Thend Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Bronze Nazareth - The Great Migration. Kom ut før i år, noen som har hørt det? Feite beats og bra rapping, absolutt verdt å sjekke ut. snippets Endret 9. desember 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Som det ble sagt av Em i videoen jeg posta, så er det en Detox "in the making", men at perfeksjon tar tid. 7456953[/snapback] Sjekk ut denne videoen....første gang jeg har sett noe såpass offisielt som det der. Selvom jeg fortsatt er skeptisk, lever jeg fremdeles i håpet! Har hørt mye bra om det Bronze Nazareth-albumet, thendrup, men har ikke sett det i nettbutikkene mine ennå. Skal sjekke det ut hvis jeg får skaffet det. Dagens låt er Nas - Hold Down the Block. Har fått overdose av ny kvalitetshiphop i det siste, og det er bra! Peace out Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Blir med Akon down the cheezy road i dag jeg, snurrer Konvicted litt. (Som for øvrig er genialt fett) np: Akon - Blown Away Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 September 2007 - Detox! Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 ArmenMinAU: Kul signatur Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 September 2007 - Detox! 7462240[/snapback] Kilde? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 7462350[/snapback] *glede seg* September 07 blir uhyggelig for naboene. Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Skjer med Game a? Kommer han til norge 18 desember eller skal han i buret? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Skjer med Game a? Kommer han til norge 18 desember eller skal han i buret? 7462472[/snapback] Unødvendig å poste det samme 3 ganger. Du kunne lett funnet det ut selv hvis du hadde gått til Rockefellers sider, men nå fikk du faktisk meg til å gjøre det for deg. Bruk hodet selv neste gang. Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Skjer med Game a? Kommer han til norge 18 desember eller skal han i buret? 7462472[/snapback] Unødvendig å poste det samme 3 ganger. Du kunne lett funnet det ut selv hvis du hadde gått til Rockefellers sider, men nå fikk du faktisk meg til å gjøre det for deg. Bruk hodet selv neste gang. 7462486[/snapback] Need a tissue? Edit: takk for linken. Endret 9. desember 2006 av asad Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Skjer med Game a? Kommer han til norge 18 desember eller skal han i buret? 7462472[/snapback] Unødvendig å poste det samme 3 ganger. Du kunne lett funnet det ut selv hvis du hadde gått til Rockefellers sider, men nå fikk du faktisk meg til å gjøre det for deg. Bruk hodet selv neste gang. 7462486[/snapback] Faktisk 5 ganger. Np: game - dreams Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Bronze Nazareth - The Great Migration.Kom ut før i år, noen som har hørt det? Feite beats og bra rapping, absolutt verdt å sjekke ut. snippets 7461370[/snapback] Jepp... Fett album... The Bronzeman, 5th Chamber og $ (aka Cash Rules) er geniale.. Wu-Tang har mange undervurderte afiliates... Shabazz the Disciple - Book Of Shabazz er klassisker.. Satan for en dyktig type.. Sitter å hører på Wu-Tang Killa Bees - The Sting... Lenke til kommentar
stephen89 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 hørte en del på rap før men begynte senere og høre på Indie-rock fordi Hip-hop utviklet seg til dritt, mener nå jeg. liker de gamle sangene, Snoop Doggy Dogg - Gz And Hustlas N.W.A - Straight Outta Compton Onyx - Slam Harder Dr.Dre lakte også mye bra :=) "the cronic" men nå for tiden går det bare i 50cent og det dritte.. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 men nå for tiden går det bare i 50cent og det dritte.. 7463920[/snapback] På Vg-lista, ja. Men det er mye bra utenfor. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Rap er koselig.... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Vel, dere som liker South. Husker dere Top Back fra T.I. (fra King)? Det ble aldri laget en musikkvideo av album-versjonen, desverre. Men nå er en remix med Young Jeezy og PSC blitt ferdig, samt musikkvideon også. Så her kan vi endelig se sangen i aksjon! Av alle sangene i King-abumet, så ligger denne som to etter What You Know som favorittlåter. Nyt. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Har dere sjekka ut nyeste mixtapen til Saigon? Like bra som alt det andre han har gitt ut Lenke til kommentar
Negil^ Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hører mye på det Hører mest på : The Game, Snoop dogg, Anton & Affe og flere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg