Propaganda Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Bra da. Håper du sover nå :!: 7404577[/snapback] Snart.....Masse pils, en god nættings, og en god sovepille...jada...nå kommer snart kroppen til å si shutdown,...sitter bare å venter .... Tok meg forresten ca 10-15 min å skrive dette innlegget. YAY FyLLA Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Damn, er jeg den første som må si at Cunninlynguists konserten var off the hook? Ingen andre som synes det? Tonedeff var sick live. Mad flow. Eneste som var litt kjiipt var at de sang bare 30 sec av 616 rewind og love aint helt på slutten. Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jay-Z - Takeover. Gammel sang trur jeg, men den er jævli bra! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jay-Z - Takeover.Gammel sang trur jeg, men den er jævli bra! 7406337[/snapback] Velkommen etter... Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Velkommen etter? Er vel ikke noe galt med å oppdage ei låt etter at du gjør det? Anbefaling: Brother Ali - Shadows on the Sun Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nei, men å oppdage Jay-Z - Takeover først nå syns jeg er litt spesielt. Ikke at det er noe gale i det. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg har aldri hørt den låta heller. Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg måtte jo oppdage låta engang! ;-) Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Helvete er problemet til folk her da? Var ikke ment som noe negativt eller noe, og det at dere ikke har hørt den før har jeg vanskelig for å tro på. Dere har jo hørt Blueprint, og alle her har vel hørt om beefen Nas og Jay-z hadde? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hæ? Jay-Z og Nas? Beef?? Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Helvete er problemet til folk her da? Var ikke ment som noe negativt eller noe, og det at dere ikke har hørt den før har jeg vanskelig for å tro på. Dere har jo hørt Blueprint, og alle her har vel hørt om beefen Nas og Jay-z hadde? 7406973[/snapback] No prob cuuuz. Sa bare at jeg ikke har hørt den ( har sikkert det, men husker ikke navnet ^^ ) Kissa: lål :!: Endret 2. desember 2006 av asad Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Helvete er problemet til folk her da? Var ikke ment som noe negativt eller noe, og det at dere ikke har hørt den før har jeg vanskelig for å tro på. Dere har jo hørt Blueprint, og alle her har vel hørt om beefen Nas og Jay-z hadde? 7406973[/snapback] Jeg har bare Reasonable Doubt (godalbum). Kan godt hende at jeg har hørt den låta en gang Veit jeg burde det, men Jay-Z har aldri interessert meg så mye... Endret 2. desember 2006 av unge thendrup Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Bah, havna litt utpå i går. Heldigvis har jeg masse fet hiphop å ta det slaeg til i dag np: Akon - Shake Down maaaaaaaaad Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 For dere som ikke har hørt young bucks "Thou shall", last ned asap. En av mine favorittlåter gjennom tidene. Lenke til kommentar
Shonah Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Heisan. Leter etter en låt med Nas (tror jeg) som ble spilt på Swisj for ca. et halvt år siden. Funky bass + at jeg likte låten er det jeg husker. Noen forslag? Shonah Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 du kan ikke si noe om videon, da? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Eneste jeg kan tenke meg er Just a moment. Har aldri sett noen annen Nas-video på tv i det siste. Men funky bass får meg til å tro at det er noe annet. Endret 2. desember 2006 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Made Ya Look har jo fet basslinje Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Bridging the Gap? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg