agrsiv Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hehe, Swollen Members er bra. Sjekk ut sangene Bad Dreams, Paranoia, Deep End, Red Dragon, Fuel Injected, og Take It Back. Iallefall mine favoritter. Når det kommer til favorittalbum vil jeg si at Army of The Pharaos - The Torture Papers albumet er helt fantastisk. Tror seriøst ikke at jeg misliker EN sang der engang. Eller så er Legacy of Blood og Visions of Ghandi av Jedi Mind Tricks også sweet. Og RJD2 - Deadringer selvfølgelig Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Swollen members er helt råe ja. Anbefales! LIkte ikke balance albumet deres , men de som kom etter er ganske geniale. Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Var noe kult på Balance, men er enig i at det som kom etter er bedre Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Var noe kult på Balance, men er enig i at det som kom etter er bedre 7568329[/snapback] Av alle artister jeg har hørt var spranget fra balance til de andre albumene det største. Beatene ble plutselig 10x bedre, og det er jo bare konge. Gleder meg til å se dem. Bare 200kr Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 God jul folkens!! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg ønsker dere en God Jul fra min side! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 God jul, people. Håper på masse Platekompaniet-gavekort i dag. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Ønsker dere alle en grønn, trivelig jul Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Det er en sang jeg ikke finner. Den er hip-hop aktig, så jeg tenkte at dere på denne tråden kanskje hadde litt mer peil. Sangen heter "k-lein - Freak-A-Leek" Men får ikke søkt den opp. Noen som vet hva som må til for å kanskje finne den? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 God jul folkens...spis godt and lean back med no god musikk NP: Cunninlynguists feat Masta Ace-Seasons Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Garantert. God jul pot-heads! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Garantert. God jul pot-heads! 7569113[/snapback] ... ikke no som julemat og god jule tjall Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Det er en sang jeg ikke finner. Den er hip-hop aktig, så jeg tenkte at dere på denne tråden kanskje hadde litt mer peil. Sangen heter "k-lein - Freak-A-Leek" Men får ikke søkt den opp. Noen som vet hva som må til for å kanskje finne den? 7568773[/snapback] Du tenker på Petey Pablo - Freek-A-Leek? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Det er en sang jeg ikke finner. Den er hip-hop aktig, så jeg tenkte at dere på denne tråden kanskje hadde litt mer peil. Sangen heter "k-lein - Freak-A-Leek" Men får ikke søkt den opp. Noen som vet hva som må til for å kanskje finne den? 7568773[/snapback] Du tenker på Petey Pablo - Freek-A-Leek? 7569414[/snapback] Kan jo hende han har hørt en eller annen dårlig remake da..? Edit: Nå er det familiebesøk med julemiddag og kos, så får vi se hvor mange Platekompaniet-gavekort jeg får i år. NP: Bone Thugs-N-Harmony - Cause I'm Bone Bone God jul. Endret 24. desember 2006 av UGK Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Det er en sang jeg ikke finner. Den er hip-hop aktig, så jeg tenkte at dere på denne tråden kanskje hadde litt mer peil. Sangen heter "k-lein - Freak-A-Leek" Men får ikke søkt den opp. Noen som vet hva som må til for å kanskje finne den? 7568773[/snapback] Du tenker på Petey Pablo - Freek-A-Leek? 7569414[/snapback] Nei, ikke den. Artisten heter "k-lein" tror jeg. Og lyrics fra sangen går slik: "hey, yo we came to party, Ain't no reason why we can't get naughty" Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) God jul folka. Sitter med Run-DMC - Christmas In Hollis for å få opp stemninga. /shizz Endret 24. desember 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Ribba er fordøyd, Ghostface Killah - Block Rock og et godt glass pils følger tett opp Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Da har jeg et laken(ny rekord) i gavekort på Platekompaniet som skal brukes i nermeste fremtid. Jeg vet at dere liker å ha sterke meninger om ting, og jeg har en del å ta igjen på hip hop fronten(begynte så smått med Eminem sin, var det Marshall Mathers den het, ved tusenårsskiftet), så jeg vil opfordre til å komme med anbefalinger og forslag. Har vært gjennom det meste av: NWA Snoop Dogg(y Dogg) Eazy-E Ice Gube Nas Eminem Public Enemy Er da en begynnelse? Ting jeg også har hørt en del på og likt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Cunninlyguists Lil Wayne Bone Thugs-N-Harmony Jurassic 5 Missy Elliot Sway Dizzee Rascal Lady Sovereign The Game AZ Immortal Technique A Tribe Called Quest Jedi Mind Tricks Promoe Looptroop Dr. Dre Common Talib Kweli Tech N9ne Asheru & The Blue Black UGK Bun-B Pimp C Clipse E-40 Ghostface Killah Kanye West Lupe Fiasco Slick Rick TI Warlocks Wu-Tang Clan Xzibit (Mulig Jeg har glemt noen, men det finner vi ut) Har også hørt på Chingy og en del annet skrap(ja, skrap) som ikke er verdt å nevne her, men kom gjerne med anbefalinger av de jeg har nevnt ovenfor eller noe som likner, eller selvfølgelig noe du liker, amerikansk, britisk, norsk, svensk. Bare jeg forstår hva som blir sagt. Takk. Out. NP: Us3 - Recognise And Realise Edit: Omformulerte og spesifisterte litt. Endret 25. desember 2006 av UGK Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Vel. Hvis du gir det 2-3 måneder, så forstår du hva Dizzee sier. Sjekk ut Boy In Da Corner og Showtime. Eller så er Sway mer lettforstått, han har et album som heter This Is My Demo og en del mixtapes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg