Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg som ikke er så forferdelig fan av chopped and screwed?

7498958[/snapback]

Du har meg i ryggen. Takler ikke skiten. Kan ha noe å gjøre med at jeg ikke røyker gress da? Noe av poenget er vel å høre på chopped & screwed når man er høy...

Lenke til kommentar
Nå som Mood Muzik pt 3 er rundt hjørnet vil jeg anbefale forrige Budden tape. Helt sinnsykt fett, mange lange (6-7min) låter med ill flows og kule tekster

7497176[/snapback]

Sitter og hører på Broken Wings-freestylen nå :thumbup:

Tror jeg blir nødt til å sjekke ut debutalbumet hans.

Lenke til kommentar
Nå som Mood Muzik pt 3 er rundt hjørnet vil jeg anbefale forrige Budden tape. Helt sinnsykt fett, mange lange (6-7min) låter med ill flows og kule tekster

7497176[/snapback]

7503343[/snapback]

Ja, det er fett nok det. Walk wit me er en stk RÅ sang. Men selv syntes jeg at Mood Muzik er mye kulere. Anbefaler alle å sjekke ut Three sides of a story, muligens den illeste storytellinga jeg har hørt noensinne, frysninger.

Lenke til kommentar

7497176[/snapback]

7503343[/snapback]

Ja, det er fett nok det. Walk wit me er en stk RÅ sang.

7507106[/snapback]

Haha, ja. Har spilt gjennom Def Jam: Fight for NY de siste dagene, og den sangen spilles mens credits-rullen går. Artig spill, forresten. Er ingenting som å mose trynet til Sean Paul inn i en murvegg :thumbup:

Lenke til kommentar

7497176[/snapback]

7503343[/snapback]

Ja, det er fett nok det. Walk wit me er en stk RÅ sang.

7507106[/snapback]

Haha, ja. Har spilt gjennom Def Jam: Fight for NY de siste dagene, og den sangen spilles mens credits-rullen går. Artig spill, forresten. Er ingenting som å mose trynet til Sean Paul inn i en murvegg :thumbup:

7509511[/snapback]

Sticky Fingaz sangen er nok den jeg vil trekke fram som den beste på spillet :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...