shizz kebab Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hører på alle sangen på re-up, alle er rå. 7388697[/snapback] Egentlig ikke. np: nas - just a moment Lenke til kommentar
asad Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hører på alle sangen på re-up, alle er rå. 7388697[/snapback] Nesten enig der. Jævlig bra album. shizz kebab: Kan hende NOEN synes det selvom du ikke gjør det :!: Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kan hvertfall si at alt av Em sine greier var hvertfall dårlige greier, untatt No Apologies. Hva likte dere egentlig? Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Fikk kjekk pakke i posten idag Busta Rhymes - Anarchy Busta Rhymes - Extinction Level Event Busta Rhymes - Genesis Busta Rhymes - It Ain't Safe No More Devin The Dude - Just Tryin' Ta Live Devin The Dude - To Tha X-Treme Ken Ring & Tommy Tee - 2 Legender Utan Penger Luniz - Operation Stackola Scarface - Balls And My World Scarface - The Diary Scarface - The Fix Scarface - The Last Of A Dying Breed Slick Rick - The Art Of Storytelling Tommy Tee - Bonds, Beats & Beliefs WC - The Shadiest One Kool G Rap - The Giancanna Story Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Jaja, ble ikke noe CunninLynguist på meg i dag Uansett, Professor Green er the shit: http://www.myspace.com/professorgreen Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hei Jeg er veldig kresen når det gjelder hiphop/rap, men liker mye enkelt sanger og hele Dr. Dre - 2001 albumet. Er nå på jakt etter litt mer som ligner dette. Vil ikke ha noe dritt som spilles på svisj døgnet rundt, altså bling bling rap. Enkeltsanger jeg digger: MOP - Cold as Ice Mobb Deep - Shook Ones Tommy Tee - Takin Ova Eazy-E - Real muthaphucking G's , Boyz n the hood osv.. Takk. 7373136[/snapback] Støtter thendrup sine anbefalinger, hvis du liker Real Compton City G's av Eazy (som er hardkjerne G-funk) liker du helt sikkert både The Chronic og Doggystyle. Hvis du vil høre noe ny Dr. Dre-produksjon kan jeg anbefale Snoop Dogg feat Dr. Dre & D'Angelo - Imagine som kommer fra den nyeste Snoop Dogg-skiva. Har hørt farlig mye på den sangen i det siste selv. Kunne sikkert anbefalt en milliard album, er mye undergrunn som er sinnsykt bra. Men de to skivene som er nevt allerede er klassikere i ordets rette forstand, så jeg anbefaler deg å begynne der. Si ifra når du vil ha flere anbefalinger, så tenker jeg de fleste av gutta i tråden kan hjelpe til 7378717[/snapback] Jeg har The Chronic ja, men fenger ikke like mye som 2001-albumet. Skal sjekke ut Doggystyle imorgen. Bare til å fortsette med å anbefale album/enkeltsanger. Trenger litt mer. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Skal sjekke ut Doggystyle imorgen. 7389563[/snapback] Gled deg. Det er det beste hiphop albumet jeg har hørt. np: Ain't no fun - Snoop Dogg (fra Doggystyle) Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Fikk kjekk pakke i posten idag Busta Rhymes - Anarchy Busta Rhymes - Extinction Level Event Busta Rhymes - Genesis Busta Rhymes - It Ain't Safe No More Devin The Dude - Just Tryin' Ta Live Devin The Dude - To Tha X-Treme Ken Ring & Tommy Tee - 2 Legender Utan Penger Luniz - Operation Stackola Scarface - Balls And My World Scarface - The Diary Scarface - The Fix Scarface - The Last Of A Dying Breed Slick Rick - The Art Of Storytelling Tommy Tee - Bonds, Beats & Beliefs WC - The Shadiest One Kool G Rap - The Giancanna Story 7389328[/snapback] Wow WTF. Har du bestilt og betalt for alle disse cdene? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Du har egentlig aldri vært borte, vet du. Fuck the police, og velkommen tilbake! 7386603[/snapback] FTP! A.C.A.B Hvor har du vært Propaganda? 7386683[/snapback] vært banna de 2 siste mnd Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Skal sjekke ut Doggystyle imorgen. 7389563[/snapback] Gled deg. Det er det beste hiphop albumet jeg har hørt. np: Ain't no fun - Snoop Dogg (fra Doggystyle) 7389745[/snapback] Hører gjennom albumet nå. Så langt kommet til Tha Shiznit, og er veldig fornøyd hittil. Edit: Har hørt gjennom hele nå og likte det ganske godt. Noen flere slike album man må ha? Endret 30. november 2006 av Nurzum Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 c3rfik: Har lastet opp videoene på Youtube nå. Ikke den beste kvaliteten, og lyden er fucked, men du ba om det, så here you go Hørtes ut som det var fett der da, og kudos for at du lasta dem opp Velkommen tilbake propaganda, har savnet dine innspill i tråden... Offtopic Alligator VS naked crackhead Lo litt bra når jeg leste den ass... Back on topic:Clipse albumet pumpes mye i disse tider, samt The game skiva siden jeg lader opp til konserten her i bergen den 17des NP:Clipse Feat Slim Thug - Wamp Wamp (what it do) Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hei Jeg er veldig kresen når det gjelder hiphop/rap, men liker mye enkelt sanger og hele Dr. Dre - 2001 albumet. Er nå på jakt etter litt mer som ligner dette. Vil ikke ha noe dritt som spilles på svisj døgnet rundt, altså bling bling rap. Enkeltsanger jeg digger: MOP - Cold as Ice Mobb Deep - Shook Ones Tommy Tee - Takin Ova Eazy-E - Real muthaphucking G's , Boyz n the hood osv.. Takk. 7373136[/snapback] Støtter thendrup sine anbefalinger, hvis du liker Real Compton City G's av Eazy (som er hardkjerne G-funk) liker du helt sikkert både The Chronic og Doggystyle. Hvis du vil høre noe ny Dr. Dre-produksjon kan jeg anbefale Snoop Dogg feat Dr. Dre & D'Angelo - Imagine som kommer fra den nyeste Snoop Dogg-skiva. Har hørt farlig mye på den sangen i det siste selv. Kunne sikkert anbefalt en milliard album, er mye undergrunn som er sinnsykt bra. Men de to skivene som er nevt allerede er klassikere i ordets rette forstand, så jeg anbefaler deg å begynne der. Si ifra når du vil ha flere anbefalinger, så tenker jeg de fleste av gutta i tråden kan hjelpe til 7378717[/snapback] Jeg har The Chronic ja, men fenger ikke like mye som 2001-albumet. Skal sjekke ut Doggystyle imorgen. Bare til å fortsette med å anbefale album/enkeltsanger. Trenger litt mer. 7389563[/snapback] The Chronic fenger mer enn 2001 etter min mening. Men så forandret stilen seg litt i den tiden. 2001 ble foresten laget i 1999 så du ikke blir forvirra Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Velkommen tilbake propaganda, har savnet dine innspill i tråden... 7392944[/snapback] Ahh...chill å høre..du rørte litt ved stoner hjertet mitt der... NP: Clipse-Momma I'm so sorry Endret 30. november 2006 av Propaganda Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Yeah, Clipse sitt nye album er digg. Hører på det her og nå. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Fikk kjekk pakke i posten idag snip 7389328[/snapback] Wow WTF. Har du bestilt og betalt for alle disse cdene? 7390141[/snapback] Hehe jepp. Betalte bare 500 spenn så det er all good Jeezy albumet er ute, blir spennede å se om det kan overgå Lupe og Clipse Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 hører på Warlocks - The Neverending Story nå bra album Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 hett tips for texas rap diggere : Flatline ft.Trae-Fuckin Wit Texas ^^ Choppen på refrenget er så bra! Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Noen som har peil på hvem det var som tok bilder fra cunninlynguists konserten? Og hvor de evt kan bli funnet. ? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kan tenke meg at Kingsize vil printe noen i bladet, og sikkert en del som blir lagt ut på hjemmesidene dems også. De pleier værtfall å dekke hip-hop konserter ganske bra, men resten av bladet er forsåvidt søppel. Fuck kingsize! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg