Oovz Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Har vært gjennom det meste av:NWA Snoop Dogg(y Dogg) Eazy-E Ice Gube Nas Eminem Public Enemy Er da en begynnelse? 7570974[/snapback] Ser du nevner Xzibit, og siden jeg har vært Xzibit-fan en god stund må jeg bare anbefale førsteskiva hans, At the Speed of Life. Han har aldri lagd noe bedre enn den skiva, og den er verdt å ha bare for å høre Paparazzi og The Foundation. Anbefales sterkt, var en av skivene som virkelig fikk meg interessert i hiphop. Og god jul, ja! Jeg har endelig fått meg ny iPod (den gamle ble stjålet ), så nå blir det dope shit uansett hvor jeg går. Herlig! I tillegg fikk jeg Step in the Arena, så nå mangler jeg bare 2 skiver før jeg har den fullstendige diskografien til Gang Starr! Er jeg fan, eller hva? Uansett, håper alle har hatt en super julaften og at alle gaveønsker gikk i oppfyllelse. Jeg fader out til lyden av Execution of a chump. Peace and love! Lenke til kommentar
Ithrin Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Hmm, nå begynner jeg å lure her. Jeg har fått "Nas - Hip Hop is Dead" i julegave (jippi ), men jeg har fått to cder i samme cover, begge med samme innhold. Er det en slags gimmick jeg ikke har fått med meg, eller har jeg bare vært heldig? Edit: Ser på Amazon.com nå: "Number of discs: 1", så jeg har nok flaksen med meg i dag. ^^ Endret 24. desember 2006 av Ithrin Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hehe, grattis med Hip-Hop Is Dead. Fett album. Hør på hovedsangen, som heter det samme som albumet. Spinnvill beat, faktisk av Will.I.Am Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Vel. Hvis du gir det 2-3 måneder, så forstår du hva Dizzee sier. Sjekk ut Boy In Da Corner og Showtime. Eller så er Sway mer lettforstått, han har et album som heter This Is My Demo og en del mixtapes. 7571005[/snapback] Såvidt jeg vet har de kun This Is My Demo på platekompaniet. Hvor får jeg eventuellt tak i disse mixtapene? Ellers vil jeg tro jeg har litt å ta igjen når det gjelder avdødde legender? Lenke til kommentar
Ithrin Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Hehe, grattis med Hip-Hop Is Dead. Fett album. Hør på hovedsangen, som heter det samme som albumet. Spinnvill beat, faktisk av Will.I.Am 7572748[/snapback] Jepp, rimelig solid album i det store og hele. Jeg har heller ingen problemer med at beaten er "rippet" fra Thief's Theme, den høres fortsatt bra ut. Edit: typo Endret 25. desember 2006 av Ithrin Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Nas låta fra Blood diamonds er ganke vill. Den heter Shine on em, sjekk den ut. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Vel. Hvis du gir det 2-3 måneder, så forstår du hva Dizzee sier. Sjekk ut Boy In Da Corner og Showtime. Eller så er Sway mer lettforstått, han har et album som heter This Is My Demo og en del mixtapes. 7571005[/snapback] Såvidt jeg vet har de kun This Is My Demo på platekompaniet. Hvor får jeg eventuellt tak i disse mixtapene? Ellers vil jeg tro jeg har litt å ta igjen når det gjelder avdødde legender? 7572751[/snapback] This Is My Demo får du tak i på Platekompaniet ja. Mixtapene kan du bestille fra HMV. http://www.hmv.co.uk/hmvweb/displayProduct...1;-1&sku=498325 http://www.hmv.co.uk/hmvweb/displayProduct...1;-1&sku=415854 Skal sies at albumet er mye bedre enn mixtapene. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hva synes dere om Jibbs - Get Too Far? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg har blitt helt forelska i Rick Ross-Push it..... sjekka aldri ut albumet no særlig, men den låta er bangin'!! Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Jeg har blitt helt forelska i Rick Ross-Push it..... sjekka aldri ut albumet no særlig, men den låta er bangin'!! 7578805[/snapback] Hehe, morsom den, men er jævlig lei den nå. Men ka faen gjorde du opp klokken 0630 på en fridag? Her går det forresten i J-Dilla og The Roots for tiden. Endret 26. desember 2006 av Zyko Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg har blitt helt forelska i Rick Ross-Push it..... sjekka aldri ut albumet no særlig, men den låta er bangin'!! 7578805[/snapback] Den er rå, har alltid likt den "Push It To The Limit" sangen som er med i Scarface, og det Rick Ross har gjort med den sangen er fantastisk. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Fikk forresten Us3 - Broadway & 52nd til jul. Hadde aldri hørt om de før, og vet ikke egentlig om det går under Hip Hop i det hele tatt. Onkelen min sa han hadde funnet den under "Elektronika", så vi lo litt av det.. Det er en lett blanding av Blues og Rap vil jeg tro. Ordentlig chill å høre på. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Her går det mye i Inpsychlopedia Brown, De La Soul, NAS, Sage Francis, Common, Blackalicious, MF Doom, Handsome Boy Modelling School, Mr. Lif og Soul Position.. Går egentlig alltid i det meste, men følte det var unødvendig å liste mer.. Hip hos er the shit Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Noen som har litt KRS-One å anbefale? EDIT: Gjerne litt Big Pun også Endret 27. desember 2006 av PureChaos Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 God smak.. Ikke hørt om førstnevnte tho, hva er det? MF Doom ja, jeg syntes egentlig han er en dødskjip rapper, allikevel har jeg fire album som jeg kan høre på hele veien, skjønner meg ikke helt på det der. Tror det er noe med helheten i låtene hans, men jeg aner ikke hva som fenger meg sånn med jernamasken. Madvilliany er ihvertfall favoritten min, jesus christ for ett album.. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Noen som har litt KRS-One å anbefale? EDIT: Gjerne litt Big Pun også 7586112[/snapback] Har ike hørt så mye solo, men er jævla kult. @ Pun så må du sjekke ut Capital Punishment, tight album Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Takk takk. Prøver å få med meg litt av det "legendene" har lagd. Digger KRS-One, kanskje den mest karismatiske rapperen jeg har sett. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Var det noen som så introen til VG Lista Topp20 i går? Gikk reprise i dag. Det var en beat de brukte når de breakdanset, megarå beat som jeg har hørt flere ganger, men som jeg aldri har funnet ut av hva heter. Noen som tilfeldigvis så på det? Ikke ta feil: Jeg så introen bare. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Var det noen som så introen til VG Lista Topp20 i går? Gikk reprise i dag. Det var en beat de brukte når de breakdanset, megarå beat som jeg har hørt flere ganger, men som jeg aldri har funnet ut av hva heter. Noen som tilfeldigvis så på det? Ikke ta feil: Jeg så introen bare. 7586292[/snapback] Kanskje du finner introen her så sier du hvilken video så kanskje man finner ut hva sangen heter når andre får høre den Endret 27. desember 2006 av Ludacris Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Takk, men det skal være under ''Sendinger'' fant jeg ut. Og der er VG-lista Topp 20: Men videon viser tegnefilm? Det skal være VG-lista Topp 20 Del 1 her. Endret 27. desember 2006 av Onyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg