Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mmm flott å høre at game konserten hadde samme opplegget som konsertene i fjor.. Perfekt kombinasjon for å få med seg publikum - spess den drikke delen.. Eneste som var _litt_ kjipt med game konserten på roskilde var at han dro den fete freestylen og når konserten var ferdig så fyrte dj skee på en plate mens folk gikk ut ifra teltet og jammen var det ikke freestylen.. Litt kjipern men alle er vel ikke perfekte hehe. Kom en dude løpende ut etter 2 minutter og byttet plate..

- hsds

Endret av hsds
Lenke til kommentar

Da fikk jeg tilsendt en link til albumet til Jave, og tenkte jeg skulle dele det med dere. Går ut i fra at det er en lovlig link, da albumet har sluttet å selge, og han har selv lagt ut flere av låtene på myspace (og han jeg fikk den av sa jo også at det var lovlig, da...).

Jave - Tekst & Tanke

Tracklist:

1. Intro (Prod.HKon)

2. Bryr oss ikke feat. Area & Ovelution (Prod.HKon)

3. Skryte litt (Prod.HKon)

4. Brødre feat. T.I.N. (Prod. Goofy)

5. Ting Forandrer Seg (Prod. LidoLido)

6. Stedet er mitt (Prod.HKon)

7. Framtiden feat. Ovelution, Area & Unggutten JO (Prod.HKon)

8. Bare Deg (Prod. Christer Beats)

9. Ligger I Kortene (Prod.HKon)

10. Tekst & Tanke (Prod. HKon)

11. Ikke Lenger feat. Area (Prod. HKon)

12. Være med oss feat. Area (Prod. HKon)

13. Oss To feat. Pia (Prod.Hazard Prodigy)

14. Ny Tid feat. Shift, Ovelution & Area (Prod.HKon)

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
En i klassen min hører bare på Chingy.  :ermm:

7537919[/snapback]

En liten :ermm: kan ikke beskrive alt som er galt med den fyren...hva pokker er så bra med Chingy at man kan tåle ham, langt mindre BARE høre på ham?

Jaja, det var dagens hat. Jeg anbefalte Redman - The Saga Continues for et par sider siden, men ingen gadd å sjekke den ut, så gjentar meg selv. Er egentlig ikke noen stor Redman-fan, men tror jeg må sjekke ut Whut? Thee Album snart...for ikke å snakke om mer Erick Sermon og EPMD.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...