumpin' var drit fete. Mye bra i år imo. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg elsker lister Må tenke litt på denne da, ombestemmer meg hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg