ehs5 Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) haha. Artig å se hvor in det er blitt å hate på fiddy. Digger han jeg. Han lager de simpleste og råeste lyricsa. Kan du komme med noen eksempler på dette? 7541110[/snapback] Ser holdningen rundt om kring på div forum, blant annet her. Ehs5: Ja, hehe. Rimene hans er jo så ( ofte ) banalt enkle, men jeg synes det bare er bra jeg. Og i tillegg lager han råe beats. Så ern jo så forbanna høy på pæra at det er underholdene. 7541573[/snapback] Jeg er faktisk ganske sikker på at 50 ikke lager beats selv. Edit: For sen. Endret 20. desember 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jaja, ok. Hans låter har fete beats da, selv om han ikke lager dem selv Har hørt mange andre som lager simple rimer, men ingenting har vært i nærheten av fiddy. Hvem tenkte du på Unge T? Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Simple rim som overgår 50? Afroman. Ahahaha. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Oral Bee overgår de fleste når det kommer til simple rim. Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Oral Bee overgår de fleste når det kommer til simple rim. 7541778[/snapback] Synes ikke det jeg. Rimene hans er nemlig veldig "smarte". Bra han stakk til usa egentlig. Fikk jo ikke respekten han fortjente i norge. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Hørt det nye trippelalbumet til MF Grimm, asad? Der har du det jeg vil kalle enkle, men veldig bra rim Endret 20. desember 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hørt det nye trippelalbumet til MF Grimm, asad?Der har du det jeg vil kalle enkle, men veldig bra rim 7542095[/snapback] Skal få tak i det asap. Takk for tipset. Hører på nye skiva til banks, money in the bank pt5. Han er den jeg digger minst i gunit. Er noen fete beats, men ikke noe spess. ps Trippelalbum faktisk^^ Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Mye av det gamle til 50 er jo dødsfett!! Lenge siden jeg har følt ett vers/ hook fra han da, men er enig i at hatinga tar litt av til tider Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Mye av det gamle til 50 er jo dødsfett!! Lenge siden jeg har følt ett vers/ hook fra han da, men er enig i at hatinga tar litt av til tider 7542249[/snapback] Er jo blitt sånn at komers=hat. Og i 95% av tilfellene er jeg enig. Men fiddy og buck ( som er min fav rapper siden straight out of cashville ) blir hetsa for mye. Ikke at det har en dritt å si, men som jeg sa, det er "artig" å se denne utviklingen. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Kommers =elsk Undergrunn =elsk Snakker for meg selv nå, men fatter ikke folk som misliker rap hvis for mange liker det Endret 20. desember 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
Kasparf Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 50 trenger beef for å lage noe kult... "How to rob" disset jo alle og enhver... og se hvor han er nå, han har for mye penger, han er ikke sulten lenger, han har ikke noe glød... Litt sånn samme greia som Eminem og humor, Slim Shady EP var funny som f... og bra, og så ble han sint og bitter og så gikk det nedover... Det er også noe med måloppnåelse inne i bildet her, de var unge og fattige og fikk fame og penger kjapt! Nå er det deilg å slappe av med penga sine... de har ikke nen mål å nå lenger Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Hørt det nye trippelalbumet til MF Grimm, asad?Der har du det jeg vil kalle enkle, men veldig bra rim 7542095[/snapback] Skal få tak i det asap. Takk for tipset. Hører på nye skiva til banks, money in the bank pt5. Han er den jeg digger minst i gunit. Er noen fete beats, men ikke noe spess. ps Trippelalbum faktisk^^ 7542246[/snapback] Jepp, trippelalbum. :!: Det er litt overkill, men veldig mye bra låter der. Ganske forskjellig fra 50, da. anmeldelse Endret 20. desember 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hehe, vedder neste 50 cent singel på at asad kommer til å hate det Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) asad - det du hører på heter ikke hip hop, men hip pop Litt sånn samme greia som Eminem og humor, Slim Shady EP var funny som f... og bra, og så ble han sint og bitter og så gikk det nedover... Tror nok han var mer sint og bitter før enn det han er nå. Men er nok ikke derfor det gikk nedover. Han har rett og slett mista skills eller mista slim eller hva ma skal kalle det, tror jeg. Endret 20. desember 2006 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Thend Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hehe, vedder neste 50 cent singel på at asad kommer til å hate det 7542869[/snapback] si ikk det, Grimm har jo også blitt skutt Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 asad - det du hører på heter ikke hip hop, men hip pop *shit pop Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 shit hop....hip flopp...pip hop Lenke til kommentar
ariani Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Prøver å lage mine egne sanger(beats) Fruty loops får jeg bare demoer av. noen andre prog?? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Fruity loops er vel noe av det enklere, prøv å få tak i det, du. Vurdert å kjøpe det? Eller så har du jo Reason (som jeg ikke skjønner særlig mye av...men det gåt vel bare hva en er vandt med). Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Eg fekk tak i den chopped & screwed greia til Pimp C, blei ikkje imponert i det heile tatt og sletta det etter ein gjennomhøring. Det som ikke er chopped & screwed er faktisk heilt greit. 7540828[/snapback] ...kan ikke være mer uenig... En av de bedre Chopped & Screwed platene jeg har vært borti...trur ikke du har skjønt greia, og det er greit nok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg