cErfik Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ok, takker. Skal stikke og høre på de(+ noen andre som jeg skal sjekke ut) på kompaniet i dag. Jeg tror de har Public Warning der, c3rfik hvis du er ute etter den. Platekompaniet på Torgalmenningen. Starter lørdagen safe: Lil' Wayne - Shooter 7354415[/snapback] Joda der kan jeg tenke meg de har den, så skal nok innom der neste gang er er i byen. Kan også anbefale Common - Be albumet, det er bare utrolig chill. For ikke snakke om Intro sangen Be, den er bare helt utrolig. NP:John Legend - Used to love u Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 dagens låt: Arsonists - Shaboing Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Juggaknots er noe av det feteste. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Dagens låt: Tha Dogg Pound - Cali Iz Active Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 dagens låter versjon 2 og så videre: King Ghidra - Mic Line AG - Frozen Jedi Mind Tricks - Heavenly Divine Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Neinei, dagens låt: 2Pac - Sleep (Ft. Young Buck, Chamillionaire) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Feil, dette er dagens låt: Mark Ronson Feat. Ghostface, Trife & Nate Dogg - Ooh Wee. Lenke til kommentar
Kasparf Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Feil, dette er dagens låt: Mark Ronson Feat. Ghostface, Trife & Nate Dogg - Ooh Wee. 7357462[/snapback] Damn!! lenge siden jeg har hørt den! Klassisk beat!!! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Feil, dette er dagens låt: Mark Ronson Feat. Ghostface, Trife & Nate Dogg - Ooh Wee. 7357462[/snapback] Ok. Du vinner. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Slot machines, ding-ding-ding-ding-ding, when they ring off.. Ghostface Bare å glede seg til Desember, noen som har tracklist til "More Fish"? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Slot machines, ding-ding-ding-ding-ding, when they ring off.. Ghostface Bare å glede seg til Desember, noen som har tracklist til "More Fish"? 7360233[/snapback] Gleder meg til den også, blir sykt, spørs om den er på høyde med fishscale da. Det får tiden vise Fikk fingrene på N.O.K.A.S mixtapen i går og pumpes hardt her i dag, mye godlåter på den.. NP:Son of Light & A-Lee - No One Knows About Skillz Lenke til kommentar
chinaski Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) last ned metaphorce-demoen "den nye vinen" her: http://www.mixtape.no/metaphorcedemo.rar norsk rap med produksjon av bishop, dj pursuit og audiofil Endret 26. november 2006 av chinaski Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Metaphorce er undervurdert, flinke folk! Copy n paste, More fish tracklist (sikkert fake) Return Of The Ironman Astronomics (w/ Trife Da God) Ghost Is Back Good (w/ Trife Da God) Stonez From Greece Back Like That (Remix w/ Kanye West & Ne-Yo) Charlie Brown Josephine (w/ Trife Da God) Cartoonz Miguel Sanchez (w/ Sun God) Chunky God 2 God (w/ Sun God) Nja, Trife er flink. Er skeptisk til sønnen og Back like that remix :/ Lenke til kommentar
chinaski Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 skeptisk til hele theodore unit egentlig. er josephine samme låt som på hiteknology 2? Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 skeptisk til hele theodore unit egentlig. 7362379[/snapback] Hvorfor? Helt greie de, og trife er jo en fantastisk rapper! =) Og som sagt, Juggaknots eier! Dagens sang er Juggaknots - Trouble Man! Fy faan for en undervurdert gruppe Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Sykt hvor forskjellig hip-hop smak folk har. 85% av alle tips her ( som jeg har sjekka ut ) er under avarage i mine øyne. Anbefalt Cd: "Trouble soon" Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Sjekk ut Betstreet.ca. Mye bra der =). Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Sykt hvor forskjellig hip-hop smak folk har. 85% av alle tips her ( som jeg har sjekka ut ) er under avarage i mine øyne. Anbefalt Cd: "Trouble soon" 7363688[/snapback] No offense, men det er vell en D12 tape eller noe. Og de er under average Folk flest her har god peiling Lenke til kommentar
Thend Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Folk flest her har god peiling 7364062[/snapback] Spesielt jeg. Jeg vil anbefale samlealbumet Farewell Fondle 'Em. En slags "best of" med låter, freestyles og merksnodigheter fra Bobbito Garcias gamle plateselskap Fondle 'Em Records. Lenke til kommentar
asad Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Sykt hvor forskjellig hip-hop smak folk har. 85% av alle tips her ( som jeg har sjekka ut ) er under avarage i mine øyne. Anbefalt Cd: "Trouble soon" 7363688[/snapback] No offense, men det er vell en D12 tape eller noe. Og de er under average Folk flest her har god peiling 7364062[/snapback] Non taken.Hakke noe med peiling å gjøre dette, bare smak.Og i min mening har mange her ræva smak :!: Ikke at det gjør noe. Eller, egentlig gjør det noe, siden det er vanskelig å få bra tips Endret 26. november 2006 av asad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg