Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

haha. Artig å se hvor in det er blitt å hate på fiddy. Digger han jeg. Han lager de simpleste og råeste lyricsa.

Kan du komme med noen eksempler på dette?

7541110[/snapback]

Ser holdningen rundt om kring på div forum, blant annet her.

Ehs5: Ja, hehe. Rimene hans er jo så ( ofte ) banalt enkle, men jeg synes det bare er bra jeg. Og i tillegg lager han råe beats. Så ern jo så forbanna høy på pæra at det er underholdene.

7541573[/snapback]

Jeg er faktisk ganske sikker på at 50 ikke lager beats selv.

Edit: For sen. :p

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hørt det nye trippelalbumet til MF Grimm, asad?

Der har du det jeg vil kalle enkle, men veldig bra rim

7542095[/snapback]

Skal få tak i det asap. Takk for tipset.

Hører på nye skiva til banks, money in the bank pt5. Han er den jeg digger minst i gunit. Er noen fete beats, men ikke noe spess.

ps

Trippelalbum faktisk^^

Lenke til kommentar
Mye av det gamle til 50 er jo dødsfett!! Lenge siden jeg har følt ett vers/ hook fra han da, men er enig i at hatinga tar litt av til tider

7542249[/snapback]

Er jo blitt sånn at komers=hat. Og i 95% av tilfellene er jeg enig. Men fiddy og buck ( som er min fav rapper siden straight out of cashville ) blir hetsa for mye. Ikke at det har en dritt å si, men som jeg sa, det er "artig" å se denne utviklingen.

Lenke til kommentar

50 trenger beef for å lage noe kult... "How to rob" disset jo alle og enhver... og se hvor han er nå, han har for mye penger, han er ikke sulten lenger, han har ikke noe glød...

Litt sånn samme greia som Eminem og humor, Slim Shady EP var funny som f... og bra, og så ble han sint og bitter og så gikk det nedover...

Det er også noe med måloppnåelse inne i bildet her, de var unge og fattige og fikk fame og penger kjapt! Nå er det deilg å slappe av med penga sine... de har ikke nen mål å nå lenger

Lenke til kommentar
Hørt det nye trippelalbumet til MF Grimm, asad?

Der har du det jeg vil kalle enkle, men veldig bra rim

7542095[/snapback]

Skal få tak i det asap. Takk for tipset.

Hører på nye skiva til banks, money in the bank pt5. Han er den jeg digger minst i gunit. Er noen fete beats, men ikke noe spess.

ps

Trippelalbum faktisk^^

7542246[/snapback]

Jepp, trippelalbum. :!:

Det er litt overkill, men veldig mye bra låter der. Ganske forskjellig fra 50, da. ;)

anmeldelse

Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar

asad - det du hører på heter ikke hip hop, men hip pop ;)

Litt sånn samme greia som Eminem og humor, Slim Shady EP var funny som f... og bra, og så ble han sint og bitter og så gikk det nedover...

Tror nok han var mer sint og bitter før enn det han er nå. Men er nok ikke derfor det gikk nedover. Han har rett og slett mista skills eller mista slim eller hva ma skal kalle det, tror jeg.

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar
Eg fekk tak i den chopped & screwed greia til Pimp C, blei ikkje imponert i det heile tatt og sletta det etter ein gjennomhøring. Det som ikke er chopped & screwed er faktisk heilt greit.

7540828[/snapback]

:ohmy: ...kan ikke være mer uenig... En av de bedre Chopped & Screwed platene jeg har vært borti...trur ikke du har skjønt greia, og det er greit nok...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...