Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som det ble sagt av Em i videoen jeg posta, så er det en Detox "in the making", men at perfeksjon tar tid.

7456953[/snapback]

Sjekk ut denne videoen....første gang jeg har sett noe såpass offisielt som det der. Selvom jeg fortsatt er skeptisk, lever jeg fremdeles i håpet!

 

Har hørt mye bra om det Bronze Nazareth-albumet, thendrup, men har ikke sett det i nettbutikkene mine ennå. Skal sjekke det ut hvis jeg får skaffet det.

 

Dagens låt er Nas - Hold Down the Block. Har fått overdose av ny kvalitetshiphop i det siste, og det er bra!

 

Peace out

Lenke til kommentar
Skjer med Game a? Kommer han til norge 18 desember eller skal han i buret?

7462472[/snapback]

Unødvendig å poste det samme 3 ganger. Du kunne lett funnet det ut selv hvis du hadde gått til Rockefellers sider, men nå fikk du faktisk meg til å gjøre det for deg.

 

Bruk hodet selv neste gang.

7462486[/snapback]

 

 

Need a tissue?1364.gif

 

Edit: takk for linken.

Endret av asad
Lenke til kommentar
Bronze Nazareth - The Great Migration.

Kom ut før i år, noen som har hørt det? Feite beats og bra rapping, absolutt verdt å sjekke ut.

snippets

h33444oyoc1.jpg

7461370[/snapback]

 

 

Jepp... Fett album... The Bronzeman, 5th Chamber og $ (aka Cash Rules) er geniale..

Wu-Tang har mange undervurderte afiliates... Shabazz the Disciple - Book Of Shabazz er klassisker.. Satan for en dyktig type..

Sitter å hører på Wu-Tang Killa Bees - The Sting...

Lenke til kommentar

hørte en del på rap før men begynte senere og høre på Indie-rock fordi Hip-hop utviklet seg til dritt, mener nå jeg.

 

liker de gamle sangene,

Snoop Doggy Dogg - Gz And Hustlas

N.W.A - Straight Outta Compton

Onyx - Slam Harder

Dr.Dre lakte også mye bra :=) "the cronic"

 

men nå for tiden går det bare i 50cent og det dritte..

Lenke til kommentar

Vel, dere som liker South. Husker dere Top Back fra T.I. (fra King)? Det ble aldri laget en musikkvideo av album-versjonen, desverre.

 

Men nå er en remix med Young Jeezy og PSC blitt ferdig, samt musikkvideon også.

her kan vi endelig se sangen i aksjon! Av alle sangene i King-abumet, så ligger denne som to etter What You Know som favorittlåter.

 

Nyt. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...