Propaganda Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 trukke jeg har hørt om noen av dem...kanskje slowmo ... er det mixtape opplegg? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Propaganda skrev: trukke jeg har hørt om noen av dem...kanskje slowmo ... er det mixtape opplegg? Jepp! Se her! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) reeeeg skrev: Rykende_Kaffe skrev: Jan-Erik skrev: Rykende_Kaffe skrev: Omy skrev: Norsk rap som? Lars Rubix Jay Aenndi Slowmo hihi, jeg har produsert for de 4 har hørt en av sangene du produserte for jay, hot shit reggie Endret 29. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 reeeg, du har vel ikke lyst til å legge ut sangen/sangene du har produsert for kuba da? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Rykende_Kaffe skrev: reeeg, du har vel ikke lyst til å legge ut sangen/sangene du har produsert for kuba da? kuba? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 reeeeg skrev: Rykende_Kaffe skrev: reeeg, du har vel ikke lyst til å legge ut sangen/sangene du har produsert for kuba da? kuba? han mener Lars Rubix(kube) Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Aha, hehe. Men nei, er nok ikke for allmennheten før tapen er i salg Får se om den tracken kommer på nettet... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 reeeeg skrev: Propaganda skrev: trukke jeg har hørt om noen av dem...kanskje slowmo ... er det mixtape opplegg? Jepp! Se her! kan bli kult det.... *edit,jeg reddet tråden fra en fæl framtid på side 2 Lenke til kommentar
dmx Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 god morgen.. trenger no nytt "gangstashit" musikk å høre på.. begynner å bli lei av alle disse rappere som jeg hører på.. noen forslag!? takk Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Copywrite, The Perceptionists, Pete Rock, The Diplomats, The Game, Non Phixion, Dilated Peoples, Mos Def, Talib Kweli, Kanye West, Jay-Z, Snoop Dogg (fra R&G), RJD2, MF Doom & Madlib, The Alchemist, Brother Ali. Need more? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Westside Connection :!: Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Cypress Hill, the one and only. Beste hiphop/rap noensinne Personlig spesielt glad i III (Temples of Boom) og IV Illusions, Boom biddy bye bye, Throw Your Set in The Air, Spark Another Owl, Audio X ++ Dritbra Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Cypress hill.... De tapte seg heftig etter at de begynte å blande inn rock faen i musikken. Min mening. Savner gangsta rappen fra før i tidene da musikken var tung og dyster. Idag er den for "happy" Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Shade22 skrev: Westside Connection :!: hell yea! westside connection er fett... Lenke til kommentar
dmx Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Shade22 skrev: Westside Connection :!: jepp, er blitt lei av de nå.. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 apoxdigital skrev: Cypress Hill, the one and only. Beste hiphop/rap noensinne Personlig spesielt glad i III (Temples of Boom) og IV Illusions, Boom biddy bye bye, Throw Your Set in The Air, Spark Another Owl, Audio X ++ Dritbra hehe, blitt lei av de også.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Det eneste som er virkelig BRA innen rap er Eminem - The Marshall Mathers LP. Den er bare genial. Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) Jeg har ingenting imot Hiphop, men mye moderne Hiphop er rett og slett tamt. Og for å vektlegge en tekst, må man ha en brukbar melodi, noe som mange dumme Hiphop-folk ikke forstår. Jeg føler ikke at jeg får noe ut av mange Hiphop-sanger fordi melodien er nedprioritert. Dessuten er det sjelden jeg hører skikkelig meningsfulle tekster i hiphop. Blues-musikken er stedet hvor man synger om hvor fæl verden er - Skip James var genial. De hiphop-sangene jeg liker, er de som vektlegger melodi på et høyt nivå ved siden av tekst. Jeg synes at den tøffeste Hiphop-sangen noensinne er Rappers Delight med Sugarhill Gang som det er gjort utallige cover av. Her er ikke teksten noe særlig meningsfull, men sangen er utrolig tøff. Jeg er så lei av sånne "tøffe beats" uten særlig melodi med "skikkelig meningsfull tekst". Fugees har også gjort mye bra ting i hiphop'en. Jeg er kanskje litt mer Rock/Blues-type enn en Hiphop-type, men jeg har prøvd å oppdage mange sjangere, og jeg synes det er mye tull i sistnevnte sjanger, spesielt i pop'en, men mye av den bra Hiphop'en er fra dens barndom. Det er da man virkelig hører at det er elementer fra Rock, Funk, Jazz, Blues osv., de stilige sjangerne. Men Rap i seg selv er jo egentlig mye eldre enn mange av disse sjangerne, i og med at de begynte med dette i Afrika for en god stund siden. Endret 23. februar 2005 av Oleway Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Litt oppdatert info: Jaa9 & OnklP hadde dessverre dobbelbooka seg denne kvelden, så de faller bort. Som erstatning putter vi inn Smalltown Emcees, Cam`n A-Lee og Simon Divine. Her er den endelige lineupen: -Warlocks -Equicez -Tungtvann -Kleen Cut -Oral B -Nils m/Skills + RIP -Smalltown Emcees -Simon Divine -Son Of Light -Cam`n A-Lee -DJ Herkules -Sean66 + crew -Breakebattles -Grovt skadeverk -Fatcap/Blackout-shop -Spill Lounge NILS m/SKILLS VS ORAL B (Dere har sikkert hørt det nok ganger nå ja...) Jeg gjentar også at billetter kjøpes på billettservice, og at det kan være veldig lurt å handle billetter på forhånd. 1St Round Knockout Rockefeller 19 februar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg