ArmenMinAU Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det er ikke bare mange ville lyder ut i lufta, slik som i mange andre sjangre. Teksten har faktisk en stor betydning her. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Mmm flott å høre at game konserten hadde samme opplegget som konsertene i fjor.. Perfekt kombinasjon for å få med seg publikum - spess den drikke delen.. Eneste som var _litt_ kjipt med game konserten på roskilde var at han dro den fete freestylen og når konserten var ferdig så fyrte dj skee på en plate mens folk gikk ut ifra teltet og jammen var det ikke freestylen.. Litt kjipern men alle er vel ikke perfekte hehe. Kom en dude løpende ut etter 2 minutter og byttet plate.. - hsds Endret 18. desember 2006 av hsds Lenke til kommentar
Espein Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Snoop Dogg - Without Hoes Life Would Be Fucked Up! Nytt album eller hva? =/ Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Konserten var vill , game dro jævlig mange godlåter. Var ikke engang noe særlig bråk. Vel verdt penga for sikkert! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg syntes det der "drikke masse vann i spritflaske"trickset er jævlig nerd, men kunne tenkt meg å sett han igjen da. Game på roskilde var kjiiiip ihvertfall Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ahh, tenk dere T.I. i Oslo? Nå forventer jeg flere hiphop-konserter framover her i Oslo, og jeg vurderer Snoop-konserten sterkt! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Da fikk jeg tilsendt en link til albumet til Jave, og tenkte jeg skulle dele det med dere. Går ut i fra at det er en lovlig link, da albumet har sluttet å selge, og han har selv lagt ut flere av låtene på myspace (og han jeg fikk den av sa jo også at det var lovlig, da...). Jave - Tekst & Tanke Tracklist: 1. Intro (Prod.HKon) 2. Bryr oss ikke feat. Area & Ovelution (Prod.HKon) 3. Skryte litt (Prod.HKon) 4. Brødre feat. T.I.N. (Prod. Goofy) 5. Ting Forandrer Seg (Prod. LidoLido) 6. Stedet er mitt (Prod.HKon) 7. Framtiden feat. Ovelution, Area & Unggutten JO (Prod.HKon) 8. Bare Deg (Prod. Christer Beats) 9. Ligger I Kortene (Prod.HKon) 10. Tekst & Tanke (Prod. HKon) 11. Ikke Lenger feat. Area (Prod. HKon) 12. Være med oss feat. Area (Prod. HKon) 13. Oss To feat. Pia (Prod.Hazard Prodigy) 14. Ny Tid feat. Shift, Ovelution & Area (Prod.HKon) Endret 19. desember 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Snoop er noe jeg ikke ville gått glipp av - dette er kanskje det siste albumet vi får se og også siste konsert her i byen. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Snoop er noe jeg ikke ville gått glipp av - dette er kanskje det siste albumet vi får se og også siste konsert her i byen. 7536419[/snapback] Det har kommet ut/ blitt lagt ut Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 T.I. at BET Awards 2005. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Liker du bare T.I eller? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Liker du bare T.I eller? Nei. Edit: Og hvis jeg hadde gjort det: Ville det vært rart? Endret 19. desember 2006 av Onyx Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Har folket hørt Mos Def - True Magic? Jeg har det, og liker det veldig godt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja, selvsagt. Hvorfor ville det vært rart å ha en favorittrapper? Er det dermed sagt at man skal like alt? Nei. Det er vel opp til meg om jeg vil høre på kun T.I.; Eller andre rappere. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Spørsmålet ditt var om det var rart om du kun liker T.I., ikke om det var rart å ha en favorittrapper. Synes uansett ikke det er helt sunt å høre på samme rapperen hele tida, men men... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 En i klassen min hører bare på Chingy. --- Om dere ikke har sett det: Sway - This Is My Demo Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Sway er flink. Fikk albumet hans for en tier tidligere i høst. dagens youtube: Endret 19. desember 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 En i klassen min hører bare på Chingy. 7537919[/snapback] En liten kan ikke beskrive alt som er galt med den fyren...hva pokker er så bra med Chingy at man kan tåle ham, langt mindre BARE høre på ham? Jaja, det var dagens hat. Jeg anbefalte Redman - The Saga Continues for et par sider siden, men ingen gadd å sjekke den ut, så gjentar meg selv. Er egentlig ikke noen stor Redman-fan, men tror jeg må sjekke ut Whut? Thee Album snart...for ikke å snakke om mer Erick Sermon og EPMD. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Falt litt ut av hele forum greia i det siste.... Nå om dagen hører jeg på nye Pimp C albumet...jævla fett album...dobbel cd'en med chopped & Screwed versjon er ett must! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg