Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Velkommen tilbake, Propaganda, visste du ville komme tilbake en gang snart.

7396270[/snapback]

 

Hehe..måtte jo stikke innom en tur nå som jeg kom tilbake etter ''ferie''

 

Snoop i mars trur jeg kan bli fett, bare synd konserten er i spektrum, som er ett helt rævva sted å holde konsert. Lyden der er skikkelig kjip. Rockefeller er stedet!

Lenke til kommentar
Velkommen tilbake propaganda, har savnet dine innspill i tråden...

7392944[/snapback]

 

Ahh...chill å høre..du rørte litt ved stoner hjertet mitt der...:wee:

 

NP: Clipse-Momma I'm so sorry :love:

7394241[/snapback]

 

Kjekt og høre that i fill you with love :love:

 

Snoop og diddy konserten kan bli noe, men fuck diddy, totalt mistet sansen for den karen waaaaay back. Men snoop hadde vært noe og sett ass. Spørs om jeg skal pelle meg på den konserten, er noe jeg får se ann i løpet av denne måneden og neste. Skal jo trossalt på game her i bergen nå den 17 og mye penger kommer til og gå i løpet av de neste 2mnd..

 

Texas låten skal sjekkes ut asap når jeg kommer hjem fra skolen. Samt Jeezy albumet skal pumpes på vei hjem. Kompiss som tok det med i morges og så skal det pumpes på annlegget :)..

 

Thendrup, fete låter, takk for link...

Lenke til kommentar
Velkommen tilbake propaganda, har savnet dine innspill i tråden...

7392944[/snapback]

 

Ahh...chill å høre..du rørte litt ved stoner hjertet mitt der...:wee:

 

NP: Clipse-Momma I'm so sorry :love:

7394241[/snapback]

 

Kjekt og høre that i fill you with love :love:

 

Snoop og diddy konserten kan bli noe, men fuck diddy, totalt mistet sansen for den karen waaaaay back. Men snoop hadde vært noe og sett ass. Spørs om jeg skal pelle meg på den konserten, er noe jeg får se ann i løpet av denne måneden og neste. Skal jo trossalt på game her i bergen nå den 17 og mye penger kommer til og gå i løpet av de neste 2mnd..

 

Texas låten skal sjekkes ut asap når jeg kommer hjem fra skolen. Samt Jeezy albumet skal pumpes på vei hjem. Kompiss som tok det med i morges og så skal det pumpes på annlegget :)..

 

Thendrup, fete låter, takk for link...

7399510[/snapback]

 

hey hey, ikke no snakk om at du skal fylle meg ass :wee:

 

Yea, Diddy er i mine øyne helt wack nå for tia. Han trenger å komme seg tilbake til 90 talls stilen sin!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...