Onyx Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg stemte på han. Dog skulle jeg ønske at T.I. var nevnt der. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Jeg stemte på han. Dog skulle jeg ønske at T.I. var nevnt der. 7514404[/snapback] Du kunne nominert han selv. Forresten, Nate leder. Endret 16. desember 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
Thend Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 stemte på springsteen jeg, ass Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 YO! :!: Er det noen som vet om noen fete sanger som ligner Ying Yang Twins - Snap Ya Fingaz o.l. Også leter jeg etter Hip-hop sanger med heftig bass Takk 7504345[/snapback] heftig bass, det er bow wow med snoop dogg - caviar Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Var på roadtrip idag, uten noen bra cd'r. Skrolla litt rundt på radioen, og jammen var det en stasjon som spillte hele Illmatic albumet! Lenke til kommentar
Breakdown Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Noen som har noen tips til kule hip hop låter? Gjærne låter som tar av litt. Digger f.eks Nate Dogg. Trenger ikke bare være nytt. Låter som: Houston ft. I-20, Chingy & Nate Dogg - I Like That er knall. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 stemte på springsteen jeg, ass 7515476[/snapback] Jeg også. Og Cobain i den andre. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Stemte Nate Dogg, og Eddie Vedder i den andre. NP: Rick Ross-Push It! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Faen at jeg ikke nominerte CeeLo Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Faen at jeg ikke nominerte CeeLo 7521282[/snapback] Ja, han hadde nok fått min stemme. Selv fikk jeg aldri med meg noen nominasjonstråd. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Må si at The Game - Gayo sangen fra Stop Snitchin, Stop Lyin , var litt morsom :!: Madagaskar beat Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hm, har nesten meldt meg på Budden-fantoget etter å ha hørt nøye på Broken Wings og Walk With Me...har vel meldt meg på en lang rekke av skuffelser... Uansett, NP: Devin the Dude - Doobie Ashtray. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Da var billetter til Snoop-konsert i boks! NP: NAS - Got Yourself a Gun Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Vet denne posten strider litt med første Innlegget! Men trenger et svar på dette: Hva er det egentlig dere synes er bra med Rap? Helt ærlig... Hørte på Rap før! og takk gud...så fant jeg en litt mørkere sjanger Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ok gutta. Hvem her skal på game konserten på mandag? Jeg skal hvertfall med flere kompiser. 7509241[/snapback] Sier bare gled deg ass! Var på The Game her i bergen i går, den var helt insane!! Begynnte med en Dj som spilte mye sanger for og får oss litt i stemning med mye bra låter, kun ødelagt av to kjerringer på speed som sto foran oss og begynte og bite folk og styre på. Så kom spetakkel og skulle varme opp for Game(selv hadde jeg foretrukket Tiern & Lars eller A-laget), men en god låt kom det da gest dro med Lars, Pete'n og Vågard på en vill vill låt. Så kom djen til The game ut på scenen og hypet opp publikum til de grader så alle var helt i 100 når Game kom ut med intro låten på Doctors Advocate, dro godlåtene fra nye albumet, Compton bla. + han dro Put you on the game, og Dreams fra The doumentory. Han hadde med seg en kar fra Black Wallstreet, Juice eller noe i den duren heter han og sang med på et par låter, var fett det. Så dro dem opp en haaaaug me bitches på scenen og dro wouldent get far, så dro han opp et par "thugs" som han kalte det og dro one blood i en helt sykt version som en vill avslutning... Gled dere oslo, word up..... Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ja, fy faen The Game konserten var fet!! Tok jo faen meg helt av! Utenom en del venting i begynnelsen, var stemining konstant i taket når The Game entret scenen. Fyren er jo crazy også, han styrtet først en del champagne, før han styrtet en helflaske vodka eller hva det var! Gled dere Oslo! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hva er det egentlig dere synes er bra med Rap? Helt ærlig... 7525996[/snapback] Tekstene, det behagelige tempoet på låtene og all variasjonen innenfor sjangeren Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Vet denne posten strider litt med første Innlegget! Men trenger et svar på dette: Hva er det egentlig dere synes er bra med Rap? Helt ærlig... Hørte på Rap før! og takk gud...så fant jeg en litt mørkere sjanger 7525996[/snapback] Sier seg selv. Rythm And Poetry. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg liker kulheten man automatisk får om man hører på rap. Jeg liker også å kunne kle meg i store klær og ha plastikkgull rundt halsen...ca-tching. Eller så er det vel for det meste tekstene jeg liker, ingen andre sjagere som har tekster jeg kan identifisere meg selv så mye med (tenker da absolutt ikke på liste-hip-pop som mange forveksler med hip hop), og som samtidig er dype, full av metaforer, avanserte rim osv. Ellers vil jeg si meg enig i det Kissa sa. Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Ok gutta. Hvem her skal på game konserten på mandag? Jeg skal hvertfall med flere kompiser. 7509241[/snapback] Sier bare gled deg ass! Var på The Game her i bergen i går, den var helt insane!! Begynnte med en Dj som spilte mye sanger for og får oss litt i stemning med mye bra låter, kun ødelagt av to kjerringer på speed som sto foran oss og begynte og bite folk og styre på. Så kom spetakkel og skulle varme opp for Game(selv hadde jeg foretrukket Tiern & Lars eller A-laget), men en god låt kom det da gest dro med Lars, Pete'n og Vågard på en vill vill låt. Så kom djen til The game ut på scenen og hypet opp publikum til de grader så alle var helt i 100 når Game kom ut med intro låten på Doctors Advocate, dro godlåtene fra nye albumet, Compton bla. + han dro Put you on the game, og Dreams fra The doumentory. Han hadde med seg en kar fra Black Wallstreet, Juice eller noe i den duren heter han og sang med på et par låter, var fett det. Så dro dem opp en haaaaug me bitches på scenen og dro wouldent get far, så dro han opp et par "thugs" som han kalte det og dro one blood i en helt sykt version som en vill avslutning... Gled dere oslo, word up..... 7526390[/snapback] Jeg gleder som fean. Leste ikke hva du skrev though, vil ikke ha noen spoilere. haha. Blir sjukt fett,. OK, nå leste jeg det likevel. ^^ Ferdg med eksamen, game konsert. ah. Blir en digg kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg