Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil dere ha bra Hip Hop, gå inn på www.Loff07.com og last ned årets dekknavnsanger! Produksjonen er tight, men versene er thightere!

7559443[/snapback]

Jeg ble kvalm :sick:

Loff er for kvinner, kommer dere til Bergen noen gang skal dere faen meg få smake grovbrød et visst sted!

-Peace

Lenke til kommentar
Vil dere ha bra Hip Hop, gå inn på www.Loff07.com og last ned årets dekknavnsanger! Produksjonen er tight, men versene er thightere!

7559443[/snapback]

Jeg ble kvalm :sick:

Loff er for kvinner, kommer dere til Bergen noen gang skal dere faen meg få smake grovbrød et visst sted!

-Peace

7560139[/snapback]

Loff er for kvinner, det er tannbørster også, og deo. Er jeg en blomst lizzom?

...måtte bare. Det der er faktisk blitt sagt av en jeg kjente før.

Skal sjekke ut den siden.

Lenke til kommentar
Da har du ikke hørt mye norsk rap nei.. Men albumet er fint nok det altså

7557777[/snapback]

Han har helt vilt bra lyrics. kom med eksempler på bedre norske rappere for meg da.

7561473[/snapback]

Oral b overgår alle norske rappere i mine øyne.

Og en annen ting, å si " da har du ikke hørt mye av ditten og datten" er så latterlig. :!: Har hørt, liker ikke. It is what it is.

Lenke til kommentar

7557777[/snapback]

Han har helt vilt bra lyrics. kom med eksempler på bedre norske rappere for meg da.

7561473[/snapback]

7561584[/snapback]

Yeah, Oral Bee er hotness :p

Herreløse, OnklP, Vågsbygd Handy, F'em One, Son of Light osv er bedre enn Apollo. Er mye, mye mer som også er bra av norsk også, men følger for dårlig med for tiden.

Lenke til kommentar

7557777[/snapback]

7561473[/snapback]

Og en annen ting, å si " da har du ikke hørt mye av ditten og datten" er så latterlig. :!: Har hørt, liker ikke. It is what it is.

7561584[/snapback]

Men det er sant :)

Noen bedre rappere;

Bad Spit er rå, sjekk EPen hans

Lars er kansje råest i Norge, sjekk ut ATPmusic, ett par gratis mixtapes der

Tor Even Terror fra Vågsbygd Handy er sinnsykt flink

Son of Light/ N-Light har lagd tidenes Norske album, Deep Green og tidenes norske låt, Fresh. Sjekk ut!

Lenke til kommentar

Om jeg skal ramse opp litt hiphop jeg liker går det for det meste i:

Bad Spit, Venom, Mos Def, Kanye West, RJD2, Jedi Mind Tricks, Ill Bill, Jay-Z, Beatnuts, Tommy Tee, Warlocks, Opaque, Big L, Nas, Swollen Members, Dilated Peoples, samt det meste som er produsert av DJ Premier, Alchemist, Tommy Tee, Kanye og RJD2. Men dette er ca 5% av all hiphopen jeg hører på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...