SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Noen som hører på ChinoXL? Faen den fyren give me the chills. En av favoritt rapperne mine. Hør bare på sangen Deliver fra albumet CHINOXL - Here to save you all. Er det noen som vet om eller kortid det kommer noe fra han? Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Hm han tror jeg aldri jeg har hørt om. Har han vært med på noen kjente sanger? Nytt album/ny fyr? Hva slags rap er det? **Må sjekkes ut* Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 Hm han tror jeg aldri jeg har hørt om. Har han vært med på noen kjente sanger? Nytt album/ny fyr? Hva slags rap er det? **Må sjekkes ut* Samme her. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 hiphop'en har bare blitt dårligere og dårligere de siste 10 årene, nå er det jo neste bare elendig "hip-POP" som er populært. lil' jon? fuckings dritt!kan jo overhodet ikke rhyme, kun roping og det klarer da også vokalisten i dimmu. hvor er det blitt av bra tekster bra beats og god flow? hiphop kommer aldri til å bli som den var på midten av 90-tallet! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Underground Hip Hop artists know for his lyricism. His first album was entitled Here to Save You All and features a track called What Am I? in which he talks about being Mixed. His second album entitled "I Told You So" came out in September of 2001. His third album "Poison Pen" should be coming out soon. Also look for Chino in the movie Alex and Emma. Så vet dere litt mer. *kjede seg* Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Chino XL er jævli bra! Broren min har digga han i mange år. Jeg husker vi så No Complex videoen i Yo! MTV Raps når vi var små hehe. FOr litt siden så fant jeg fram Here To Save You All cdn og hørte godt på den. Jeg ble helt overrasket, jeg hadde bare hørt den No Complex sangen og ikke satt meg noe mer inni fyren. Nå skal jeg prøve å finne fram I Told You So cdn som broren min har et eller annet sted på romet sitt. Men Chino XL er kjempebra. Hvis du hører på han så merker du hvor Eminem fikk litt av stilen sin med å disse alt og alle på sangene sine. For tiden jobber Chino med å være skuespiller, men han holder på å ta opp en cd ja. Og i følge det han har sagt i et intervju jeg leste så skal han ikke forandre stilen sin for å tilpasse seg hitlistene eller noe. Han har tenkt å holde på stilen sin. Og som han sa, jeg foretrekker å lage en plate som 50 ekte folk digger, enn å selge til 5 millioner jeg ikke bryr meg om og som ikke vet noe om rap. Er bare å glede seg til neste plate. En annen som må høres er Immoral Technique Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er bra han holder stilen men dessverre er det mange som har sagt det og likevel forandret den litt. *sette på høyt som faen for å få heftig start på dagen* Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 hiphop'en har bare blitt dårligere og dårligere de siste 10 årene, nå er det jo neste bare elendig "hip-POP" som er populært. lil' jon? fuckings dritt!kan jo overhodet ikke rhyme, kun roping og det klarer da også vokalisten i dimmu. hvor er det blitt av bra tekster bra beats og god flow? hiphop kommer aldri til å bli som den var på midten av 90-tallet! må jeg si meg enig i,utenom om noen unntak da selfølgelig Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 hiphop'en har bare blitt dårligere og dårligere de siste 10 årene, nå er det jo neste bare elendig "hip-POP" som er populært. lil' jon? fuckings dritt!kan jo overhodet ikke rhyme, kun roping og det klarer da også vokalisten i dimmu. hvor er det blitt av bra tekster bra beats og god flow? hiphop kommer aldri til å bli som den var på midten av 90-tallet! må jeg si meg enig i,utenom om noen unntak da selfølgelig Siden hip-hop er mye mer populært nå enn det var på 90-tallet blir det såklart produsert mye rart. Men utvalget er mye større nå og det er lettere å finne noe som passer akkurat din smak. Hvis du synest all hip-hop som er populær er dritt så ikke hør på det, er nok å ta av der ute. Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Må nok si meg enig med de som sier at der er mye dritt blat de nyere rapperne... Men de artistene som har hold på en stund, Eminem, D-12, Dre, Ice Cube, osv. har noen utrolig bra tekster! Favoritten må nok være Eminem når han rapper sammen med D-12, de har noen syke tekster(mener dette bokstavlig talt!!). Noen som har hørt Emm freestyle sammen med Proof på 90-tallet? Sykt... Norsk rap er også bra, Gatas P er en stor favoritt! Edit: Glemte nesten Side Brok!! Norges beste Hip-Hop gruppe! Liker du Eminems stil, dissing av alt og alle, kommer du til å elske S-B. Endret 4. februar 2005 av OnI Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Norsk rap ruler Kommer Tungtvann med nytt album snart? Er ikke oppdatert på den fronten... Forresten er det noen som hører på Fun Lovin`Criminals? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 hiphop'en har bare blitt dårligere og dårligere de siste 10 årene, nå er det jo neste bare elendig "hip-POP" som er populært. lil' jon? fuckings dritt!kan jo overhodet ikke rhyme, kun roping og det klarer da også vokalisten i dimmu. hvor er det blitt av bra tekster bra beats og god flow? hiphop kommer aldri til å bli som den var på midten av 90-tallet! du må ikke høre på rap'en som er populer, den fete rappen er den litt mindre kjente. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Eller ka med bare å høre på rap'en som høres bra og kult i ens ører samme faen om det er underground eller ultra "kommers" Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Eller ka med bare å høre på rap'en som høres bra og kult i ens ører samme faen om det er underground eller ultra "kommers" Kan ikke si meg mer enig! Hater folk som skal være så jævla real, som velger å ikke like mye kul hip-hop bare fordi det er "kommersielt". Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Eller ka med bare å høre på rap'en som høres bra og kult i ens ører samme faen om det er underground eller ultra "kommers" Kan ikke si meg mer enig! Hater folk som skal være så jævla real, som velger å ikke like mye kul hip-hop bare fordi det er "kommersielt". enig der, dessverre syns jeg det er litt mye ''kommersiell'' hip hop om ikke akkurat er noe serlig å høre på. synes egentlig det var bedre før Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Fun Lovin`Criminals? Er de rap da? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Sant at man må høre på det som høres bra ut. Men som regel med kommers rap så handler sangene fort om det samme. Det er kult å høre på, men etter å ha hørt sangen har du egentlig ikke fått noe ut av den. Jeg liker for eksempel 50 Cent, men sangene hans handler nesten alltid om det samme. Og jeg vet at jeg har hørt mange av rimene hans på flere sanger. Luger og ruger, friend og pretend er noen av rimene jeg har hørt på et par av sangene hans. Det er som sagt kul musikk og kult å høre på, men man blir ikke smartere av de sangene akkurat. Jeg liker rappere som tenker på andre måter. Det blir kjipt å bare høre snakk om å knulle damer og å ha masse penger... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Eg hørte for en stund siden et rap band som virka litt intresanne, de var egentlig en slags miks av rap, funk og rock da. Bandet spilte instrumenter. Husker ikke navnet på dem.... Noen som kan hjelpe? Endret 5. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg