Thend Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hva med Road to Zion? Og denne tråden er veldig morsom/enormt irriterende. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Hva med Road to Zion? Og denne tråden er veldig morsom/enormt irriterende. 7409568[/snapback] Vet, orka ikke å svare i den, jeg blir bare provosert. Forresten så kjøpte jeg den feteste New Era-capen known to man i dag. Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Noen som vet om en side med mye fete hoods eller? Samme om det er fra norge eller ikke. Så lenge det går ann å bestille til norge. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som vet om en side med mye fete hoods eller? Samme om det er fra norge eller ikke. Så lenge det går ann å bestille til norge. 7410146[/snapback] Jeg skal LETT designe min egen Gang Starr-hoodie en gang i fremtiden. Uansett, hvis ikke dere har hørt låta ennå: Xzibit - What A Mess. Preeeeeeemo! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Forresten så kjøpte jeg den feteste New Era-capen known to man i dag. 7409929[/snapback] Den var heftig! Hvor fikk du tak i den? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Forresten så kjøpte jeg den feteste New Era-capen known to man i dag. 7409929[/snapback] Den var heftig! Hvor fikk du tak i den? 7411516[/snapback] Laundry på Strømmen. NP: Black Star - Definition Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 HAha . den capsen var harry ass ;D Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Forresten så kjøpte jeg den feteste New Era-capen known to man i dag. 7409929[/snapback] :!: feteste New Era capsen jeg har sett..mad props mann! Ahh..må bare få slengt av ett par fylla ord i tråden jeg føler meg så hjemme i. Akkurat kommet hjem fra fylla,.,.,,fått i meg en shawarma og en kald cola,...tett med sølv maling på henda...lukter digg ...nå sitter det en god nættings og venter i king arthur, så jeg må si god natt til folket, og fyre lightern! NP: Cypress Hill-Hits from the bong ( haha, klisje deluxe) Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som skal på Devin konserten i Bergen om 2uker? Damn, skulle ønske han kunne kommet uka før, Devin på Fredag og Mobb Deep på Lørdag Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som vet om en side med mye fete hoods eller? Samme om det er fra norge eller ikke. Så lenge det går ann å bestille til norge. 7410146[/snapback] Jeg skal LETT designe min egen Gang Starr-hoodie en gang i fremtiden. Uansett, hvis ikke dere har hørt låta ennå: Xzibit - What A Mess. Preeeeeeemo! 7411468[/snapback] Ja, det hadde vært smooth. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som har hørt More Fish ennå? Ghostface er på god vei til å bli en av mine største favoritter. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ooooooohooo, dette har vært ei grønn helg :> np: Snoop Dogg feat. B-real - Vato Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som har hørt More Fish ennå? Ghostface er på god vei til å bli en av mine største favoritter. 7413033[/snapback] Har såvidt fått hørt gjennom det en gang, skal høre litt mer på det nå.. Hoho, 1. søndag i advendt! Fram med nisseluene. NP: Chostface Killah - Outta Town Shit Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Ååh, gleder meg som f til snoop nå! np: Eminem - got it twisted Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 np: Eminem - got it twisted 7413978[/snapback] Denne Eminem låta du hører på, er den ny? Hører på denne låta nå: Clipse - Mr. Me Too (ft. Pharrell Williams) Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 np: Eminem - got it twisted 7413978[/snapback] Denne Eminem låta du hører på, er den ny? 7416227[/snapback] Næh, det er en freestyle der han disser bl.a. Ja Rule Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 \Wu Tang Clan - Wu tang Clan Ain't Nothing To Fuck With Herlig låt! Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Dårlig med svar anngående fete hoods på nettet. NP: Mobb Deep - Survival of the fittest Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har aldri hatt sansen for Ghostface, men More Fish var fett. Noen anbefalinger om noe mer av han jeg bør sjekke ut? Det slutter faen aldri å regne her i byen mellom de syv fjell.. Ble kliss klass på vei hjem fra skolen. NP: Warlocks - What we do Ft. Awsa Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Du må sjekke ut Ironman og Supreme Clientele. Fishscale som kom tidligere i år er også fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg