shizz kebab Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Noen her som lager beats til vanlig. kan dere si vilket program dere bruker? 7372358[/snapback] Holder på litt jeg, bruker Fruity Loops 6, og lærer meg Reason for øyeblikket. 7372468[/snapback] Tja, har prøvd litt med hip hop eJay 5 men det funka dårlig. 7372519[/snapback] Har nok noe å gjøre med at hip hop eJay 5 er et lekeprogram som ikke er godt for noe. 7375478[/snapback] Fant ut det ganske raskt selv også. np: jay-z - dig a hole Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Prøv Fruity Loops, det er lett å komme inn i og er greit å begynne med. Ellers så har du Reason, Cubase, Protools og Logic. Endret 28. november 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
Thend Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Dere må ikke quote så mye. De La Soul - Stakes Is High Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Yeh, tenkte ikke over det. Fet sang. Vet ikke om jeg har nevnt dette før, så here goes: Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Hei Jeg er veldig kresen når det gjelder hiphop/rap, men liker mye enkelt sanger og hele Dr. Dre - 2001 albumet. Er nå på jakt etter litt mer som ligner dette. Vil ikke ha noe dritt som spilles på svisj døgnet rundt, altså bling bling rap. Enkeltsanger jeg digger: MOP - Cold as Ice Mobb Deep - Shook Ones Tommy Tee - Takin Ova Eazy-E - Real muthaphucking G's , Boyz n the hood osv.. Takk. 7373136[/snapback] Støtter thendrup sine anbefalinger, hvis du liker Real Compton City G's av Eazy (som er hardkjerne G-funk) liker du helt sikkert både The Chronic og Doggystyle. Hvis du vil høre noe ny Dr. Dre-produksjon kan jeg anbefale Snoop Dogg feat Dr. Dre & D'Angelo - Imagine som kommer fra den nyeste Snoop Dogg-skiva. Har hørt farlig mye på den sangen i det siste selv. Kunne sikkert anbefalt en milliard album, er mye undergrunn som er sinnsykt bra. Men de to skivene som er nevt allerede er klassikere i ordets rette forstand, så jeg anbefaler deg å begynne der. Si ifra når du vil ha flere anbefalinger, så tenker jeg de fleste av gutta i tråden kan hjelpe til Oslo-heads: I morgen er den store dagen. CunninLynguists på Blå! Møt opp og støtt opp om ekte hiphop! Koster bare 150 spenn, det bør alle ha råd til Endret 28. november 2006 av Oovz Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Oslo-heads: I morgen er den store dagen. CunninLynguists på Blå! Møt opp og støtt opp om ekte hiphop! Koster bare 150 spenn, det bør alle ha råd til 7378717[/snapback] Jeg fikk spørsmål om jeg skulle bli med dit, men jeg skal på jobb og ser ikke ut som jeg får noen mulighet til å vri med unna. Endret 28. november 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Oslo-heads: I morgen er den store dagen. CunninLynguists på Blå! Møt opp og støtt opp om ekte hiphop! Koster bare 150 spenn, det bør alle ha råd til 7378717[/snapback] Skulle virkelig gått om jeg hadde fått lov, men jeg går fortsatt på ungdomsskolen og bor på andre siden av fjellet.. Ta noen bilder hvis du har muligheten, da. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Ta noen bilder hvis du har muligheten, da. Ja hadde satt pris på det ass. Btw fått opp de videoene fra premier greiene i bergen Oovz? Stikker og tar kvelden mens Wu-tang - Triumph spilles lavt på annlegget.. Pøyce i natten. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Holy God, son of Maria, in the name of Clipse! Smakebit! Endret 28. november 2006 av Onyx Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Guru & MC Solaar - Le Bien, Le Mal Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Aah, faen, ser ut som kompisen må jobbe i dag, så da blir det kanskje ikke konsert på meg allikevel. til sjefer som ikke har hørt om CunninLynguists. Dagens låt er Nas feat. The Game - QB True G. Jeg DIGGER at Dre gjør seg bemerket igjen! Look out for Detox... c3rfik: Har lastet opp videoene på Youtube nå. Ikke den beste kvaliteten, og lyden er fucked, men du ba om det, så here you go Endret 29. november 2006 av Oovz Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Høyr på Jeru, heads! Come Clean! (Premo beats ) Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Noen som har peil på sånn ca når cunninlynguists starter å spille i dag? Vet dørene åpner 21.00 men gidder ikke dra for tidlig. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jasså du. Da er jeg tilbake fra en god 2 mnd ferie... Får prøve å komme meg så godt jeg kan inn i tråden igjen. Forøvrig så er det nye Clipse albumet helt sinnsykt, så fikk jeg sagt det også. Careface87: Vanskelig å si helt sikkert, men tviler sterkt på at de er på før 22.00, kanskje seinere... Proppendizzle! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jasså du. Da er jeg tilbake fra en god 2 mnd ferie... Får prøve å komme meg så godt jeg kan inn i tråden igjen. Forøvrig så er det nye Clipse albumet helt sinnsykt, så fikk jeg sagt det også. Careface87: Vanskelig å si helt sikkert, men tviler sterkt på at de er på før 22.00, kanskje seinere... Proppendizzle! 7386342[/snapback] Du har egentlig aldri vært borte, vet du. Fuck the police, og velkommen tilbake! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hvor har du vært Propaganda? Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hei Har nettopp hørt denne nye Eminem sangen "Jimmy Crack Corn" Hva menes med "Jimmy Crack Corn"? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) http://www.bt.no/kultur/musikk/article319591.ece Oooh, noen som skal? Edit: feil link... Endret 29. november 2006 av UGK Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) HeiHar nettopp hørt denne nye Eminem sangen "Jimmy Crack Corn" Hva menes med "Jimmy Crack Corn"? 7387747[/snapback] Har kun hørt på sangen en gang og synes den sugde. Det har vel noe å gjøre med en fyr som heter Jimmy og røyker crack Hør heller på No Apologies du. Klart beste sangen på Re-Up. Endret 29. november 2006 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hører på alle sangen på re-up, alle er rå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg